عرضه مستقیم پتو هتلی در بازار

پتو هتلی دارای تنوع بسیار زیادی در طرح و رنگ می باشد و از آنجایی که در محیط های هتل بسیار مورد استفاده قرار می گیرد با بهترین کیفیت و با تنوع بالا تولید می‌ شود و در اختیار بازار فروش قرار می گیرد، به همین علت عرضه مستقیم پتو هتلی در بازار توسط نماینده فروش این محصول انجام می گیردز و بهترین نمونه های آن با کیفیت قابل قبولی در اختیار مشتریان و متقاضیان قرار می گیرد.

عرضه مستقیم پتو هتلی در بازار

انواع پتو هتلی یک نفره

انواع پتو هتلی یک نفره پتو به عنوان یکی از کالاهای ضروری و بسیار کاربردی برای خواب می باشد که دارای برندهای مختلف و نمونه های بسیار زیاد و متنوع می باشد که هر یک از آنها با دنیای زیادی از طرح و رنگ همراه می باشند.

لذت داشتن یک خواب راحت با پتوی نرم و مناسب بر کسی پوشیده نیست به همین علت واحدهایی که در زمینه تولید انواع پتو فعالیت می کنند با استفاده از طرح‌ های مختلف و الیاف های مرغوب و درجه یک توانسته اند زیباترین نمونه های این محصول را با کاربرد و کارایی های متفاوت تولید کرده و در اختیار بازار فروش قرار دهند.

پتو هتلی یکی از نمونه‌ های عرضه شده از این محصول می باشد که دارای انواع مختلف و متفاوتی بوده و شامل پتو هتلی یک نفره و پتو هتلی دو نفره می باشد که هر کدام از آنها نیز دارای دسته بندی های مختلف و متفاوت خواهند بود.

از انواع پتو هتلی یک نفره که در بازار عرضه می شود می توان به نمونه هایی همچون پتو هتلی چهل تکه، پتو هتلی گلبافت، پتو هتلی گل برجسته، پتو هتلی تک رنگ، پتو هتلی قلاب بافت، پتو هتلی نرمینه و مدل های مختلف دیگر اشاره کرد.

انواع پتوهای هتلی که در بازار عرضه می گردند هرکدام دارای کیفیت، ویژگی و مشخصات خاص و منحصر به فردی می باشند و با دارا بودن کیفیت بسیار بالایی که دارند برای استفاده در فضای هتل بسیار مناسب می باشد.

بهترین نوع پتو هتلی درجه یک

بهترین نوع پتو هتلی درجه یک هتل از جمله مکان هایی می باشد که پذیرای بسیاری از مهمانان و مدعوین از سراسر کشور می باشد و از آنجایی که محلی برای آرامش و آسایش افراد می باشد باید از کالاها و مواد مرغوب و درجه یک استفاده کند تا بتواند به جذب مشتری و شناخته شدن آن کمک بسیار زیادی نماید.

یکی از اقلام کاربردی در هتل پتو می باشد که این محصول دارای انواع مختلفی بوده و هر کدام از آنها از کیفیت های متفاوتی برخوردار می باشند، بهترین پتو هتلی درجه یک نمونه ای می باشد که با دارا بودن ویژگی هایی که در این بخش به آنها اشاره خواهیم کرد توانسته از بازار خرید و فروش خوبی برخوردار گردد.

  • بهترین نوع پتو هتلی از الیاف مرغوب و درجه یک در ساخت و تولید آن استفاده شده است و سبب گردیده تا جزو نمونه پتو های پرفروش و پرطرفدار در بازار داخلی معرفی شود.
  • بهترین نوع این محصول با توجه به الیاف به کار رفته در تولید آن از طول عمر بالایی برخوردار می باشد و برای سال های طولانی تمام ویژگی های خوب خود را حفظ می‌ کند.
  • دارای مقاومت بسیار خوبی در برابر سرما و گرما می باشد و بافت و ساختار اولیه خود را بر حسب تغییرات درجه دمایی محیط از دست نمی دهد.
  • این نمونه پتوها ضد حساسیت می باشند زیرا از الیاف بسیار خوب و باکیفیت در ساختار آنها استفاده شده است.
  • دارای ابعاد و اندازه های استاندارد و مناسب می باشند.
  • از کیفیت و مرغوبیت بسیار خوبی برخوردار هستند.
  • این نمونه پتوها با تنوع بالایی از طرح و رنگ تولید می شوند و با سایر دکوراسیون فضا و محیط اتاق های موجود در هتل ها قابل ست می باشند.
  • در برابر آب و رطوبت مقاوم هستند.
  • این نمونه پتوها باتوجه به نرمی و انعطاف پذیری بسیار خوبی که دارند می توانند خوابی راحت را به ارمغان آورند.
  • در برابر مواد شوینده از کیفیت و مقاومت بسیار خوبی برخوردار می باشند.
  • دارای وزن سبک می باشد و استفاده از آن به ویژه در زمان خواب بسیار راحت می باشد.

ابعاد مناسب انواع پتو هتلی باکیفیت

ابعاد مناسب انواع پتو هتلی باکیفیت همانطور که اشاره شد پتو هتلی دارای انواع مختلف یک نفره،‌ دو نفره و همچنین بچه گانه می‌باشد و این ویژگی سبب شده تا این محصول با ابعاد مختلف و متفاوتی تولید گردد به نحوی که هر نمونه از پتو های نامبرده دارای اندازه های مختلفی می باشند که بر حسب استاندارد روز دنیا طراحی و تولید گردیده اند.

از انواع ابعاد مناسب برای پتو هتلی باکیفیت به ترتیب می‌ توان به ابعاد پتو هتلی دو نفره، پتو هتلی یک نفره و پتو هتلی بچه گانه به شرح زیر اشاره کرد که هر کدام از آنها دارای دو سایز استاندارد و مناسب می باشند.

  • 240×220
  • 240×200
  • 160×220
  • 150×220
  • 80×110
  • 110×140

این نمونه پتوها با توجه به دارا بودن سایز های نامبرده از وزن سبک و بسیار خوبی برخوردار می باشند و این امر امکان استفاده ساده و راحت و همچنین حمل و جابجایی آنها را فراهم نموده است و سبب شده تا فرد و مصرف‌ کننده بتواند به راحتی از آنها استفاده نماید.

فروش عمده انواع پتو هتلی ضخیم

فروش عمده انواع پتو هتلی ضخیم اگر به بازار پتو هتلی مراجعه کرده باشید قطعاً نمونه های مختلفی از این محصول را در ضخامت های مختلف، ابعاد و اندازه های گوناگون و طرح و رنگ های متفاوتی مشاهده خواهید کرد که هر کدام از آنها به نوبه خود از زیبایی بی نظیری برخوردار می باشند و در بازار فروش این محصول به صورت عمده عرضه می گردند.

فروش عمده انواع پتو هتلی ضخیم توسط واحد فروش و عرضه کننده این محصول انجام می گردد که در این زمینه نمونه های مختلف آن با کیفیتی بسیار عالی عرضه می‌ شوند و در اختیار خریداران و مصرف‌ کنندگان قرار می گیرند.

فروش عمده پتو هتلی ضخیم به صورت مستقیم و بی واسطه نیز از طریق این سایت اینترنتی و مجموعه فروش ما انجام می گردد و این سایت که توانسته به طور مستقیم با واحدهای تولید کننده این محصول ارتباط برقرار نماید آنها را بدون دخالت واسطه گران و با نرخ و قیمت مناسب عرضه می نماید.

خاطرنشان می گردد که در فروش عمده انواع پتو هتلی، عواملی مانند طرح و مدل، نوع پتو، جنس و نوسانات بازار در قیمت‌ گذاری آن دخیل بوده و سبب شده تا این محصول با قیمت های متفاوتی عرضه گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما