سفارش خرید پتو یک نفره گل برجسته

وقتی شب های سرد زمستان فرا می رسد آدم یاد کرسی های قدیم مادر بزرگ ها می افتد که چه صفا و صمیمیت و گرمای خاصی داشت اما این روزها دیگر خبری از آن کرسی های گرم و نرم و خونه کاهگلی مادربزرگ نیست و جای این کرسی های پر از خاطره را انواع پتوها و تخت خواب های شیک و قشنگ گرفته است.

پتو همدم خوبی برای فرار از سوز و سرمای پائیز و زمستان است درست است که این پتوها صفای کرسی ها را ندارد اما زیبایی و قشنگی آن‌ آدم را محو تماشای آن می کند و خوابیدن زیر این پتوهای نرم چه شیرینی خاصی دارد.

قصد داریم در این مقاله شما را با انواع پتو آشنا کنیم یکی از این پتوهای نرم و زیبا پتو یک نفره گل برجسته است پس حتما در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا اگر قصد خرید پتو داشتید اطلاعات کافی داشته باشید.

سفارش خرید پتو یک نفره گل برجسته

راهمای خرید پتو گل برجسته

راهمای خرید پتو گل برجسته قبل از خرید هر کالایی در درجه اول باید شناخت و اطلاعات کافی از آن به دست آورید تا خرید مطمئن تری داشته باشید خریدن پتو هم از این قانون مستثنی نیست شما باید از انواع پتو و رنگ آن و همچنین الیاف به کار رفته در آن آگاهی کامل داشته باشید.

خواب یکی از نیاز های اساسی انسان است که اگر به خوبی به آن پاسخ داده نشود سلامتی انسان به خطر می افتد پس برای داشتن یک خواب راحت و آسوده نیاز به زیر انداز و روانداز خوب و مرغوب داردکه خستگی از تن بدر کند. پتوها دارای انواع مختلفی هستند که عبارتند از :

  • پتوهای پنبه ای: که علاوه بر پنبه در تولید آن از پلی استرو انواع دیگر نخ استفاده می شود.
  • پتوهای مسافرتی: که در آن از الیاف مصنوعی استفاده می شود به همین خاطر وزن سبکی دارد و دارای قیمت پایین تری است.
  • پتوهای مدل ارگانیک: که همان طور که از نامش پیداست صد درصد ارگانیک و طبیعی هستند و برای افرادی که حساسیت دارند مناسب است.
  • پتوهای پشمی: نسبت به پتوهای پنبه ای گرمای بیشتری دارند ولی پرز بیشتری پس می دهند.
  • پتوهای دولایه گل برجسته: گزینه بسیار مناسبی است برای افرادی که علاقه ای به استفاده از لحاف های سنگین ندارند.

پتوهای گل برجسته از برند هایی است که مشتریان زیادی را به خود جلب کرده است و خوشبختانه تنوع طرح و رنگ این پتوها بسیار زیاد است . تولید کنندگان پتوهای گل برجسته حتی سلیقه کودکان را نیز در نظر گرفته اند و متناسب با نیاز های آنان پتوهای عروسکی زیادی تولید کرده اند.

بررسی طرح های متنوع پتو گل برجسته

بررسی طرح های متنوع پتو گل برجسته پتوهای گل برجسته دربین مردم محبوبیت خاصی پیدا کرده است چون از طرح و رنگ های متتوعی برخورر دار است از این رو اتنخاب افراد خوش سلیقه است. علاوه بر نرمی ظاهر این پتوها بسیار زیبا و قشنگ است و باتوجه به شکل و ظاهری که دارند فروش نسبتا خوبی نیز دارند.

پتو گل برجسته هم به صورت تک رنگ و هم در رنگ بندی های مختلف ومتنوع تولید می شودکه هر یک مشتریان خاص خودش را دارد.در تولید این پتوها از الیاف طبیعی مرغوب استفاده شده است که قابلیت شست و شوی بالایی دارد وبه هیچ وجه الیاف به کار رفته در آن گوله نمی شود و حالت خود را حفظ می کند.

این پتوها در ابعاد مختلف و در سایز بندی های یک نفره و دونفره تولید می شود. پتو دونفره گل برجسته انتخاب شایسته ای برای جهیزیه عروس خانم ها است . پتو یک رنگ گل برجسته نوعی از این پتوهاست که صادرات خوبی دارد.

گفتیم که طرح های این پتوها متنوع است و از رنگ بندی متفاوتی نیز برخورداراست این پتوها به هیج عنوان رنگ پس نمی دهند و هیچ گونه مو و آشغالی را به خود جذب نمی کند. این نشان می دهد که تولید کننده های این پتوها سلایق همه افراد را در نظر گرفته است .

طرح دیگری از این پتوها وجود دارد که به آن پتو مینک می گویند به این دلیل که بعد از تولید این پتوها به وسیله دستگاهی به نام مینک حرارت داده می شود که باعث ایستادن پرزهای آن می شود و در نهایت جلای خاصی پیدا می کنند این پتوها به دلیل سبکی و کیفیت بالا گزینه مناسبی برای بیمارستان هستند.

عوامل موثر بر کیفیت پتو گل برجسته

عوامل موثر بر کیفیت پتو گل برجسته قبلا هم اشاره کردیم که پتو گل برجسته جزء کالاهای خواب محسوب می شوندکه در ایران هم تولید خیلی بالایی دارند وهم از فروش نسبتا بالایی برخوردارند. هر کالایی هرچقدر طرح آن جدیدتر و کیفیت آن بیشتر باشد طبیعتا مشتریان بیشتری و بازار فروش بهتری خواهد داشت که این قانون در مورد پتو نیز صدق می کند.

عوامل زیادی برکیفیت پتو گل برجسته تاثیر گذار است از جمله الیاف به کار رفته در آن که از پنبه و پلی استر است که هم خیلی سبک و نرم است و هم دوام بالایی دارد اما شما باید به یک سری نکات توجه داشته باشید که این کیفیت ماندگار باشد.

اگر به کیفیت پتویی که خریداری کرده اید اهمیت می دهیدسعی کنید هرگز آن را با آب داغ و یا با شوینده های خیلی قوی شست و شو ندهید چون قطعا روی از بین رفتن کیفیت پتو تاثیرگذار خواهد بود.همچنین از شستن پتوها با همدیگر یا بادگیر ملحفه ها خودداری کنید چون ممکن است رنگ آن ها با همدیگر ترکیب شوند.

هنگام خشک کردن پتوها آن ها را مستقیما زیر نور خورشید قرار ندهید چون با این کار پتو دچار رنگ پریدگی خواهد شد و دیگر آن جلا و زیبایی اولیه را نخواهد داشت .سعی کنید آن را همراه آب زیاد هم آویزان نکنید که باعث شل شدن و شل افتادن پتو خواهد شد.

مراکز توزیع پتو یک نفره گل برجسته

مراکز توزیع پتو یک نفره گل برجسته خوشبختانه ایران در تولیدانواع پتو ضخیم ، نازک، طرحدار و ساده رتبه بالایی دارد که علاوه بر تامین نیاز های داخلی در سطح کشور نیاز های دیگر کشور ها را نیز تامین می کند. هرروزه توزیع پتو در مراکز پخش این کالاها عرضه می شود تا متقاضیان و خریداران بتوانند کالای مورد نیاز خود به راحتی خریداری کنند .

صادرات پتو به دیگر کشورها سود خوبی هم برای کشورمان و هم برای تولید کننده ها دارد .خریداران می توانند برای خرید سری به تولیدی های این پتو ها بزنند یا از طریق مراکز فروش این تولیدی ها اقدام به خرید کنند یا از طریق مراجعه به وب سایت های این تولیدی ها خرید خود را بدون واسطه و باقیمت مناسب انجام دهند.

ما همیشه در تلاشیم در این سایت محصولاتی را به شما معرفی کنیم که هم از قیمت مناسبی برخوردارباشد و هم کیفیت بالایی داشته باشند.هدف ما جلب رضایت شماست.

  • تبلیغات: 
    1. خرید مستقیم تشک طبی زمینی
    2. تفاوت پارچه کتان و پارچه پنبه ای
    3. فروشنده عمده پتو و متکا در ایران
    4. مرکز پخش پتو و روفرشی در تهران

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما