قیمت انواع پتو نمدی ارزان

با مراجعه مستقیم به مرکز سفارش های پتو نمدی ارزان صادراتی ما، شما می توانید بل انواع و اقسام محصولات را از نزدیک آشنا شوید و سپس بهترین و مرغوب ترین نوع محصول را خریداری کنید و از آن نیز استفاده کنید. پتو صادراتی از جمله بهترین و با کیفیت ترین نوع پتو موجود در بازار بوده و به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب توانسته نظر مشتریان و خریداران زیادی را برای خرید جلب کند و افراد زیادی متقاضی خرید این محصولات خواهند بود.

قیمت انواع پتو نمدی ارزان

ویژگی بهترین نوع پتو نمدی

ویژگی بهترین نوع پتو نمدی پتو مسافرتی مخمل از جمله پرفروش ترین نوع پتو موجود در بازار بوده؛ نحوه شستشوی پتو ها بسیار راحت و آسان می باشد و شما میتوانید با استفاده از ماشین‌ های لباسشویی و یا دست این پتوها را بشویید؛ همچنین بهتر است برای شستشوی این پتو ها از آب ولرم استفاده کنید؛ چرا که آب خیلی داغ موجب از بین رفتن کیفیت و مرغوبیت اولیه ی کالا می‌شود. این پتوها دارای ثبات رنگ بوده و پس از شستشو تغییری در ظاهر و یا کیفیت اولیه آن ایجاد نمی‌شود و مشتریان و خریداران می‌توانند با خیالی راحت و برای مدت طولانی از این محصولات استفاده نمایند.

شما می توانید برای شستشوی پتو های موجود در بازار از بهترین شوینده ها و پاک کننده ها استفاده کنید تا بتوانید به راحتی تمامی لکه ها و کثیفی های موجود بر روی سطح آن را با استفاده از مواد شوینده پاک و تمیز کنید؛ البته بهتر است در هنگام خرید این کالا به برند آن دقت زیادی داشته باشید و کالاهایی را خریداری نمایید که دارای برند شناخته شده باشند و از درجه کیفی مطلوب و مناسب برخوردار باشند.

این پتوها در سایز ها و اندازه های مختلفی طراحی و تولید شده و شما مشتریان و خریداران می توانید با توجه به نیاز خود بهترین سایز محصول را خریداری و از آن نیز استفاده نمایید. تولید پتو در این مجموعه انجام می گردد.

پتو نرمینه محصولی تهیه شده از الیاف طبیعی است که از نظر ویژگی ها تفاوت های زیادی را با انواع پتوهای معمولی دارد؛ این پتوی با کیفیت در نتیجه قرار داده شدن الیاف پشمی بر روی هم تهیه شده است که در نتیجه آن پتوی با ضخامت نسبتا مناسب . استحکام بالا تولید می شود.

این نوع پتو دارای تار و پود می باشد بدین صورت یکی از روش های تشخیص نوع اصل این محصول همین نداشتن تار و پود است پس اگر قصد تهیه این پتو در اندازه های متفاوت آن را داشتید با توجه به نداشتن تار و پود در این پتو می‌ تواند به شما در پیدا کردن اصالت آن کمک زیادی می نماید.

در تهیه و خرید این پتو بایستی توجه کنید که ضخامت در بخش‌ های مختلف آن یکسان می باشد زیرا این موضوع در استحکام آن بسیار تاثیرگذار است بنابراین اگر قصد خرید پتوی مذکور را دارید توجه داشته باشید که ضخامت آن در همه قسمت ها به اندازه است و همچنین علاوه بر این در تهیه این پتو بهتر است از الیاف پشم استفاده شود زیرا درگیر کردن این الیاف ها با همدیگر تقریبا زیاد است و در عین حال باعث می شود که از ویژگی ممتاز در این پتو ایجاد شود.

استفاده از بهترین متریال در تولید پتو

پتو عمده طرح دار و ساده از جمله نمونه های پر طرفدار به شمار می رود؛ زیرا جنس نمدی، نسبت به نمونه های مشابه، عایق سرمایی بسیار خوبی محسوب می شود. بهای عمده پتوهای نمدی، به علت شرایط نامناسب اقتصادی و نوسانات شدید قیمت ها، از ثبات مناسبی برخوردار نبوده و باید در هنگام خرید، قیمت آن را از مراکز اصلی استعلام گرفت‌. اما آنچه مسلم است، خرید مستقیم از تولیدکننده، مناسب تر و به صرفه تر خواهد بود.

پتو، یکی از وسایل پر مصرف و از ملزومات یک خانه به شمار می رود. علاوه بر منازل، هتل ها، مسافرخانه ها، بیمارستان ها، خوابگاه ها و….، از جمله مکان هایی هستند که به صورت گسترده از پتو استفاده می کنند. اگر سری به بازار یا فروشگاه های فروش وسایل خواب بزنید، انواع پتو را می توانید در مدل ها و شکل های متفاوت و در کیفیت و کارایی متنوع مشاهده می کنید.

جنس نمدی ، یکی از انواع پتو مخمل موجود است که به دلیل مقاومت بالا ، در گذشته بیشتر به صورت تک رنگ در بیمارستان ها و سربازخانه ها مورد استفاده قرار می گرفت اما امروزه با طرح های جدید مورد استقبال عموم قرار گرفته اند. دلیل این استقبال گسترده را در خواص منحصر به فرد آن باید جستجو کرد.

تولیدکنندگان جهت تامین انواع سلایق مشتریان، آن را به صورت متنوع، مانند پتو نمدی گل دار، چهارخونه، پلنگی، خط دار، ژاکارتی، ساده، نمدی بیمارستانی، نمدی سربازی، نمدی با نشان سازمانی … و به صورت تک نفره و دو نفره تولید و عرضه می کنند. پتوهای مسافرتی نمدی هم یکی دیگر از این نمونه ها به شمار می رود که از ضخامت کمتری برخوردار بوده و برای استفاده در خارج از منزل مناسب ترند.

جدیدترین مدل پتو نمدی نوزاد

جدیدترین مدل پتو نمدی نوزاد

انواع پتو بیمارستانی بر اساس جنس به انواع متنوعی دسته بندی می شود. این پتوها در سایزها و اندازه های متنوع به صورت های یک نفره و دو نفره برای انواع مصارف ارائه می‌ شوند. ابعاد و اندازه این پتو ها کاملا مناسب و استاندارد است. دارای میزان ضخامت مناسب و استانداردی بوده و با استفاده از آن ها می‌ توان احساس آرامش و راحتی زیادی کرد ، زیرا جنسی درجه یک دارند و برای تولید آن ها از بهترین الیاف پنبه ای و پشمی استفاده می کنند و جنس الیاف آنها از پنبه طبیعی و ممتاز است. بنابراین پتو هایی بسیار نرم و لطیف می باشند و نرمی و لطافت پتو ها بسیار اهمیت دارد زیرا خوابی بسیار آرام و راحت را به ارمغان می آورد.

این پتو ها مناسب فصول مختلف سال و فصل گرم و سرد بوده و دارای رنگ بندی متنوعی هستند ، طرح و مدل و رنگ های آن ها بسیار شیک و جذاب است و مناسب سلیقه های مختلف می باشد. می‌ توان پتو را با سایر کالای خواب و وسایل اتاق خواب ست نمود. این پتو ها وزن بسیار مناسبی دارند و بهترین انتخاب به عنوان پتوی مسافرتی می باشند.

برای تولید این پتو ها از بهترین ماشین و از دستگاه‌ های پیشرفته روز استفاده می‌ کنند و کادری مجرب و متخصص نسبت به تولید آن ها اقدام کرده و در این زمینه از بهترین طراحان و سازندگان استفاده می‌کنند. پتو دوام و مقاومت بالایی در شرایط مختلف دارد و در برابر انواع فشارها و آسیب‌ های مختلف مقاوم بوده و دچار پارگی نشده و نخ کش نمی‌شود، این پتوها طول عمری زیادی دارند.

مراحل تولید انواع پتو نمدی

پتو نمدی محصولی است که می‌تواند جایگزین بسیاری از پتو های ضخیم و سنگین باشد و یکی از انواع پتوهای ارزان قیمت با کارایی بسیار زیاد است ؛ این پتو در منازل مسکونی و بسیاری از مکان های دیگر از جمله آسایشگاه ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و بهترین نوع پتو نمدی ارزان توسط شرکت عرضه این محصول به خریداران عمده آن ارائه می‌شود و آنها می توانند به دلیل تنوع رنگ و سایز از این محصول برای صادرات نیز استفاده کنند.

انواع پتو نمدی محصولی است که از فشردن الیاف پشمی به همدیگر ایجاد می شود. این الیاف مشخصات و ویژگی‌ های خاصی دارند که این ویژگی ها را به پتو نمدی منتقل می کنند از جمله این که این پتو ها نسبت به گرما عایق مناسبی هستند و چنان چه از آنها به عنوان پتو و کالای خواب شبانه استفاده شود می توانند محیط بسیار گرمی را در زیر پتو ایجاد کنند که قابل مقایسه با انواع پتو های آکریلیک نیست.

از مشخصات بارز این پتو می‌توان به بافت زبر آن اشاره کرد که برخلاف پتو های دیگر حالت نرم ندارد ، همچنین این پتو باید به صورت حاشیه دار باشد و حاشیه های آن به طور کامل دوخته شوند زیرا در این صورت از کناره ها باز خواهد شد و کیفیت خود را از دست می‌دهد.

این پتو مینک خاص می‌تواند رطوبت را به خود جذب کند و علاوه بر نقش پتو می تواند یک تشک بسیار خوب نیز باشد به گونه‌ای که برای افراد مبتلا به کمردرد می تواند بسیار مناسب باشد؛ بهترین انواع پتو نمدی از نظر وزن نیز متفاوت هستند به این معنی که هر چه پتو سنگین تر باشد الیاف پشم بیشتری در آن به کار رفته است و این پتو نماینده بسیار بهتری برای یک پتوی نمدی با کیفیت باشد.

خرید ویژه پتو نمدی اعلا

خرید ویژه پتو نمدی اعلا امکان خرید مستقیم پتو ارزان مشهد از طریق نمایندگی های معتبر فروش این کالا وجود داشته و مشتریان و خریداران می‌ توانند برای خرید این کالا به صورت مستقیم و بدون واسطه اقدام کنند و کالاهایی را که مد نظر دارند با قیمت های استثنایی خریداری نمایند.

کیفیت کالا مهمترین مسئله ای است که برای خریداران در هنگام خرید از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و افراد سعی در خرید کالایی دارند که دارای کیفیت بالا و قیمت مناسبی باشد و آن ها بتوانند با هر بودجه و توان مالی این کالاها را خریداری نمایند. می توانید برای مشاهده و بررسی انواع این پتو ها به صورت مجازی و آنلاین به وب سایت رسمی ما مراجعه کنید و بهترین نوع محصول را خریداری کنید.

آنچه واضح است این است که پتو یکی از وسایل ضروری زندگی به شمار می رود و هیچ خانه ای را نمی توان یافت که تعداد متعددی پتو در آن یافت نشود. در یک تفریح چند ساعته در خارج از منزل هم همراه داشتن یک یا چند پتوی سبک ، ضروری می باشد ؛ همین امر در کنار عرضه طرح های جدید و زیبا ، موجب افزایش تقاضای این محصول در بازارهای داخلی گردیده است.

پتوها، در مدل ها و کیفیت های مختلف و طرح های چشم نواز تولید می شوند که هر کدام بنا به شرایط خاص مورد استفاده قرار می گیرند ؛ به عنوان مثال، پتوهای نازک تر و سبک تر برای مسافرت ها بسیار کاربردی هستند و پتوهای طرح دار برای جهیزیه نو عروسان یا هدیه دادن مورد استفاده قرار می گیرند. در این میان پتوهای نمدی موارد استفاده فراوان تری دارند و بیشتر از بقیه مدل ها مورد تقاضا قرار می گیرند.

همانطور که قبلا هم ذکر شد ، این پتو ها علی رغم سنگین بودن ، بسیار گرم و با دوام هستند ؛ به همین دلیل بیشتر برای مکان های عمومی به کار برده می شدند اما با تولید طرح ها و رنگ های جدید برای استفاده در منازل هم به شدت مورد تقاضا قرار گرفته اند. کیفیت این مدل ها به گونه ایست که به عنوان زیر انداز هم به کاربرده می شوند. در فصول سرد سال، استراحت در زیر یک پتوی گرم و نرم نمدی، قطعا خوابی راحت و شیرین را به ارمغان خواهد آورد.

مرجع فروش پتو نمدی درجه یک

مرجع خرید پتو نمدی محصول را با بالاترین درجه کیفی و بی واسطه از شرکت تولیدی عرضه می کند، این محصول به روش های استاندارد با فناوری های پیشرفته تولید شده و جنسی عالی و کیفیتی ممتاز دارد. به دلیل ظاهر کاربردی و مزیت های ویژه در بازارهای داخلی و خارجی بسیار مورد توجه قرار گرفته و مشتریان زیادی دارد. این مرکز بهترین عرضه کننده پتوهای روز است و محصول را در تنوع گوناگون با کم ترین قیمت عرضه می کند.

برای خرید پتو نمدی توجه به کیفیت و مدل پتو ، شکل ظاهری آن و دیگر ویژگی ها اهمیت زیادی دارد. موضوع قیمت ها نیز برای غالب خریداران اهمیت ویژه‌ای دارد، با مراجعه به این مرکز فروشنده می توان نسبت به خرید بهترین انواع پتو مسافرتی دو نفره باکیفیت به صورت مستقیم و بدون واسطه با قیمت کارخانه ای اقدام نمایید.

قیمت عمده پتو نمدی بسته به فاکتورهایی چون نوع محصول و درجه کیفی آن متفاوت است، برند تولیدی محصول و سایز و اندازه پتو بسیار موثر بر قیمت ها می باشد. وارداتی و صادراتی بودن محصول مورد دیگر است که نرخ کالا را تعیین می کند، همچنین قیمت پتو صادراتی به نوسانات بازار و میزان عرضه و تقاضا بستگی دارد. این مرکز بهترین تخفیفات ویژه را به مشتریان ارائه می کند.

محصول را مستقیم از شرکت تولیدی عرضه می کنند، بنابراین با از میان برداشتن واسطه ها و دلالان محصول را با قیمت تولیدی و مناسب به خریداران عرضه می کنند، خرید پتو ارزان درجه یک به صورت اینترنتی نیز امکان پذیر می باشد.

صادرات انواع پتو نمدی ارزان

صادرات انواع پتو نمدی ارزان صادرات، همواره بخش مهمی از اقتصاد هر کشور به شمار می رود که در رشد و توسعه اقتصادی آن نقش به سزایی دارد. کشور پهناور ایران، با بهره مندی از منابع خدادادی و نیروی کارآمد و متخصص، اقلام طبیعی و مصنوعی فراوانی را به کشورهای دیگر، به ویژه کشورهای همسایه، صادر می کند. یکی از این موارد، پتوهای تولیدی از جمله پتو های نمدی است که در مدل های زیبا و متنوع عرضه می گردد.

پتو نمدی فانتزی، طرح دار یا ساده تولید شده در کارخانجات داخلی، از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه می باشد به همین دلیل علاوه بر بازار داخلی، در عرصه خارجی هم متقاضیان فراوانی دارد. در تولید این پتوها ، از پشم و پلی استر درجه یک استفاده شده به همین دلیل در هنگام شستشو رنگ آن ثابت بوده و آب نمی رود. عملیات دیگر، از جمله خارزنی نیز به بهترین نحو و با استفاده از تجهیزات مدرن انجام می پذیرد تا منافذ کمتری ایجاد شده و گرمادهی آن بالاتر رود.

کارخانجات و شرکت های بازرگانی در برندهای معروف و شناخته شده، با بهره گیری از تیم قوی فروش، تولیدات داخلی را به کشور عراق، افغانستان، پاکستان، آذربایجان، روسیه، امارات متحده عربی، استرالیا و …، صادر می کنند. کشورهایی که دارای آب و هوای سردسیری هستند، بیشتر متقاضی پتوهای نمدی می باشند. امروزه، پیشرفت تولیدکنندگان داخلی در بهبود هرچه بیشتر کیفیت پتوهای تولیدی، موجب افزایش تقاضای خارجی و گسترش حجم صادرات گردیده است.

  • تبلیغات: 
    1. مرکز پخش عمده پتو ایرانی
    2. فروشنده عمده پتو و متکا در ایران
    3. صادرات عمده پتو و متکا به عراق
    4. پتو دو لایه گل برجسته مسافرتی نوزاد
1

  1. سلام خدا قوت اگه میشه قیمت بزنید تا بتونیم تصمیم گیری کنیم که از چه برندی خریدکنیم؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما