فروش عمده پتو با قیمت ارزان در تهران

فروش عمده پتو با قیمت ارزان در تهران با حذف واسطه ها و دلالان، موجب ایجاد بازار پر رونقی در عرضه پتو عمده گردیده است. فروش و عرضه عمده پتو به روش های مختلف و با قیمت مناسب در تمام سطح کشور برای خریداران عزیز به شکل غیر مستقیم و مستقیم امکان پذیر است.

فروش عمده پتو با قیمت ارزان در تهران

بهترین نوع پتو موجود در بازار

بهترین نوع پتو موجود در بازار بهترین پتو موجود در بازار پتویی می باشد که داری چندین ویژگی باشد، ابتدا جنس آن از الیاف طبیعی یا الیاف مصنوعی ضد حساسیت بافته و تولید شده باشد همچنین ابعاد پتو هم استاندارد باشد، جنس نرم و لطیفی داشته باشد و مانند پتوهای قدیمی زبر و با پرزهای آزار دهنده نباشد و از وزن سبک نیز برخوردار باشد.

خرید پتو بی کیفیت و غیر استاندارد نه تنها خواب راحت را از شما می گیرد، بلکه برای شما مشکلاتی نظیر تبادل حرارت، ضخامت نامناسب، پرزدهی، بیماری پوستی و آلرژی تنفسی را به وجود می‌آورد، پس سعی در انتخاب و خرید بهترین پتو کنید.

پتو گلبافت یکی از بهترین پتوها در ایران می باشد که یکی از ویژگی های خاص آن داشتن لایه داخلی با پرزهای پشمی است که تا حد زیادی مانع تبادل هوا و حفظ گرما می شود. پتو نرمینه هم از بهترین‌های ایران می باشد که محبوبیت آن به دلیل شکل نرم و ژله ای آن می باشد، پرزهای اکرلیک آن حافظ گرما در خودش می باشد. پتو مریم نیز با رقبای خارجی رقابت می کند و از بهترین ها می باشد، که طرح آن برجسته و منحصر به فرد می باشد. جنس استفاده شده در آن از پشم و نخ کامل است که باعث عدم پرزدهی می شود و از مواد پلاستیکی در آن به کار گرفته نشده است.بهترین پتو دارای ضمانت نامه معتبر است.

ابعاد استاندارد موجود برای انواع پتو

ابعاد استاندارد موجود برای انواع پتو در مرحله اول با توجه به قد خود و سایز تشک، سایز مناسب پتو را انتخاب نمایید. ابعاد پتو باید به صورتی باشد که تمام بدن را بپوشاند و از هر طرف حاشیه مورد نیاز را داشته باشد. فرد نباید موقع استفاده از پتو مجبور شود پاهای خود را خم کند و دچار ناراحتی شود.

برای انتخاب پتو توجه به سایز و اندازه طول و عرض پتو فوق العاده مهم می باشد. ابعاد پتو با توجه به یک نفره، دو نفره و نوزاد متفاوت می باشد. سایز پتو یک نفره استاندارد معمولا در ابعاد 150 در 220 و یا 160 در 220 می باشد و ابعاد پتو دو نفره 240 در 200 و یا 240 در 200 می باشد و پتو کودک به ابعاد 80 در 110 و یا 140 در 110 می باشد.

در ایران سایز براساس سانتیمتر است ولی در کشورهای خارجی با واحد یارد و یورو می باشد. سایز و ابعاد پتو با برندهای کشور فرانسه، بلژیک، ایتالیا و پرتغال از ابعاد پتوهای ایرانی بزرگتر است.

جدیدترین مدل های پتو در تهران

جدیدترین مدل های پتو در تهران امروزه تنوع پتو بسیار زیاد است. جدیدترین مدل های پتو در تهران شامل پتو حوله ای، پتو کاناپه ای، پتو گلبافت، پتو مسافرتی، پتو ارگانیک، پتو گل برجسته و پتو ژله ای می باشند.

به پتو ژله ای پتو چهار فصل هم گفته می شود که بسیار نرم و لطیف و دارای وزن سبک می باشد. با وجود وزن کم اما گرمای بسیار خوبی دارد و همچنین به علت حجم کمی که دارد به عنوان پتو مسافرتی هم کاربرد دارد. پتو ژله ای از الیاف ضد حساسیت بافته شده است و برای اشخاصی که آلرژی تنفسی یا پوست حساس دارند قابل استفاده می باشد بدون اینکه هیچ مشکلی برای آن ها بوجود بیاید. طول عمر و ماندگاری بالای نیز دارد. به علت داشتن وزن سبک، قابل شستشوی آسان با دست و همچنین با ماشین لباسشویی است. این پتو پرزدهی خیلی کم دارد و همچنین ضد چروک نیز می باشد.

پتو پشمی نسبت به مدل های پنبه ای و الیاف مصنوعی از نظر رویه خود کمی زبرتر و سنگین تر می باشد ولی از نظر گرما فوق العاده می باشد. در مناطقی که خیلی سرد است و یا شما سرمایی هستید حتما پتو پشمی را انتخاب کنید چون که پشم گرما را به خوبی در خود نگهداری می کند و برای خرید گزینه مناسبی می باشد، البته اگر بیماری تنفسی و یا حساسیت پوستی دارید به سراغ این مدل نروید و خریداری نکنید.

پتو ارگانیک کاملاً از الیاف ارگانیک و پنبه طبیعی تولید شده است و اشخاصی که از حساسیت های پوستی و آلرژی های گوناگون رنج می برند گزینه بسیار مناسب و عالی می باشد. پتو ارگانیک با توجه به ضد حساسیت، گرمی و نرمی عالی اما در بازارهای داخلی دارای قیمت بالایی می باشد.

پتو پنبه‌ای دارای وزن کم و سبکی است و از تک لایه و یا دو لایه از جنس پنبه دوخته می‌شود. البته امروزه جنس این نوع پتو از جنس پنبه، اکریلیک، پلی استر و نخ تشکیل شده است و خبری از پتوی صد درصد پنبه نیست، با این وجود پتو پنبه‌ای هنوز هم از گرم ترین پتوهای موجود در بازار به شمار می آید و از پرز دهی کمتری نسبت به پتوی پشمی برخوردار است.

پتو پشم شیشه با وجود سبک بودن، گرمی خوبی دارد، در دو مدل یک لایه و دو لایه موجود می باشد. یک لایه آن، پشم شیشه در میان دو لایه پارچه نخی دوخته شده است، این مدل پتو را اشخاصی که به حساسیت پوستی یا تنفسی مبتلا هستند استفاده می کنند. افراد سالمند و کودکان از مشتریان ویژه این مدل می باشند. خواهان مدل دو لایه این نوع پتو اشخاصی هستند که در روزهای خیلی سرد دوست ندارند از لحاف های بزرگ و سنگین استفاده کنند. البته افرادی که ازبیماری اگزما، قرمزی پوست، خارش و سایر بیماری های پوستی رنج می برند نباید از این پتو استفاده کنند.

پتو بافتنی یا قلاب بافی شده معمولاً تزئینی می باشد و برای تزئین بهتر و زیباتر شدن اتاق خواب از آن استفاده می شود. این گونه پتوها از پشم بافته شده اند و بسیار گرم می باشند.

پتو مسافرتی تنوع زیاد دارد و همه مدل های آن سبک و اندازه کوچک دارند، البته از خود پرز می دهند و از جنس الیاف مصنوعی می باشند. البته عمر این گونه پتوها کم می باشد و فضای کمی اشغال می کنند و مناسب برای سفر می باشند و دارای قیمت ارزان نیز هستند.

قیمت عمده پتو در سال 1400

قیمت عمده پتو در سال 1400 قیمت عمده پتو در سال 1400 بستگی به نوع و جنس پتو متفاوت می باشد. قیمت عمده فروشی، پتو در شهرهای مختلف متفاوت است. شهر آبادان، اصفهان، بوشهر و یزد مراکز فروش عمده پتو وارداتی و داخلی وی باشند.

  • تبلیغات: 
    1. خرید مستقیم تشک طبی زمینی
    2. تفاوت پارچه کتان و پارچه پنبه ای
    3. فروشنده عمده پتو و متکا در ایران
    4. مرکز پخش پتو و روفرشی در تهران
1

  1. سلام علیکم وقتتون به خیر
    مشاورین سایت لطفا اطلاعات بیشتری در اختیار مردم قرار دهند تا مشتریان بتوانند بدون هیچگونه نگرانی و دغدغه

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما