توزیع کننده پتو نمدی طرح دار

پتو نمدی طرح دار، از جمله کالاهایی است که سالیان سال است برای گرم کردن بدن خود از آن ها استفاده می‌کنیم. این پتوها که به آن‌ها پتوهای مسافرتی نیز می‌گویند ،بسیار سبک و کاربردی هستند و در انواع تک نفره و دو نفره طراحی و تولید می شوند. در حال حاضر در سراسر کشور توزیع کنندگان پتو نمدی طرح دار به فروش آن به صورت عمده و خورده در حال فعالیت هستند.

توزیع کننده پتو نمدی طرح دار

هر آنچه که باید درباره پتو نمدی بدانیم

هر آنچه که باید درباره پتو نمدی بدانیم پتوهای محلی بسیار نرم و لطیف هستند، و وزن بسیار سبکی دارند. طرح های خطی و چهارخانه این پتوها بسیار محبوب و پرفروش می باشند و به عنوان پتوهای سبک وزن برای استفاده در تمام طول سال مناسب هستند. در فصل گرما نیز می توانند بدن شما را خنک نگه دارند و برای افرادی که بدون پتو نمی توانند به خواب روند. گزینه بسیار مناسبی استند. زیرا به خوبی دمای بدن را حفظ می کند. در ابتدا این پتوها را تماماً از جنس پشم گوسفند می ساختند، اما کم کم با مرور زمان، به دلیل اینکه مواردی از حساسیت زایی در آن‌ها مشاهده شد، قسمتی از نخ آن ها را پلی استر ها تشکیل می دهند.

این پتوها قادر هستند به خوبی از نفوذ هوای سرد به درون و یا هدر رفت گرمای بدن به بیرون خودداری کنند. این پتوها بسیار مستحکم و با دوام می باشند و می توان سال های سال از آن ها به عنوان پتوهای سبک و دم دستی استفاده کرد. تنوع و رنگ بندی این کالا به قدری زیاد است که می تواند نیاز همه مصرف کنندگان در هر سبک و سلیقه ای را بر طرف سازد. از این پتوها می‌توانید به عنوان روتختی استفاده کنید و از زیبایی آن بهره مند گردید و یا حتی انواع جدید آن را می‌توانید بر روی مبلمان راحتی قرار دهید و برای یک خواب نیمروزی از آن ها استفاده کنید.

شستشوی این پتوها بسیار راحت است و آن ها را می توانید داخل ماشین لباسشویی انداخته و بشویید. زیرا وزن بسیار کمی دارند و مشکلی برای لباسشویی ایجاد نمی کند. همچنین نکته حائز اهمیت دیگر این است که با توجه به کارایی فوق العاده ای که دارند، قیمت بسیار مناسبی دارند. پتو نمدی در مقایسه با پتو گلبافت، دارای تفاوت های بسیاری می باشد که از جمله به ضخامت کم و وزن بسیار سبک پتوهای نمدی می توان اشاره کرد.

روش های شناخت پتو نمدی

روش های شناخت پتو نمدی همانگونه که از اسم این پتو های نمدی مشخص است، جنس آن ها از نمد و پشم حیوانات اهلی می باشد. اگر می‌خواهید روش های شناخت پتو نمدی را بدانید، باید به نرمی و لطافت آن توجه کنید. حدود ۸۰ درصد جنس آن ها را پشم حیواناتی مانند گوسفند تشکیل می دهد، و ۲۰ درصد باقی مانده الیاف مصنوعی هستند که نیاز است از آن ها به منظور جلوگیری از ایجاد حساسیت استفاده شود.

اگر بر روی این پتوها دست بکشید، متوجه پشمی بودن آن ها خواهید شد. به بافت آن ها دقت کنید این پتوها دارای تارها و پود هایی هستند که به صورت متراکم در هم تنیده شده اند و پرز و موی ریز و کوچک آن ها به خوبی قابل مشاهده است. ابتدا و انتهای آن ها نیز دارای ریشه های بزرگی هستند. این پتوها عمدتا در طرح های مشخص خط دار تولید می شوند و باید کاملا متراکم باشند.

فروش عمده پتو نمدی طرح دار

فروش عمده پتو نمدی طرح دار عرضه بی واسطه پتو طرح دار، توسط این مجموعه به صورت حضوری و غیرحضوری در حال انجام است می توانید با مراجعه به صفحات مجازی این گروه تولیدی از انواع طرح ها و رنگ ها دیدن کنید و کیفیت عادی را با قیمتی بسیار مناسب خریداری کنید این پتوها بسیار پرفروش و محبوب هستند و انتخاب خوبی عنوان روتختی و جهاز عروس می باشند. برای داشتن خریدی به صرفه و مطمئن، با کارشناسان فروش این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما