فروش عمده پتو عروسکی

پتو یکی از کالاهایی است که همه افراد در هر سنی به آن نیازمند هستند. امروزه پتو دارای تنوع بالایی از جنس و طرح است .پتو می‌تواند از جنس های پشم ،پنبه ، کتان و الیاف مصنوعی و در اندازه های پتو تک تفره ، دو نفره و کودکانه به تولید برسد . یکی از پتو هایی که بازار فروش بالایی دارد پتو عروسکی می باشد . پتو عروسکی در واقع همان پتوی مخصوص نوزادان و‌ کودکان می باشد که در طرح ها و رنگ های متناسب با دنیای کودکان تولید می شوند . همه مراکز تولیدی این نوع پتوها را با قیمت های مناسب عرضه می کنند و لازم به ذکر است که قیمت خرید عمده از تولیدی ها بسیار نازل تر از خرید تکی است .

فروش عمده پتو عروسکی

روش تشخیص مرغوبیت پتو

روش تشخیص مرغوبیت پتو برای تشخیص یک پتوی مرغوب باید به این نکات توجه کرد :

استقامت پرزها کم نباشد یعنی اگر با دست کشیده شود پرزها از پتو جدا نشوند .ضخامت پتو با وزن آن متناسب باشد زیرا بعضی از پتو ها وزن کمی دارند اما ضخیم به نظر می آیند که معمولا بعد از شستشو تغییر حالت می‌دهند.تراکم پتو کم نباشد و پتو به اطلاح توپر به نظر بیاید.تراکم پرزها یکدست و یکنواخت باشد.رنگ پتو درست و یکنواخت باشد و اختلاف رنگ در ابتدا و انتها یا چپ و راست پتو دیده نشود.پتو سرکجی نداشته باشد. دوخت نوار اطراف پتو سالم باشد و رنگ آن با رنگ و طرح پتو متناسب باشد.

اگر شما هم به دنبال خریدی عمده و با قیمتی نازل هستید به وب سایت https://patozeri.com/ مراجعه فرمایید تا علاوه بر آشنایی با محصولات و خدمات این مجموعه محصول مورد نظر خود را انتخاب و به صورت اینترنتی خرید خود را تکمیل کنید.خرید اینترنتی به جز راحتی و صرفه جویی در وقت مزیت دیگری نیز دارد و آن هم قیمت پایین تر خرید است زیرا در خرید اینترنتی واسطه ها و همه هزینه های اضافی حذف می شود و مشتری به طور مستقیم با تولید کننده یا مرکز توزیع در ارتباط است که همه این ها قیمت تمام شده را بسیار به صرفه تر می‌کند .

اطلاعاتی مفید درباره پتو

اطلاعاتی مفید درباره پتو در بازار انواع و‌اقسام مختلفی از پتو وجود دارد که هر کسی بسته سلیقه و متناسب با طبیعت بدن خود می تواند نوع مناسب را انتخاب کند ‌. در زیر کمی به انواع مختلف پتو می پردازیم :

_ پتو پنبه ای ، امروزه پتوی صد در صد پنبه وجود ندارد و معمولا نخ پنبه با الیاف مصنوعی ترکیب شده است این پتوها بسیار گرم و نرم و سبک هستند

_ پتوی دولایه ، این پتو مناسب برای کسانی است که به دنبال پتوی بسیار گرم اما سبک هستند.

_ پتوی ارگانیک ، این نوع پتو از انواع گران پتو می باشد و مناسب برای افراد دارای حساسیت است .

_پتوی پشمی ، این پتوها مناسب برای افرادی است که بسیار به سرما حساس هستند .این پتوها به دلیل استفاده از پشم کمی سنگین و زبر هستند.

_پتو پشم شیشه ،مناسب برای کودکان و افراد بسیار حساس می باشد .این نوع پتو لایه ای نازک از پشم شیشه دارد که میان پارچه نخی دوخته می‌شود .

_ پتوی مسافرتی ، پتوی های سبک و کم حجم که مناسب برای سفر هستند.

برای خرید پتو به جز جنس باید به این نکات نیز توجه کنید :

سایز مناسب با خودتان را انتخاب کنید. از برند های معروف و با کیفیت مانند نرمینه ، گلبافت پتو لاله و..‌ خرید کنید پتوی مناسب سلامتی شما را تضمین می‌کند .طرح و رنگ پتو را بی اهمیت ندانید زیرا علاوه بر زیبایی اتاق خواب شما در روحیه و آرامش شما هم بسیار موثر است . پس پتو را از رنگ های آرامش بخش انتخاب کنید. در انتخاب پتوی کودک نهایت دقت را داشته باشید ، برای انتخاب مناسب کودک باید هم در جنس و هم طرح و رنگ چیزی کاملا متناسب با دنیای کودکان انتخاب کنید. پتویی انتخاب کنید که قابل شستشو باشد.

انواع پتو از نظر طرح

انواع پتو از نظر طرح پتو ها علاوه برجنس های متفاوت در طرح و رنگ های متفاوتی تولید می شوند. تنوع طرح و رنگ ها به حدی است که هر کسی میتواند طرح مورد نظر خود را انتخاب کند‌ ‌. طرح و رنگ پتو به اندازه جنس آن اهمیت دارد و موضوع وقتی اهمیت بیشتری پیدا می‌کند که قرار است پتو را برای کودکان خریداری کنیم .

طرح و رنگ پتو باید کاملا متناسب با روحیه لطیف و حساس کودکان باشد. امروزه طرح های پتوی کودک بسیار زیبا و متنوع است و قبل از تولید این طرح ها توسط کارشناسان مربوطه طراحی می شود و بعد طرح مورد نظر وارد مرحله تولید می شود . از نمونه های بسیار پر طرفدار طرح کودک طرح شخصیت های محبوب انیمیشن ها ، پتو طرح ستاره ، پتو نقش برجسته ، پتو دخترانه با رنگ های بسیار شاد را می توان نام برد .

پتوهایی با رنگهای بسیار تند و طرح های خشن یا طرح حیوانات ترسناک اصلا مناسب با روحیه کودکان نیست . در انتخاب رنگ و طرح پتو کودک میتوان رنگ سرویس خواب و دیوارهای اتاق را نیز در نظر گرفت. با رعایت تناسب رنگ ها میتوان اتاق خوابی بسیار آرامش بخش برای کودکان درست کرد.

مراکز خرید پتو عروسکی

مراکز خرید پتو عروسکی پتو عروسکی جز پتوهای بسیار پرطرفدار و پرفروش همه تولیدی ها به حساب می آید . مجموعه دومانی در توزیع و پخش بهترین و با کیفیت ترین های پتو مانند نرمینه و گلبافت فعالیت دارد . پتو نرمینه جز برندهای بسیار با کیفیت و شناخته شده ای است که پتو عروسکی با طرح های زیبا و متنوع تولید می کند.

بنابراین شما می توانید پتو عروسکی را با همین برند از این مجموعه به صورت عمده یا تکی خرید کنید . طبعا خرید عمده از نظر قیمت بسیار با صرفه خواهد بود . این مجموعه به شما امکان خرید اینترنتی و انلاین را می دهد ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌امروزه خرید اینترنتی بهترین راه خرید به حساب می آید زیرا بدون طرف وقت و بدون گشت و‌گذار در بازار می‌توانید بهترین و با کیفیت ترین محصول را انتخاب کرده و سفارش دهید و بعد در کمترین زمان ممکن سفارش خود را درب منزل تحویل بگیرید . اگر شما هم به خرید اینترنتی علاقه دارید می توانید به راحتی با مراجعه به وب سایت https://patozeri.com/ علاوه بر آشنایی با محصولات با کیفیت مجموعه محصول مورد نظر خودتان را انتخاب و سفارش خود را ثبت کنید سفارش شما در کمترین زمان ممکن به دستتان خواهد رسید .

1

  1. سلام دوستان گلم واقعا اطلاعات کاملی یه پکیچ کامل از انواع پتوتو سایت قرار دادید اینقدر خوب ما موندیم برای خونه کدوم بهتره.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما