صادرات پتو نرمینه گل برجسته یک نفره

امروز صادرات پتو نرمینه گل برجسته یک نفره به شکل گسترده انجام می‌گیرد. این پتو از زیبایی و لطافت خاصی برخوردار است و به دلیل داشتن کیفیت بالا مشتریان زیادی را به خود جذب کرده است در حال حاضر صادرات این محصول به خوبی در کشور انجام می‌گیرد و ارزآوری خوبی را برای کشور فراهم کرده است صادرات پتو نرمینه بیشتر به کشورهای همسایه صادر می گردد و توسط بازرگانان و تجار بزرگ در سایت های صادرکننده انجام می‌شود در سال‌های اخیر صادرات پتو سودآوری اقتصادی خوبی را برای شرکت های بازرگانی فراهم کرده‌ است.

صادرات پتو نرمینه گل برجسته یک نفره

شناخت انواع مختلف پتو نرمینه

شناخت انواع مختلف پتو نرمینه پتو نرمینه در جنسهای مختلف و ابعاد متفاوت و رنگ های زیادی موجود است تا تو از کالاهای مهم خواب است که امروز از رشد تنوع و طرح و رنگ بسیار بالایی برخوردار می باشد در حال حاضر تتو های ایرانی به دلیل کیفیت و طراحی مطلوب مورد توجه خریداران زیادی قرار گرفته است پتو نرمینه ضخامت مناسبی دارد و تراکم پرز آن در حد اعتدال می باشد.

این محصول در مدل های مختلف وجود دارد مانند پتو نرمینه برجسته پتوی ساده پتوی یک نفره پتوی دونفره پتوی مسافرتی پتو طرح دار و غیره از فاکتورهای مهم و اساسی پتو نرمینه آن است که این محصول ضد حساسیت می باشد و استفاده آن برای تمام گروه‌های سنی مناسب است و چون با بدن در تماس است الیاف استفاده شده در آن هیچ گونه حساسیت و آلرژی پوستی به خصوص برای نوزادان و کودکان ایجاد نمی‌کند پتو نرمینه در بسته‌بندی‌های مناسب قرار دارد تا از ورود هرگونه آلودگی و گرد و غبار به پتو جلوگیری شود.

ویژگی های مهم پتو یک نفره

ویژگی های مهم پتو یک نفره از ویژگی مهم پتو یک نفره آن است که برای پوشش تخت یک نفره طراحی شده است و قابلیت تبادل هوا در آن وجود دارد و چون سایز مناسبی دارد در ماشین لباسشویی به راحتی شسته می شود این پتو لب دوزی شده است و نرمی و لطافت خاصی دارد و چون مناسب برای نوجوانان میباشد ضدحساسیت است پتو یک نفره وزن سبکی دارد و به راحتی جابه جا می شود از دیگر ویژگی مهم آن این است که به صورت تک رنگ و چند رنگ موجود است و می‌توان آن را به راحتی با دکوراسیون اتاق خواب ست نمود.

پتوی یک نفره در مدل های شیک و جوان پسند قرار دارد و طرح آن سنتی و کلاسیک می باشد این محصول با استفاده از آخرین مدلهای روز دنیا در صنعت کالای خواب تولید می‌ شود و از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت در بافت آن استفاده شده است. از عوامل تأثیرگذار بر ویژگی و کیفیت پتو نرمینه استفاده از بهترین الیاف و مواد اولیه می‌ باشد چرا که مهم‌ترین ملاک در تولید هر چیزی مواد اولیه آن می‌باشد این پتو آنتی باکتریال است و قابلیت شستشو با دست و ماشین لباسشویی را دارد.

بافت پتو نرمینه در دو مرحله بافت زمینه و بافت پرز پتو صورت می گیرد که کار توسط افراد مجرب انجام می‌شود و موجب بالا رفتن کیفیت آن می شود. این تو از بهترین تبلت های موجود در بازار است که در رده کالای خواب قرار دارد و از اهمیت بسیاری برخوردار است در حال حاضر اکثر لپ‌تاپ‌های موجود در بازار از الیاف پنبه‌ای تولید شده اند گروه صنعتی گلبافت از شرکت های معتبر است که در زمینه کالای خواب و منسوجات فعالیت می‌کند.

شرکت صادراتی پتو نرمینه گل برجسته یک نفره

شرکت صادراتی پتو نرمینه گل برجسته یک نفره پتو نرمینه گل برجسته در سایت های یک نفره و دو نفره در بازار موجود است و کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی دارد و همین امر باعث شده مشتریان بسیاری در داخل کشور و خارج از کشور از متقاضیان این نوع پتو باشند.شرکت صادراتی این محصول در فروش انواع پتو نرمینه و توزیع مستقیم پتو فعالیت می‌کند این سایت فروش و صادرات انواع پتو نرمینه گل برجسته درجه یک و مرغوب را در بازار داخل و بازارهای جهانی انجام می‌دهد و تخفیف‌های مناسبی را برای مشتریان در نظر گرفته است اگر در این زمینه نیاز به مشاوره رایگان دارید مشاوران ما آماده ارائه هرگونه اطلاعات لازم به شما عزیزان می باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما