قیمت ارزان پتو لاله دونفره

یکی از اصلی‌ترین و اساسی‌ترین اقلام خواب، برای هر شخصی، پتو می‌باشد. بطور کلی، می‌توان پتو را جزو لوازم ضروری هر خانه برشمرد. قیمت ارزان پتو لاله دونفره، در کنار کیفیت بالای آن، انتخاب را برای مشتریان آسان نموده است. امروزه با وجود امکانات فراوان سرمایشی و گرمایشی، تقریبا در همه فصول سال نیاز به پتو احساس می‌شود.

قیمت ارزان پتو لاله دونفره

معرفی انواع پتو لاله کودک

معرفی انواع پتو لاله کودک

یک پتوی گرم و نرم و لطیف، خواب راحت کودک را در پی خواهد داشت. اما چطور ‌پتوی مناسب کودک را انتخاب کنیم؟

وقتی وارد بازار شویم یا صفحات سایت را ورق میزنیم تا پتوی کودک انتخاب کنیم، شاید بیشتر از هر چیز، طرح و نقش‌ های زیبا و کودکانه، نظرمان را جلب کند.

شاید انتخاب بین این‌ همه نقش و نگار کمی سخت باشد، اما این موضوع به تنهایی نمی‌تواند کافی باشد.

پتو کودک خود انواع بسیار متنوعی دارد، بر اساس سن و قد کودک، سایز بندی‌ های متفاوتی وجود دارد.

قطعا پتوی کودک خردسال، مناسب نوزاد نیست و برعکس پتو نوزادی، برای خردسالان کوتاه می‌باشد.

همچنین پتویی که برای فصل سرد سال استفاده می‌شود با پتویی که در تابستان در مقابل باد کولر، کودک را محافظت می‌کند، قطعا متفاوت است. یکی دیگر از عوامل مهم در انتخاب پتو نوزاد و کودک، جنس آن می‌باشد.

پتو پنبه‌ای (ترکیب الیاف طبیعی با پلی استر) یکی از بهترین انتخاب‌ ها می‌باشد. اگر از نوع سلولی باشد به گردش هوا در زیر پتو کمک می‌کند و خطر خفگی نوزاد را به صفر می‌رساند. همچنین این نوع پتو، قابلیت شستشو دارد وبه خاطر این الیاف طبیعی، ضد حساسیت و آلرژی می‌باشد.

پتوی فلانل یا همان پتوی پشمی، بسیار سبک و گرم بوده و قابلیت شستشوی آسان می باشد. از سویی این جنس مناسب زمستان بوده و گرمای بیشتری دارد.

پتو های پشم شیشه، از نوع سبک و در عین حال گرم می‌باشد. پشم شیشه، مابین دو لایه پارچه نخی قرار گرفته که احتمال ایجاد آلرژی را به صفر می‌رساند. به دلیل سبکی و گرمی فراوان، مناسب استفاده جهت سالمندان و کودکان می‌باشد.

پتو های ارگانیک از پنبه خالص تولید شده، گرم و سبک و مساعد برای افراد با زمینه آلرژیک ‌می‌باشد. البته که قیمت این پتو به علت وجود الیاف طبیعی، گران می‌باشد.

پتوی مایکروفایبر، سبک و نرم و لطیف بوده، به راحتی شسته می‌شود و برای استفاده در تابستان پیشنهاد می‌شود.

طبق توضیحات داده شده، انواع پتو کودک را به پتو نوزاد، پتو خردسال، پتو نوجوان تقسیم بندی کرد. همچنین، پتو های تک لایه ، دو لایه ، پتو های یک رو و دو رو از دیگر تولیدات می‌باشد.

از آنجا که نوزاد و کودک، توانایی کمی در نگه‌داری پتو دارد، باید سایز و جنس پتو به گونه ای انتخاب شود که مانع خفگی شود.

مزیت اصلی استفاده از پتو سبک

چند ساعت خواب با کیفیت شبانه، نه تنها خستگی یک روز پر مشغله را جبران می‌کند، نیروی لازم جهت شروع یک روز تازه را، نیز تأمین می‌نماید. حتما تجربه کرده‌اید، زمانی که انسان کمبود خواب دارد یا به قولی شب را نتوانسته راحت بخوابد عصبی، بی حوصله و بی انرژی خواهد بود.

به عقیده کارشناسان، برای داشتن خوابی با کیفیت بالا، استفاده از پتوی سبک، نرم و لطیف، ضد آلرژی کمک کننده است.

در گذشته‌های نه چندان دور، مرسوم بود که در مقابل سرما و یخبندان زمستان، با لحاف پشمی دست دوز، که وزن زیادی هم داشت، از خود محافظت ‌می‌کردند. این لحاف‌ها که اغلب حاصل زحمت زنان خانواده بود، گرمای زیادی داشت، اما بخاطر وزن زیاد آن، کمی مشکل ساز بودند. بخصوص برای افراد کوچکتر، تحمل وزن و فشار پتو در طول خواب، فرد را دچار کوفتگی و خستگی می‌کرد؛ همچنین شستشوی آن‌ها نیز بسیار سخت بود.

اما امروزه به کمک علم نساجی، پتوهایی گرم و لطیف و به سبکی پر تولید و عرضه می‌شود که قابلیت شستشوی راحت با ماشین را دارد.

پتو نازک و سبک، در مسافرت و کمپینگ نیز جایگاه خود را پیدا کرده، چرا که حمل آن بسیار راحت می‌باشد.

حتی می‌توان پتو را در گروه لوازم شخصی دسته بندی نمود. بنابر این در هنگام انتخاب آن، باید مواردی مثل سایز، جنس، طرح و رنگ را مد نظر گرفت. اما آنچه تعیین کننده است در نهایت، قیمت کالا می‌ باشد. زمانی در برابر کالایی با کیفیت و متناسب با سلیقه مشتری، قیمتی معقول گذاشته می‌شود، تردید مجاز نمی‌باشد.

نوع متریال بکار رفته پتو مسافرتی

نوع متریال بکار رفته پتو مسافرتی با پیشرفت تکنولوژی در نساجی، علاوه بر الیاف طبیعی، الیاف مصنوعی نیز، کاربرد فراوانی دارد. از جمله تولید پتو‌هایی با الیافی مانند پلی استر و مایکرو فایبر.

از مزایای استفاده از پتوهای مایکروفایبر، می‌توان به سبکی و لطافت آن اشاره کرد. همچنین امکان شستشوی راحت و آسان، از دیگر ویژگی‌های این متریال می‌توان نام برد.

پتوهایی از جنس پنبه و الیاف طبیعی نیز، تولید می‌شود که گرمای بسیاری در خود داشته و مناسب استفاده در مناطق سردسیر می‌باشد. از دیگر متریال‌هایی که برای تولید پتو استفاده می‌شود، همانطور که قبلا هم ذکر شد، پشم یا فلانل می‌باشد.

این جنس پتو مسافرتی نیز، مانند لحاف‌های پشمی قدیمی گرمای فراوانی را القا می‌کند، با این تفاوت که دیگر از سنگینی و وزن زیاد لحاف، خبری نیست. پتوی مسافرتی، غالبا در ابعادی متفاوت با پتوهای خانگی تولید می‌شوند، کمی سبک‌تر و نازک‌تر. همانطور که از نامش پیداست، مناسب استفاده در مسافرت، کمپینگ بوده و یا در فصل های گرم سال، برای محافظت در مقابل سرمای کولر و اسپلیت، می‌باشد.

آشنایی با نحوه تولید پتو ژله ای

حسی که با یک پتوی گرم و نرم و لطیف در یک شب سرد زمستانی تجربه می‌کنید، بسیار لذت بخش است.

پتو یکی از اساسی‌ترین اقلام خواب بوده، که در هیچکدام از فصول نیز، حذف نمی‌شود. شاید مجبور شوید، در زمستان از دو پتو یا یک پتوی ضخیم‌تر استفاده کنید و در تابستان از پتوی سبک‌تر.

اما با تهیه یک پتوی ژله‌ای یا همان پتوی چهار‌فصل، دیگر نیاز به این همه تمهیدات، نمی‌باشد. پتو ژله‌ ای که این روزها بسیار غوغا به پا کرده و طرفداران بسیاری به خود جذب نموده، در رقابت با پتوی حوله‌ای، گوی پیروزی را از آن خود کرده است.

این نمونه، با داشتن گرمای زیاد لطافت و نرمی و وزن بسیار کم و سبکی مناسب استفاده در چهار فصل سال بوده و حتی به عنوان پتوی مسافرتی نیز استفاده می‌شود. بافت نرم و تنوع در طرح و رنگ و نقش، از امتیازات مهم پتوی ژله‌ای می‌باشد، اما مهم‌ترین وجه تمایز آن با نمونه‌های دیگر، ضد حساسیت و ضد آلرژی بودن آن می‌باشد.

افرادی که دارای مشکلات حاد تنفسی بوده یا از حساسیت های جلدی و پوستی رنج می‌برند، معمولا در انتخاب و خرید پتو دچار مشکل می‌شوند؛ که پتو ژله ای بسیار مناسب این افراد می‌باشد. اگر بخواهیم از دیگر مزایای این محصول نام ببریم علاوه بر موارد ذکر شده، می‌توان به ماندگاری و طول عمر آن اشاره نمود. امکان شستشو با دست یا ماشین به دلیل سبکی و ضد چروک بودن پتو از دیگر امتیازات آن می‌باشد.

پرز دهی این محصولات در مقایسه با پتوهای حوله‌ای بسیار کمتر می‌باشد. از همه مهمتر، به دلیل تنوع در نقش و رنگ و طرح پتو و درخشندگی جذاب آن، می‌توان به عنوان روتختی نیز، با سایر اقلام خواب و اتاق هماهنگ نمود. قیمت پتو ژله ای در مقایسه با نمونه های دیگر، مناسب‌تر می‌باشد.

از نظر سایز بندی نیز به گروه‌های زیر دسته‌بندی می‌شوند:

  • پتو یک نفره
  • پتو دونفره
  • پتو نوزاد و کودک
  • پتو نوجوان و جوان
  • پتو بزرگسال و کهنسال
  • پتو مسافرتی
  • پتو گل برجسته و پتو سه بعدی

نام پتو ژله‌ای، رنگ‌های جذاب پاستیلی را یادآور می‌شود؛ چرا که این محصولات از درخشندگی خاصی برخوردارند، تاثیر مثبتی در روحیه و انرژی فرد ایجاد می‌کند.

خرید ارزان پتو لاله ساده

خرید ارزان پتو لاله ساده بسیاری از افراد، به بالش و پتوی خود وابسته می‌شوند که حتی در مسافرت هم با خود حمل میکنند و یا بدون آن‌ها خوابشان نمی‌برد. این یک شوخی و طنز نیست، یک واقعیت است.

البته از دید پزشکی و بهداشتی هم امر پسندیده‌ است. چرا که پتو و بالش، به نوعی وسیله شخصی و بهداشتی محسوب می‌شوند. پس بهتر است در هنگام انتخاب و خرید به نکاتی توجه کرد.

همین طور در نگهداری آن نیز باید مواردی را در نظر داشت، تا عمر مفید پتو افزایش یابد.

  • هیجان‌زده نشوید:

وقتی وارد فروشگاه می‌ شوید، فرق نمی‌کند فروشگاه مجازی یا حقیقی، ابتدا به خود مسلط شوید، چرا که با تعداد زیادی طرح‌ها و نقش‌ها و دنیایی از رنگ مواجه می‌شوید.

طرح و رنگ بسیار مهم است و بهتر است از ابتدا رنگ مورد نظر خود و ترجیحاً هماهنگ با اتاق خواب خود را تعیین کنید. پتو قرمز یا پتو مشکی؟ شاید پتویی به رنگ یاسی یا طوسی آرامش بیشتری به خواب شما القا کند!

  • بودجه خود را مشخص نمایید.

قیمت پتوها متفاوت است، شما چقدر هزینه می‌کنید؟ با این مقدار می‌توانید پتو لاله ساده را با کیفیت عالی، ارزان بخرید.

  • سایز پتو

پتو یک نفره

پتو دونفره

پتو کودک و نوزاد

یا شاید پتوی مسافرتی

شما به کدام سایز پتو نیاز دارید؟

  • آیا شما دچار آلرژی تنفسی یا پوستی هستید؟

اگر به بیماری یا آلرژی‌های گفته شده مبتلا هستید، به جنس پتو توجه کنید و از مشاوران کمک بگیرید؛ اگر جواب شما منفی است، بدون محدودیت و به راحتی انتخاب کنید.

بعد از انتخاب و خرید یک یا چند پتو لاله ساده و زیبا و البته ارزان باید به نکاتی توجه کنید، تا این محصول سالیان سال برای شما قابل استفاده باشد.

ابتدا به نحوه شستشوی پتو دقت کنید. شستشوی دستی یا ماشین؟ شستشوی دستی برای پتوی بزرگ دشوار است. خشکشویی آسان‌ ترین راه حل است، اما می توانید خودتان دست به کار شوید.

اگر ماشین لباسشویی شما گنجایش وزن پتو را دارد، یک پودر شستشو با کف کنترل شده تهیه کنید و وارد عمل شوید. در نهایت مرحله ابکشی را چند بار تکرار کنید.

قبل از این‌همه دردسر، مراقب باشید تا پتو کثیف نشود! هرچند وقت یکبار، برای چند ساعت پتو را در معرض نور خورشید و جریان هوا قرا بدهید.

از ملحفه غافل نشوید. ملحفه‌ها کمک بزرگی به نگهداری بیشتر پتو می‌کنند و از شستشوی مکرر پتو جلوگیری می‌کنند. واضح است، شستن یک ملحفه نخی بسیار آسان‌تر از شستن یک پتوی چند کیلو گرمی می‌باشد.

مراقب باشید، کمدی که برای نگه‌داری پتو انتخاب می‌کنید، مرطوب نباشد. چرا که در دراز مدت باعث فرسودگی و آسیب به بافت پتو می‌شود و آسیب‌ های جبران ناپذیری را ایجاد می‌کند.

صادرات پتو لاله رنگی عمده

همین طور که ذکر شد، پتو از اقلام خوابی محسوب می‌شود که پیر و جوان، کودک و بزرگسال و همه افراد در چهار فصل سال از آن استفاده می‌کنند.

بطور میانگین، در شبانه روز ۸ ساعت خواب، برای هر فرد لازم است. این بدان معنی است که هر فرد یک سوم از عمر خود را در خواب می‌گذراند. پس بدیهی است، تمهیداتی اندیشیده شود تا این زمان از عمر را در آرامش سپری کنیم.

از پر مصرف‌ترین مجموعه اقلام کالای خواب، پتو را باید نام برد، که می‌تواند نقش مهمی در ایجاد آرامش خواب ایفا کند.

در گذشته بازار جهانی پتو در دست چین ، هند ، هلند ، آلمان ، ترکیه ، کره جنوبی و چند کشور دیگر بود.

طراحی کالایی که مستقیم با آرامش انسان سروکار دارد، کار سختی است اما کارشناسان ایرانی توانسته‌اند راز این طراحی را کشف کنند و به نتایج قابل قبولی دست یابند.

فرق نمی‌کند شخص خوش‌ خواب یا بد خواب باشد استاندارد های رسیدن به آرامش در همه جهان یکسان است ایجاد بافتی لطیف، گرم و ضد حساسیت و کمی ذوق هنری.

امروزه، ایران با صادر کردن برند هایی از قبیل پتو لاله، توانسته به رقابت با برندهای خارجی و داخلی برخیزد.

پتو لاله رنگی در رنگ‌های قرمز و مشکی و طوسی و یاسی، فیروزه‌‌ای و… در سایزهای که قبلا توضیح داده شد، وارد بازار جهانی می‌ شوند.

پتو‌ های ساده، یک رو ، دو رو، یک لایه ، دو لایه، پشمی و … با طرح و رنگ‌ های مختلف به صورت عمده به فروش می‌ رسند.

پتو ها در جنس‌های پنبه ای، پلی‌استر‌، پشمی، چهل تکه و پشم شیشه، مناسب برای فصول و اقلیم‌ های متفاوت تولید می‌شوند.

ایران توانسته با صدور این اقلام به بازار جهانی، جایگاه خوبی را کسب نماید.

قیمت باورنکردنی پتو لاله دونفره

قیمت باورنکردنی پتو لاله دونفره بر کسی پنهان نیست پتو یکی از اقلام کالای خواب است که به صورت چهار فصل و بیست و چهار ساعته، استفاده می‌شود.

خریدن و مأمن گرفتن در گوشه‌ای دنج، بعد از یک روز کاری پر مشغله و پر استرس، نیازی است که با یک پتوی گرم و نرم و لطیف تامین می‌شود.

پتو با ویژگی‌هایی مانند سبکی، سایز مناسب، جنس لطیف ضد آلرژی و ضد باکتری با طرح و رنگی جذاب و ارامش‌ بخش را می‌توان در پتویی مانند پتو دو نفره لاله، جستجو کرد.

اگر کمی حساب و کتاب بدانیم و به قول معروف دستمان در خرج باشد، ارزش و قیمت چنین پتویی نباید کم باشد. اما پتوی لاله با قیمت‌های باورنکردنی، می‌تواند یک انتخاب مقرون به صرفه باشد. پتوی لاله، بر اساس ابعاد و اندازه تولید شده، به پتوهای یک نفره و دو نفره تقسیم می‌شود. هرکدام از این سایزبندی‌ها، شامل انواع پتوی یک لایه، دولایه هستند.

1

  1. سلام خدا قوت اگه میشه قیمت بزنید تا بتونیم تصمیم گیری کنیم که از چه برندی خرید بخریم ممنون ازمحصولات خوبتون ، میشه بگین کی بدستم میرسه؟
    کنیم؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما