صادر کننده پتو نمدی عمده

پتو نمدی عمده را می توانید از کارخانه های تولیدی آن با قیمتی مناسب و بدون واسطه خریداری کنید. پتو نمدی از پتوهایی هستند که در قدیم از پشم حیوانات تولید می شدند. این پتو ها از الیاف طبیعی پشم تولید می شد که گرمای پتو را بسیار افزایش می داد. و این پتو ها به صورت صنعتی تولید می شود.

پتو یکی از وسایل ضروری هر خانه ای است که نیاز هر فردی است و به صورت شخصی از آن استفاده می کند. این محصولات از نظر جنس، طرح و اندازه در تنوع های بسیار زیادی وجود دارند که هر شخص بسته به سلیقه دلخواه خود می تواند آن را تهیه کند. در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا شما را با انواع پتو ها از جمله پتو نمدی آشنا کنیم و توضیحاتی درباره آن برایتان بازگو کنیم.

صادر کننده پتو نمدی عمده

مواد مورد نیاز برای تولید پتو

مواد مورد نیاز برای تولید پتو برای تولید پتو مواد مختلفی مورد نیاز است از جمله: پشم و یا پنبه، مواد اکریلیک، پلی استر، راسو، ابر و… که با توجه به نوع پتو متفاوت می باشد. در تولید پتو مراحل مختلفی انجام می شود که عبارتند از: ریسندگی نخ، بافندگی، چاپ و نقشه، انتخاب رنگ، تولید نهایی و بسته بندی و عرضه به بازار.

در گذشته برای تولید پتو از مواد و الیاف طبیعی استفاده می کردند در حالی که امروزه با پیشرفت صنعت نساجی از مواد مصنوعی که هم نرم تر و لطیف تر هستند و هم از گرمای خوبی برخوردارند در تولید پتو استفاده می شود. به همین دلیل از پتو نمدی استفاده کمتری می شود و به جای آن از انواع پتو ها استفاده می شود که عبارتند از: پتو ژله ای، پتو راشل، مینک و… .

پتو گل برجسته نیز از کالاهای جدیدی است که امروزه مورد استفاده بسیاری از مردم قرار گرفته و در طرح ها و رنگ های مختلفی قرار دارد.این پتو ها همچنین در سایز و اندازه های مختلفی در بازار وجود دارند و طرفداران بسیار زیادی دارند.

یکی دیگر از انواع پتو ها می توان به پتو سربازی اشاره کرد که از پتو های پرفروش و پر مصرف به حساب می آید. تولید پتو سربازی در ایران در شهر تبریز توسط بهترین دستگاه های ریسندگی و بافندگی انجام می شود، و در بهترین کیفیت و قیمتی مناسب به فروش می رسد. این پتو ها ویژگی های بسیار زیادی دارند و نسبت به سایر پتو ها از ضخامت بیشتری برخوردارند و همچنین زبر تر می باشند.

بارزترین ویژگی پتو نمدی

بارزترین ویژگی پتو نمدی پتو نمدی ویژگی های بسیار زیادی دارد و همانطور که گفته شد یکی از ویژگی های آن این است که از الیاف طبیعی تولید شده است، این پتو در ابعاد و اندازه ها و طرح ها و همچنین رنگ های مختلفی تولید می شود. این پتو ها بسیار سبک و کم وزن می باشند و به همین دلیل قابلیت حمل و جابجایی آن آسان است. این پتو ها به دلیل داشتن الیاف پشمی، بسیار گرم بوده و مانع از نفوذ سرما از بیرون به زیر پتو می شوند و مناسب برای مناطق سردسیر می باشند.

کارخانه پتو نمدی عمده

کارخانه پتو نمدی عمده تولید پتو نمدی در کارخانجات صنعتی و بافندگی انواع و اقسام مختلف واین پتو ها را تولید می کنند و با بهترین کیفیت به بازار عرضه می نمایند. این محصولات از تنوع بسیار بالایی برخوردارند و به علت تراکم بالا در بافت آن و سبکی وزن پتو طرفداران بسیار زیادی دارد و همچنین به کشور های دیگر صادر می شود.کارخانه تولیدی پتو نمدی در ایران در استان اصفهان انجام می شود و این پتو هارا با بهترین کیفیت به بازار عرضه می کنند.

شما عزیزان می توانید به صورت آنلاین برای خرید پتو گلبافت، پتو گل برجسته، پتو سربازی، پتو نمدی و دیگر انواع پتو ها به سایت ما مراجعه کنید و با دیدن محصولات ما در طرح ها و اندازه و رنگ های مختلف محصول دلخواه خود را انتخاب کرده و سفارش دهید تا در کمترین زمان ممکن و با صرف هزینه کم محصولی با کیفیت را درب منزلتان تحویل بگیرید.

  • تبلیغات: 
    1. فروشنده عمده پتو و متکا در ایران
    2. مرکز پخش عمده پتو ایرانی
    3. نمایندگی فروش پتو درجه یک
    4. پتو دو لایه گناوه مشهد تهران

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما