عرضه مستقیم پتو نرمینه پسرانه

برای عرضه پتو نرمینه پسرانه راه های زیادی وجود دارد، از جمله این راه ها مستقیم و عمده می باشد. در فروش مستقیم پتو نرمینه به علت خرید کلی که مشتری انجام می دهد قیمت محصول را پایین تر حساب می کنند. روش دیگری نیز وجود دارد که به صورت غیرمستقیم محصول خود را عرضه می کند. در این نوع فروش، افراد با توجه به صرفه جویی در وقت خود و حذف واسطه و دلال خرید خود را انجام می دهند که خریدی مقرون به صرفه ای خواهد داشت.

عرضه مستقیم پتو نرمینه پسرانه

نکته هایی که باید در انتخاب پتو بدانیم

نکته هایی که باید در انتخاب پتو بدانیم در انتخاب پتو باید به نکاتی توجه کنیم تا یک پتوی مناسب و با کیفیت را انتخاب کنیم در این قسمت به برخی از نکات ان اشاره می کنیم:

  • سایز پتو
  • برند و قیمت پتو
  • طرح و رنگ پتو
  • طرح پتوی کودکانه

در انتخاب پتو باید دقت داشته باشیم طرح و رنگ ان باعث ارامش افراد شود، در طرح پتوی کودکانه باید طرح و رنگی را انتخاب کنیم که حس خوبی به کودک داده شود و از خرید پتو با طرح های ترسناک خودداری شود. هم چنین جنس پتوی کودک باید پنبه و یا پشم شیشه باشد. نکته ی دیگری که در هنگام خرید باید به ان توجه کرد، این است که قابلیت شستن در ماشین لباسشویی را داشته باشد. پتو را باید در جای مناسبی قرار داد تا اسیبی به ان وارد نشود، از شستن زیاد و بی دلیل پتو باید خودداری کرد چون رنگ و روی پتو را نابود می کند.

بهتر است هر چن وقت یک باری پتوهای میزبان را که دیر به دیر استفاده می شود را باز کرده و دوباره در جای خود قرار داد تا جا نیندازند. برای جلوگیری از گرد و غبار بهتر است دور پتو را ملحفه بکشید، این کار باعث حفظ گرما نیز می شود. بهترین گزینه برای شستن پتو ضخیم، خشکشویی می باشد. اگر در خانه قصد شستن پتو را دارید بهتر است از اب ولرم برای شستن ان استفاده کنید. و باید در ابکشی ان بسیار دقت کرد تا کف باقی نماند.

برای خشک کردن پتو نباید آن را در نور مستقیم افتاب قرار داد چون به مرور رنگ آن از بین می رود. در فصل بهار بهتر است پتوها را در بیرون از خانه اویزان کنند تا هوا بخورند. هم چنین نباید پتوها را در کمدهایی که رطوبت دارند قرار داد چون رطوبت به مرور عمر پتو را کم خواهد کرد. بهتر است هر نفر یک پتو داشته باشند و از ان به درستی مراقبت کنند.

دسته بندی پتو گلبافت از نظر جنس

دسته بندی پتو گلبافت از نظر جنس پتوی گلبافت از نظر جنس به چند دسته تقسیم می شود مانند:

  • پتوهای پنبه ای

این نوع پتو در مقایسه با پتوی پشمی کم تر پرز می دهند. از نخ پنبه و الیاف مصنوعی مانند پلی استر و اکریلیک تولید شده اند. بسیار سبک و در مدل های یک لایه و دو لایه به بازار عرضه می گردند.

  • پتوهای دولایه

برای افرادی که از پتوهای سنگین استفاده نمی کنند مناسب است. افرادی که حساسیت و یا بیماری اگزما دارند نباید از این نوع پتو استفاده کنند.

  • پتوهای ارگانیک

قیمت این نوع پتو بالاست ولی برای افرادی که حساسیت پوستی دارند گزینه مناسبی می باشد. از الیاف طبیعی تولید می شود، و بسیار سبک هستند.

  • پتوهای پشمی

این پتوها برای افرادی که زیاد به سرما حساس هستند مناسب است. و بسیار گرم می باشد، وزنشان سنگین است و برای کودکان مناسب نیست.

پتوهای دیگری نیز وجود دارد مانند پتو گل برجسته، به علت ظاهر زیبایی که طراحی شده است باعث می شود بیشتر تازه عروسان از ان استفاده کنند.

بازار فروش پتو نرمینه پسرانه

بازار فروش پتو نرمینه پسرانه برای خرید و فروش ویژه پتو نرمینه پسرانه، نمایندگی ها و مشاورانی در سطح کشور حضور دارند که اطلاعات کامل و کافی را در زمینه ی : نوع خرید، فروش، کیفیت محصول، جنس، طرح، نوع بسته بندی، برند محصول و…به صورت تلفنی و حضوری در اختیار مردم قرار می دهند. قیمت پتو نرمینه به عوامل مختلفی هم چون: جنس، طرح، کیفیت، شرکت سازنده، برند محصول، نوع بسته بندی و… بستگی دارد. هرچه کیفیت محصول بالاتر، قیمت ان نیز بیشتر خواهد بود.

  • تبلیغات: 
    1. مرکز پخش عمده پتو ایرانی
    2. فروشنده عمده پتو و متکا در ایران
    3. صادرات عمده پتو و متکا به عراق
    4. پتو دو لایه گل برجسته مسافرتی نوزاد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما