صادر کننده پتو نوزادی پسرانه

پتو نوزادی پسرانه، کالایی لطیف و ساخته شده در قالب رنگ های متنوع و بسیار زیبا است. این کالا به دلیل تقاضای زیاد آن در بازار و وجود مشتریان انبوه دوستدار این پتوها، به صورت عمده توسط شرکت ها به سایر کشور ها صادر می گردند. صادر کننده پتوهاب نوزادی دارای سابقه ای درخشنده و طولانی در این کار است و علاوه بر بازاریان داخلی و تاجران مشهور و فعال در این کار، کشورهای همسایه نیز به محصولات برتر این صادر کننده واقف هستند و همواره خریدار و طرف تقاضای کالاهای عرضه شده توسط این فروشندگان می باشند.

صادر کننده پتو نوزادی پسرانه

همه چیز درباره پتو نوزادی

همه چیز درباره پتو نوزادی پنوی نوزادی کالایی ساخته شده مختص جسم و حالات نوزاد می باشد. این پتوها به طور کلی طراحی های مخصوص نوزادان را دارا می باشد و برای نوزادان دختر و یا پسر کاملا با رنگ بندی و طراحی جدا تولید شده است. همین ویژگی نیز بر برتری های این کالا در بین نمونه های دیگر افزوده است.

پتوی نوزادی دارای سایزها و اندازه های مختلفی است و با متراژهای متنوع در بازار توزیع شده است. همچنین پتو دونفره ضخیم نوزادی از تولیدات جدید در فروشگاه ها می باشد که از جنس بسیار خوبی نیز برخودار است. ضخامت این پتوها نیز بر ماندگاری و و تنوع این کالا تاثیر زیادی داشته است.

طراحی های کودکانه و استفاده از شخصیت های کارتونی باعث تنوع هر چه بیشتر این کالاها شده است و این نکته باعث برآوده شدن رضایت سلایق مختلف در انتخاب این پتوها شده است. استفاده از این طرح و نقش های جذاب همچنین سبب خرید بیشتر و استقبال مضاعف از این محصولات شده است.

این پتوها از الیاف و مواد اولیه طبیعی ساخته شده اند و بسته بندی های بسیار شیک این کالاها نیز سبب بیشتر شدن نظرات مثبت به این کالاها شده است به گونه ای که منجر به سفارش انواع و اقسام این پتوها از شهرهای دور و نزدیک و نیز خرید عمده این کالاها توسط فروشگاه های مراکز استان ها شده است.

4 نکته مهم درباره خرید پتو

4 نکته مهم درباره خرید پتو خرید پتوهای نوزادان و یا پتو بچه گانه برای والدین آن ها بسیار مهم است و پدر و مادر ها در هنگام خرید به اصالت و جنس این کالاها توجه شایانی دارند. زیرا این پتوها مانع ایجاد سرما و بیماری برای کودکان آن ها می گردد و خواب راحت تر و دلنشین تری برای آن ها به همراه دارد. بنابراین جنس انواع این پتوها اهمیت زیادی دارد.

نکته مهم دیگر برای خرید پتو نیز نوع الیاف و اندازه این الیاف به کار رفته در آن ها می باشد زیرا الیاف نامناسب باعث ایجاد بیماری های پوستی و نیز آزار کودکان در هنگام خواب و استفاده از این کالا ها می گردد. همچنین اندازه بلند و نامتعارف الیاف و پرز های این نوع پتوها نیز بر این مشکلات بیشتر می افزاید.

در هنگام خرید این کالاهای بسیار مرغوب و خوش بافت، کاتالوگ هایی شامل ویژگی های کیفی و ظاهری و نیز قیمت های مدل های متنوع در اختیار خریداران قرار می گیرد تا دامنه انتخاب و شرایط خرید برای این مشتریان به خوبی فراهم گردد. و این کاتالوگ ها بسیار مفید و کمک کننده هستند.

خرید این پتوها هم به صورت اینترنتی و به روش های غیر حضوری و هم به صورت مستقیم امکان پذیر است. مشتریان می توانند نوع و رنگ پتوی مورد علاقه خود را با قیمت های باورنکردنی از این فروشندگان خریداری کنند و حتی از یک رنگ خاص چندین طرح را از طریق سفارش تلفنی دریافت کنند.

بهترین روش شستشوی پتو

بهترین روش شستشوی پتو پتو ضخیم نوزادی به راحتی شسته شده و هیچ گونه لکه ی اضافی بر روی این کالا باقی نخواهد ماند. زیرا الیاف و اندازه ضخامت پرزها استاندارد است. این پتوهای درجه یک به گونه ای طراحی شده اند که هم با دست و روش سنتی و هم از طریق ماشین های لباسشویی به راحتی تمیز و خشک می شوند.

بهترین روش شست وشوی پتوی نوزادی، قرار دادن این کالا در ماشین های پیشرفته لباسشویی و استفاده از آب ولرم در شست وشوی این پتو می باشد. همچنین استفاده از آب ولرم و نه آب بسیار داغ مانع از آسیب به بافت و تار و پود این پتوهای حساس می گردد و بر عمر و کارایی آن ها نیز می افزاید.

در این روش نظافت پتوها، بهتر است که از مواد شوینده مناسب و با کیفیتی استفاده شود تا شست وشو بهتر انجام گردد و به طرح روی پتو نیز خدشه ای وارد نگردد. از طرفی رعایت این نکته باعث نرم و لیف شدن و نیز بوی خوش این پتوها می گردد و از تجزیه زود هنگام الیاف هم جلوگیری می شود.

در شست وشوی دستی این پتوها مشکلاتی مانند زحمت زیاد و وقت گیر بودن و نیز دیرتر خشک شدن پتوها وجود دارد، و ممکن است فشار زیادی به پتوها وارد شود و به الیاف این کالای درجه یک در بلند مدت آسیب وارد گردد. از طرفی این روش شست وشو در فصول سرد نیز کارایی نخواهد داشت.

قیمت فروش پتو نوزادی پسرانه

قیمت فروش پتو نوزادی پسرانه پتو آبی پسرانه از بهترین و پر فروش ترین مدل های پتو نوزاد پسرانه است. معمولا این طراحی برای نوزادان پسر خریداری می گردد و این پتو به راحتی با دیگر اجزا سیمونی ها و اتاق نوزادان ست می شود. بنابراین در هنگام خرید والدین با مشورت از سوی فروشندگان، پتوی آبی بسیار شیک زا برای اتاق نوزاد خود خریداری می کنند.

قیمت های فروش انواع این پتوها به صورت شفاف در کاتالوگ های مراکز فروش این کالا قید شده است و هر نوع از این کالاها که مشمول تخفیف باشند نیز به خوبی مشخص گردیده اند. خرید این کالاهای ضروری بدون هیچ گونه محدودیت انجام می شود و هیچ کس از انتخاب چنین اجناس با کیفیتی پشیمان نخواهد شد.

خریدهای عمده و بدون واسطه پتوهای نوزادی ضخیم، بدون هیچ هزینه ی اضافی می باشد. از این رو واسطه های گران فروش امکان سوء استفاده از مشتریان را نداشته و هر خریداری تنها بهای اصلی پتوهای نرم و لیف را پرداخت می کند و از این روش منافع بیشتری نیز کسب خواهد نمود.

با ورود جدیدترین مدل ها و طرح های این پتوها به بازار، قیمت های جدید آن ها نیز عنوان می شود تا هر مشتری بر حسب درآمد و توان مالی بتواند از این کالای ارزنده خریداری کند و والدین بتوانند بهترین نوع پتو را برای نوزاد و کودک خود خریداری کنند.

  • تبلیغات: 
    1. تشک مسافرتی ضخیم نازک کوچک
    2. فروش اینترنتی پتو به صورت عمده
    3. تشک خواب دونفره معمولی سفت ارزان
    4. پتو دو لایه + قیمت خرید فروش
1

  1. سلام ممنون از سایت خوبتون
    میشه از سایت شما به صورت عمده خرید کرد؟
    ارسال به صورت رایگان دارید؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما