خرید عمده پتو صادراتی از کارخانه

یکی از بهترین محصولاتی که توسط تولیدکنندگان کالای خواب تولید می شود و به قیمت مناسب در بازار عرضه می گردد پتو صادراتی است که همان گونه که از نامش مشخص است این پتو ها به خارج از کشور نیز صادر می شوند و شما برای خرید عمده می توانید به کارخانه های پتو نیز مراجعه کنید که این محصول در هتل ها،بیمارستان ها و خانه ها و … بیشترین کاربرد را دارند.خرید عمده پتو صادراتی از کارخانه

انواع پتو صادراتی در بازار

انواع پتو صادراتی در بازار پتو یک رو انداز گرم و نرم است که اولین کاربردش برای خواب است چرا که انسان ها در موقع خواب به ویژه در زمستان دوست دارند رو اندازی که روی خود می اندازند گرم باشد بنابراین انواع پتو صادراتی عبارتند از:

  • معمولا پتو های اصل از الیاف های طبیعی تولید شده اند معمولا برای افرادی که از حساسیت زیادی برخوردارند مناسب است ولی قیمت این پتوها به دلیل ارگانیک بودنشان بسیار بالا است.
  • مدل پشمی این نوع پتوها از گرمای زیادی برخوردارند چرا که گرما را خوب نگه می دارند و افرادی که سرمایی هستند بهتر است از این نوع پتوها استفاده کنند،اما اگر جزو افرادی هستید که بیماری پوستی، تنفسی دارید بهتر است از پتو پشمی استفاده نکنید.
  • پنبه ای امروزه پتو صد درصد پنبه ای تولید نمی شود و معمولا پتوهای پنبه ای از جنس پنبه، نخ و پلاستیک هستند اما با این حال گرمای زیادی دارند و در دو نوع یک لایه و دو لایه تولید می شوند و خیلی سبک هستند و پرز شان از پتوهای پشمی کمتر است.
  • مدل بافتنی نام دیگرشان قلاب بافی است که اکثر خانم ها برای تزئین اتاق خواب از این نوع پتوها استفاده می کنند و بیشتر جنبه تزئینی دارند و اگر با پشم بافته شوند گرمای زیادی دارند.
  • مدل مسافرتی این پتوها از الیاف مصنوعی تولید می شوند و گرمای زیادی ندارند و همچنین فضای زیادی نیز نمی گیرند و قیمتشان نیز خیلی مناسب است و سبک هستند و پرز زیادی دارند به همین دلیل در مسافرت استفاده می کنند.
  • دو لایه این پتوها چنان گرم هستند که حتی در سردترین فصل سال نیز می توانید از آنها استفاده کنید،گرمای زیادی دارند و بهتر است افرادی که دارای بیماری های پوستی و حساسیت دارند از این پتوها استفاده نکنند.
  • پشم شیشه ای اغلب کودکان و افراد میان سال از این پتوها استفاده می کنند چرا که در عین گرمای زیاد سبک هستند مناسب افرادی است که حساسیت زیادی دارند و تولیدشان بدین گونه است که یک لایه پشم شیشه را بین دوتا پارچه قرار می دهند و دوخت می روند.

بهترین مدل پتو صادراتی در تهران

بهترین مدل پتو صادراتی در تهران بهترین نوع پتو صادراتی تهران پتوهایی هستند هم پرز کمتری داشته باشند و هم سبک باشند ولی امروزه چنان تولیدات داخلی پتو زیاد شده است که می توان به هر سلیقه ای پتو انتخاب کنید و بخرید.

امروزه مدل های عروسکی معمولا فروش زیادی دارند چرا که سلیقه بیشتر کودکان عروسکی است و مدل دیگر: پتوهای برجسته است که زیبایی خاصی دارند و در طرح های مختلفی تولید می شوند.

به طور کلی اگر می خواهید پتویی که می خرید عمر طولانی داشته باشد موارد زیر را رعایت کنید:

  • سعی کنید پتو ها را با ماشین لباسشویی بشورید و از شستن با دست خوداری کنید چرا که جنسش زود از بین می رود و تا حد امکان با آب سرد بشورید نه با آب گرم.
  • یکی از کارهایی که عمر پتو را زیاد می کند این است که ملحفه بدوزید این کار هم باعث می شود گرمای پتو حفظ شود و هم پرز زیادی نمی کند.
  • وقتی پتو را می شورید مستقیم مقابل آفتاب و حرارت قرار ندهید تا خشک شود چرا که کیفیت پتو از بین می رود.
  • اگر از پتو استفاده نمی کنید مواظب باشید نم با آن نرسد و نمناک نشود چون با توجه به جنس پتو امکان کپک زدنشان است و مرتب جای پتو ها را عوض کنید تا هوای آزاد به آنها بخورد.

ابعاد پتو صادراتی دونفره در کشور

ابعاد پتو صادراتی دونفره در کشور پتو های صادراتی از لحاظ ابعاد به چند دسته تقسیم می شوند:

  • پتو صادراتی تک نفره ابعاد این پتو 150در 220 است که سبک هستند و شستشوی پتوی تک نفره خیلی راحت تر از پتوهای دو نفره هستند.
  • پتو صادراتی دونفره ابعاد این پتوها معمولا بین 220در 240 است که بزرگ ترن سایز پتو است و دو برابر پتوهای تک نفره هستند و گرمای زیادی دارند و وزنشان نیز سنگین است
  • پتوی کودک ابعاد پتوی کودک معمولا بین 80در 110 است که بستگی به تشک کودک و قد کودک این سایز تغییر می کند. پتوی کودک خود به دو دسته تقسیم می شود، پتوی نوزادی و پتوی نوجوانی که ابعاد شان کم و زیاد می شود.

امروزه تولید کننده های پتو توانسته اند انواع پتو را در سایز و رنگ های مختلف تولید کنند تا به هر سلیقه ای نزدیک باشد و هر کسی اون چیزی را که دوست دارد خریداری کند چرا که خواب برای انسان اهمیت زیادی دارد و مهم است که موقع خواب رو اندازتان چگونه باشد.

رنگی را برای پتوی خود انتخاب کنید که روشن و دارای طرح های کم باشد و زیاد طرح شلوغ نداشته باشد چون آرامش بیشتری دارند و اگر برای کودکتان پتو می خرید سعی کنید تا حد امکان پرز نداشته باشد چون برای سلامتی کودک خطرناک است.

قیمت انواع پتو صادراتی درجه یک

قیمت انواع پتو صادراتی درجه یک قیمت پتو صادراتی به چند عامل مهم بستگی دارد:

  • کیفیت
  • نوع و مدل و رنگ
  • برند و شرکتی که آن را تولید کرده است
  • اندازه پتو
  • روش خرید اینکه مستقیم می خرید یا غیر مستقیم
  • تعداد سفارشات

در کنار عوامل تاثیر گذار شما می توانید به دو روش مستقیم و غیر مستقیم پتو صادراتی را خریداری کنید که در روش مستقیم شما باید وقت و زمان زیادی را صرف کنید،هزینه ثابتی مشخص نیست و کیفیت خوب را نیز نمی توانید خیلی راحت پیدا کنید.

بنابراین پیشنهاد ما این است که از طریق روش غیر مستقیم که ورود به سایت است خرید پتو را انجام دهید چرا که مجموعه سایت ما به صورت 24ساعته آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز است.

مزیت سایت ما این است که شما می توانید در یک زمان کوتاهی بدون خارج شدن از منزل هم از کیفیت پتو ها مطمئن شوید همچنین قیمت ها را مقایسه کنید و مهمتر از همه اینکه مطالب مفید در رابطه با نوع پتو،کارکرد آنها و ویژگی هایشان بخوانید و اطلاعاتتان را افزایش دهید. سایت ما پتوهایی را می فروشد که تولید داخل خود ایران است و با خرید از سایت ما می توانید از تولید داخل کشور حمایت کنید و اشتغال را افزایش دهید.

  • تبلیغات: 
    1. مرکز پخش پتو مسافرتی مخمل
    2. قیمت خرید پتو از نمایندگی
    3. نمایندگی فروش پتو درجه یک
    4. پتو دو لایه ضخیم جدید ارزان

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما