عرضه کنندگان پتو نمدی ارزان

خواب راحت همواره جزء مهمدستگاه نان فانتزی می‌تواند بسیار متنوع باشد چرا که مدل‌های مختلفی از نان فانتزی پخت می‌شود. نوع حرارت – مستقیم و یا غیر مستقیم-، این نوع مدیریت جریان هوا در داخل انواع دستگاه نان فانتزی و همچنین منبع انرژی می تواند جزو مواردی باشد که مدل های مختلف دستگاه نان فانتزی را از یکدیگر جدا می سازد. با این حال، متداول ترین نوع فلز صنعتی مورد استفاده به عنوان دستگاه نان فانتزی، همان فر طبقه ای است. ساز و کار دستگاه نان فانتزی به این شکل است که خمیر‌ها روی طبقات مختلف قرار می‌گیرند و تمام این طبقات داخل فر صنعتی قرار می گیرند.

عرضه کنندگان پتو نمدی ارزان

طرح برجسته انواع پتو نرمینه

طرح برجسته انواع پتو نرمینه پتو نرمینه جایگزین مناسبی برای پتو های سنتی می باشد. این پتو ها بسیار لطیف بوده و ایجاد حساسیت نمی کنند از طرفی در اندازه های مختلف تولید می شوند که از بین ان ها می توان به پتو دونفره، پتو تکنفره، پتو کودک، پتو نوزاد و … اشاره کرد. رنگ های متنوعی که پتو های نرمینه دارند باعث شده است تا طیف سلیقه وسیعی را پوشش دهد و حتی به راحتی قادر به هماهنگ شدن با رنگ فضای مورد استفاده باشد.

علاوه بر این پتو های نرمینه در طرح های بسیار متنوعی تولید می شوند که از بین ان ها می توان به نقوش کلاسیک و قدیمی تا مدرن و امروزی و همچنین اشکال هندسی اشاره کرد. نکته قابل توجه در مورد این پتو ها این است که بسیاری از این نقوش حداقل از یک سمت پتو به شکل برجسته هستند که علاوه بر این که جلوه بصری خارق العاده ای دارند و به اصطلاح لاکچری هستند از تماس دست با ان ها حس بسیار جالب و دلپذیری به مصرف کننده دست می دهد.

متریال به کار رفته در تولید پتو نمدی

همه انواع پتو توسط دستگاهی به نام دستگاه بافت تولید می شود و روند تولید به این صورت است که دستگاه متریال مورد نظر را میگیرد و پروسه بافت شروع می شود. در این جاست که اولین تفاوت پتو های مختلف اشکار می گردد و مواد اولیه متفاوت نتایج مختلفی به بار خواهند اورد. از بین متریال مورد استفاده به عنوان مواد اولیه و مایحتاج تولید می توان به پلی استر و اکریلیک اشاره کرد.

پتو های نمدی غالبا از پلی استر تولید می شوند چرا که مهم ترین اصول در تولید پتو حفظ بدن (خصوصا در حالت خواب که افت قند خون و در نتیجه حس سرما بیشتر است) در برابر دمای پایین اطراف است که منجر به خواب راحت می شود و پلی استر از این نظر بسیار گرم است. همچنین قیمت پایین تری نسبت به سایر مواد اولیه دارد که در بخش های بعد بیشتر به ان خواهیم پرداخت.

بعد از اتمام پروسه بافت دستگاه خارزنی وارد عمل می شود و پتوی بافته شده را به شکل نمدی در می اورد. پتو های نمدی در گذشته بیشتر برای سربازی استفاده می شدند و شاید اولین کاربردی هم که به ذهن ما می رسد همان پتو های به رنگ پشم شتر است که در دوران سربازی به سرباز ها داده می شود. ولی امروزه این پتو ها پیشرفت زیادی در کیفیت داشته و تنها برای زیر انداز استفاده نمی شوند.

جدیدترین مدل پتو نمدی مخصوص نوزاد

جدیدترین مدل پتو نمدی مخصوص نوزاد خواب کودکان و نوزادان جزو مهم ترین دغدغه های والدین می باشد و لذا والدین همیشه در صدد هستند تا جلوی هر عاملی که خواب راحت و کافی را از فرزندانشان سلب می کند بگیرند. همان طور که قبلا اشاره شد انتخاب پتو مناسب رکن مهمی در خواب راحت هست. این موضوع به خصوص در مورد نوزادان حائز اهمیت است چرا که به دلیل سن بسیار پایین و عدم تکلم قادر به بیان مسئله ای که خوابشان را بی کیفیت می کند نیستند

پتو های نمدی ویزه نوزاد به سبب داشتن چندین ویژگی به والدین در ایجاد خواب راحت در نوزادان کمک می کنند که در این بخش به ان ها می پردازیم. اولین مسئله حساسیت است. پوست نوزادان بسیار حساس بوده و به کوچکترین عامل خارجی حتی کمی خارش، واکنش نشان می دهد. پتو نمدی نرم است و ایجاد خارش نمی کند به علاوه متریال به کار رفته در تولید این پتو ها که قبلا به ان اشاره شد به هیچ عنوان حساسیت زا نیستند.

مسئله بعدی گرمای مناسب حاصل از رو انداز است. عدم وجود تعادل دمایی در هنگامی که نوزاد خواب است مشکل مهمی بوده و می تواند منجر به بیمار شدن کودک شود. پتوی نمدی بسیار گرم است و از این نظر با عمل کردن به شکل عایق حرارتی از کاهش دمای بدن نوزاد جلوگیری کرده و به این شکل جلوی این مشکل را خواهد گرفت

در نهایت باید به این موضوع اشاره کنیم که طرح اسباب و وسایل مربوط به نوزادان باید مناسب با سن ان ها باشد چرا که از نظر روانشناسی در رشد فکری ان ها دخیل است. پتو های نمدی ویژه نوزاد با طرح های کودکانه بسیار زیبایی در بازار وجود دارند که باعث به هیجان اوردن کودک و نوزاد می شوند

نکاتی درباره شستشوی پتو نمدی

با وجود تمام ویژگی هایی که برای پتوی نمدی ذکر شد باید این نکته را نیز اضافه کنیم که شستشوی این نوع پتو به سبب ماهیت ان کمی متفاوت تر از سایر انواع پتو ها است. معمولا پتو ها را می توان در ماشین لباسشویی انداخت و با درجه حرارت بالا شست. اما در مورد پتو های نمدی این طور نیست. پتو های نمدی در شستشو کمی حساس هستند و بهتر است از لباسشویی برای شستن ان ها استفاده نکنیم.

برای شستشو این پتو ها را چند ساعتی در اب خیس کرده و سپس می شوییم. دقت شود از وارد کردن ضربات شدید به این پتو ها باید خودداری کرد و بعد از سپری شدن چند ساعت ان ها را چندین بار اب کشی می کنیم تا کف ان ها کاملا خارج شود و همانطور که بیان شد از وارد کردن ضربات و فشار های شدید برای خارج کردن کف استفاده نمی کنیم. همچنین دمای ابی که پتو ها را در ان خیس می کنیم باید سرد یا ولرم باشد تا به بافت پتو اسیب نزند.

حال که نمی توانیم از ماشین لباسشویی برای شستن پتو نمدی استفاده کنیم پس برای خشک کردن ان باید تدبیری اندیشید. شاید اولین موضوعی که به ذهن ما میرسد پهن کردن پتوی شسته شده در افتاب است ک گرما باعث تبخیر اب شود اما باید گفت همین حرارت شدید و مستقیم خورشید ممکن است باعث پوسیده شدن پتو شود (البته این موضوع در مورد بیشتر البسه نیز صادق است) لذا بهتر است پتو را بعد از شستن در سبدی قرار دهیم تا اب اضافه اش خارج شود سپس در سایه پهن کنیم و اجازه دهیم جریان باد و هوای ملایم ان را خشک کند.

تولید عمده پتو نمدی رنگی

تولید عمده پتو نمدی رنگی امروزه پتو نمدی در زیباترین اشکال و با استفاده از بهترین مواد اولیه تولید می شوند که علاوه بر زیبایی ظاهری بیشتر نسبت به نمونه های مشابه، کیفیت بهتری نیز در محیط مورد نظر دارند که این ویژگی باعث شده است تا استقبال و استفاده از ان ها روز به روز افزایش یابد. همه روزه تولید کنندگان داخلی (کارخانه داران و صاحبان صنایع) با فراهم کردن مواد اولیه مرغوب مثل پلی استر، نخ و … محصولات درخور توجه تولید می کنند هرچند گاهی اوقات در فراهم کردن مواد اولیه نیاز به واردات است.

به علاوه با هرچه تخصصی تر شدن مشاغل و استفاده از دانش روز دنیا، نیروی انسانی متخصص و تجهیزات، ابزار الات و ماشین الات کارامدتر در صنایع باعث شده است تا نمونه محصولات داخلی به جرئت همپای نمونه های خارجی بوده و در رقابت تنگاتنگ با ان ها باشند. به این روش عرضه که در ان به شکل مستقیم از تولید کننده (به صورت عمده یا جزئی) محصول مورد نظر خریداری می شود روش مستقیم می گویند

باید یاداوری نمود که منشا زنجیره پخش هر محصولی تولید کننده است. معمولا در بیشتر شهر های ایران شهرک های صنعتی وجود دارد. کارفرمایان در کارخانه های این شهرک ها اقدام به تولید محصولات مختلف از جمله پتو نمدی می کنند که پس از پروسه های کنترل کیفیت توسط کارشناسان خبره و ازمایش های لازم و ضروری اماده فروش می شوند به طوری که خریدار می تواند با مراجعه حضوری به این کارخانه ها به صورت مستقیم محصول را خریداری کند.

عرضه پتو به شکل مستقیم به مصرف کننده مزایای زیادی دارد که از ان جمله می توان به حذف واسطه ها اشاره کرد. حذف واسطه ها در پروسه خرید منجر به کاهش قیمت محصول تمام شده می گردد. و از این نظر دارای صرفه اقتصادی هم برای فروشنده و هم برای خریدار است. لازم به ذکر است باربری های مخصوصی برای حمل و نقل این محصولات از محل تولید تا محل بهره برداری پیش بینی شده است.

در پاسخ به این سوال که “اگر به هر دلیلی (مانند مسافت زیاد و یا مشغله های روزمره و کاری) امکان مراجعه حضوری برای خرید مستقیم را نداشتیم چه کنیم؟” باید اذعان کرد همانند انچه در بخش بعدی بیان خواهد شد با پیشرفت هرچه بیشتر شبکه های مجازی و اینترنت این مسئله مرتفع شده است. بسیاری از شرکت ها و کارخانه های مخصوص تولید پتو اقدام به ایجاد صفحات محازی و سایت هایی متناسب با محصول تولیدی خود کرده اند.

در این فضا ها محصولات به طور کامل معرفی شده اند. به علاوه در همه این سایت ها و صفحات قسمت تحت عنوان پشتیبانی یا تماس با ما و یا سایر عناوین مشابه پیش بینی شده است که خریدار می تواند به طور اینترنتی و یا با استفاده از شماره تماس های موجود با پشتیبان ها و کارشناسان ارتباط برقرار کند و به این شکل علاوه بر استعلام قیمت پتو و موجودیا ن، تمامی ابهامات و سوالات خود را با متخصصین در میان گذاشته و دریافت مشاوره کند چرا که خرید محصول بعد از گرفتن راهنمایی های احتمالی با خیالی اسوده تر انجام می شود.

تامین عمده پتو نمدی صادراتی

تامین عمده پتو برای صادرات بر عهده تولیدکنندگان است که در قسمت قبلی به تفضیل بیان شد. در اینجا به نحوه تامین پتو در بازار می پردازیم و توضیح خواهیم داد چگونه می توانیم پتوی مورد نظرمان را خرید کنیم. قبلا راجع به عرضه مستقیم بحث شد، باید گفت نوع دیگر عرضه به شکل پخش است به این معنی که ما خرید خود را از شخصی انجام می دهیم که هرجند متخصص و ماهر است اما لزوما تولید کننده نیست.

این اشخاص مغازه و یا فروشگاه هایی را برای عرضه و فروش اختیار کرده و به شکل واسطه یا به عنوان نمایندگی برندی خاص اغاز به فعالیت می کنند که اتفاقا از منظری وجود این فروشگاه ها در سطح شهر به هرچه در دسترس بودن پتو نمدی کمک کرده است. لذا عنوان پخش کننده پتو در بازار خرید تنها به تولییدکنندگان اطلاق نمی شود. گاهی اوقات به جای این که مصرف کننده مستقیما پتو را از کارخانه سفارش دهد، اشخاص متخصص دیگری این مسئولیت را به عهده میگیرند.

این افراد که معمولا نمایندگی های برند مورد نظر در خط تولید هستند، انواع مختلفی از این پتو ها را وارد فروشگاه خود کرده و به این شکل عرضه می کنند. لذا خریدار با مراجعه به این مراکز و محصول مورد نظر خود را تهیه می کند.

همچنین دقیقا مشابه با انچه در بخش تولید عمده پتو در مورد فضای مجازی بیان شد، در این جا نیز باید گفت بسیاری از فروشندگان اقدام به راه اندازی صفحات اینترنی کرده اند، این صفحات طوری طراحی می شوند که کاربری از ان ها برای همه افراد اسان باشد و به این شکل در معرفی هرچه بهتر محصول خود می کوشند.

مرکز صادرات پتو نمدی ارزان

مرکز صادرات پتو نمدی ارزان پتو های نمدی موجود در بازار می توانند هم صادراتی و هم وارداتی باشند اما باید در نظر داشت با افزایش مهارت و اطلاعات و همچنین هر چه بیشتر تخصصی شدن مشاغل، امروزه تولیدات بسیار ارزنده ای در داخل کشور به بازار عرضه می شوند که به جرئت با نمونه های مشابه خارجی خود رقابت می کنند.این تولیدات ارزنده همه روزه تحت عنوان پتو صادراتی به سایر کشور ها صادر می شوند.

در مورد نحوه خرید پتو باید متذکر شد که مصرف کننده با مراجعه حضوری به مراکز توزیع و فروشگاه های لوازم خانگی یا لوازم خواب، می تواند محصول مورد نظر خود را تهیه کند. اگاهی نسبت به ویژگی های مورد نیاز از نظر ظرافت، طرح و متریال مورد استفاده در تولید پتو نمدی، در انتخاب محصول مناسب نقش بسیار مهمی دارد و چنانچه مصرف کننده قادر به انتخاب صحیح نباشد می تواند از فروشندگان و یا افراد با تجربه کمک بگیرد.

طبق مطالبی که بیان شد امروزه با افزایش کاربری های اینترنتی و استفاده همگانی از فضای مجازی، بیشتر تولید کنندگان و فروشندگان با ایجاد صفحات و سایت های اینترنتی اقدام به معرفی و فروش غیر حضوری محصولات خود کرده اند. لازم به ذکر است به منظور دریافت هرگونه راهنمایی خرید از جمله استعلام موجودی، قیمت و ویژگی های انواع پتو می توان از پشتیبانی سایت ها و یا تماس مستقیم با مراکز عرضه محصول استفاده کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما