فروشندگان ممتاز پتو لاله مدل اسپانیا

تولیدی پتو لاله طرح زنبق یکی از معتبرترین کارخانه های ایرانی تولید پتو است که در شهر یزد فعالیت می کند. پتو دو نفره از درجه کیفی بالایی برخوردار بوده و نوع مواد اولیه آن ضد حساسیت است. قیمت خرید پتو عمده با توجه به فاکتور های مختلف متغیر است.

کیفیت خوابی که با پتو لاله مدل اسپانیا است برای شما بسیار بالا تر خواهد رفت خاصه اینکه این پتو با وجود لطافت و نرمی بالایی که در خود دارد بسیار پتوی گرمی نیز می باشد و می تواند از این لحاظ هم جز مناسب ترین پتو ها برای شما مورد استفاده قراربگیرد. با این وجود به دلیل اینکه از این پتو در مسافرت هم استفاده می شود قابلیت جمع آوری خوبی را نیز دارد و جز پتو های سبک برای شما شناخته می شود که می توانید از آن استفاده کافی را ببرید. اینها تنها بخشی از ویژگی های پتو مخمل بود که در این مطلب برای شما گقته شد.

فروشندگان ممتاز پتو لاله مدل اسپانیا

مزایای استفاده از پتو نرم

مزایای استفاده از پتو نرم پتو ارزان از مهم ترین کالاهای خواب است که معمولا به عنوان یک رو انداز گرم استفاده می شود که امروزه پتوها با تنوع بالایی در اندازه و طرح و سایز تولید می شوند. به عنوان نمونه از پتو صادراتی درجه 1 نام می بریم که از نمونه های پرطرفدارو با کیفیت به شمار می رود همان طور که از نامش پیداست این کالا دارای طرح و نقوش بسیار شیک و جذاب است.

خواب راحت، کافی و آرام بر کلیه ابعاد زندگی انسان علی الخصوص سلامتی او بسیار تاثیر گزار است. داشتن تشک و زیر انداز راحت و استاندارد، بالش مناسب و رو انداز خوب تا حد زیادی بر داشتن خواب راحت و آسوده تاثیر می گذارد. یکی از نکاتی که باید به آن توجه کرد گرم نگه داشتن بدن موقع خواب است چون هنگام خواب به طور طبیعی دمای بدن تا حدودی کاهش می یابد. مهم ترین و رایج تربن کالای باکیفیت موجود در بازار عبارتند از: انواع پتو ژله ای، پنبه ای، پشمی و پشم شیشه ای، ارگانیک، دو لایه، مسافرتی، بافتنی و …

معیار و ملاک انتخاب پتو تا حد بسیار زیادی به شخص استفاده کننده و محل زندگی او بستگی دارد به عنوان مثال در مناطق سردسیر بیشتر پتوهای ضخیم و چند لایه مورد استفاده قرار می گیرد در حالی که این نوع پتوها برای نواحی گرم کشور چندان مناسب نخواهد بود. پتوهای تولیدی بسیار متنوع هستند و از چند نظر با هم تفاوت دارند: ضخامت پتو، یک لایه یا چند لایه بودن پتو، تک نفره یا دو نفره بودن، طرح و رنگ ، محل تولید، مارک یا برند، کیفیت و نوع الیاف به کار رفته در تولید آن.

این کالا از کیفیت فوق العاده بالایی برخور دارند، از مواد اولیه مرغوب و با رعایت استانداردهای لازم تهیه می شوند، برای طراحی و تولید پتوهای صادراتی از تجهیزات و دستگاه های پیشرفته و تکنولوژی روز دنیا استفاده می شود، پتوهای صادراتی علاوه بر برخورداری از کیفیت عالی و لازم در بسته بندی های بسیار خوب و مناسبی نیز قرار داده می شود.

معرفی مدل مختلف پتو دونفره

پتو سبک یکی از کاربردی ترین و ضروری ترین وسیله می باشد که در همه خانه ها وجود دارد و همچنین یک نوع پوشش محسوب می شود که در هنگام خواب بکار میرود و با آن می توان بدن را در برابر سرما حفظ کرد و از سرماخوردگی پیشگیری نمود در هنگام خوابیدن به آدم احساس امنیت می دهد و می توان با استفاده از آن یک خواب شیرین و رویایی تجربه کرد گزینه مناسبی برای هدیه دادن است با کادو دادن آن به عزیزان خود می توان آنان را خوشحال کرد.

دغدغه این روز های همه ما این است که چه کالایی را برگزینیم که از هر نظر عالی باشد با انتخاب بهترین محصول همه این نگرانی و دغدغه های ذهنی از بین میرود و به ما کمک می کند که یه انتخاب شایسته و بجایی داشته باشیم جنس آن بسیار مرغوب می باشد و از الیاف کاملا طبیعی در تولید آن مورد استفاده قرار گرفته است که موجب شده نرم و لطیف باشد در هنگام تماس با پوست هرگز حساسیت پوستی ایجاد نمی کند.

حجم مناسب و وزن سبکی دارد به همین خاطر به آسانی قابل حمل و نقل می باشد با داشتن خز، گرمای خیلی خوبی ایجاد می کند که در هنگام استفاده حس آرامش به انسان دست می دهد ضد الکتریسیته بوده و به بدن نمی چسبد طوری طراحی شده که جریان هوا در آن وجود داشته باشد در برابر پارگی، جرخوردگی و نخ کشی به شدت محکم و مقاوم است مو، پرز و غیره به آن نمی چسبد موقع شست و شو اصلا رنگ پس نمی دهد و سریع خشک می شود.

مشخصات ظاهری پتو نرم درجه یک

مشخصات ظاهری پتو نرم درجه یک یکی از مشخصه های این کالای درجه یک این است که این کالا بسیار نرم و بسیار سبک می باشد همچنین بافتها و الیاف آن به قدری فشرده می باشد که تولید گرمای بسیار زیادی می کند. ذهمچنین از الیافی تهیه شده است که ضد الرژی و حساسیت می باشد و برای همه پوست های حساس بسیار مناسب است و کیفیت آن به گونه ای است که این کالا علاوه بر کیفیت بسیار بالا که در تماس مستقیم با پوست ما هستند باید حداقل هر شش ماه یک دفعه شسته شود.

بنابراین کیفیت آن باید به گونه‌ای باشد که پس از شستشو تغییر فرم نمی دهد یعنی با همان کیفیت اولیه باقی می ماند این کالا به دلیل تماس مستقیم با پوست باید کاملاً قابل شستشو باشند. الیاف این کالا به گونه ای می باشد که برای کسانی که دارای پوست حساسی می باشند بسیار مناسب است به دلیل اینکه الیاف آن ضد حساسیت و آلرژی می باشند به همین دلیل برای کودکان نیز که دارای پوست حساسی هستند بسیار مناسب می باشد. برای نرم شدن هر چه بهتر پتو می توانید از نرم کننده های لباس نیز استفاده کرده و به این صورت لطافت و نرمی آن را افزایش دهید.

پتو نرمینه بسیار نرم و گرم می باشد و علاوه بر آن به گونه‌ای بافته شده است که بسیار سبک نیز می باشد و جاگیری بسیار کمی دارد و به همین دلیل مورد استقبال همه افراد قرار گرفته است و ما می‌توانیم از آن در مسافرت ها نیز استفاده نماییم. عرضه این کالا به دلیل کیفیت بالا در سراسر کشور به صورت فراوان می باشد این کالا به دلیل نقش های برجسته و رنگها و طرحهای زیبایی آن باعث جذب افراد بسیاری برای استفاده از این کالا شده است خصوصاً این کالا برای سرویس خواب عروس و همچنین برای بسیاری هتل‌ها مورد استفاده قرار می گیرد.

نحوه تولید انواع پتو نمدی

پتو باکیفیت انواع و اقسام دارند و هر کدام از آنها جنس و کیفیت بالایی دارند که یکی از بهترین ها و باکیفیت های فعلی در بازار فروش این کالا می باشد. پتو های خارجی به خاطر استحکام و مقاومت بسیار زیادی که دارند در مقابل تابش مستقیم نور خورشید و یا حتی سفید کننده ها دوام بسیار زیادی داشته و تا مدت ها هیچ تغییری در آنها ایجاد نمی شود.

ثبات رنگی بسیار بالا و عدم نیاز به اتو از جمله دلایلی است که این پتو طرفداران زیادی در سراسر دنیا داشته و فروش پتو پلی استر بسیار بالا بوده است. الیاف خوب به کار رفته در انواع پتو نمدی، رنگ پذیری بسیار زیادی دارند به همین خاطر این نوع پتو را در تنوع رنگ بندی و طرح های بسیار خاص و جدید زیادی تولید و عرضه بازار فروش می کنند. پتو های مسافرتی به خاطر زیبایی بی نظیر که دارند طرفدارن زیادی در سطح جهانی داشته و صادرات این کالای خاص رونق چشمگیری داشته و سفارشات زیادی از سر تا سر دنیا برای صادرات این کالای مرغوب می شود. کم حجم بودن پتو مسافرتی خارجی سبب شده حمل و جابجایی راحت برای مصرف کنندگان فراهم آید.

این کالا یکی از بهترین محصولات تولید شده بر اساس استفاده از الیاف و پارچه های با ضخامت بسیار کم می‌ باشد و این محصولات دارای ویژگی ها و مشخصات منحصر به فردی هستند که آنها را به عنوان یک کالای استاندارد معرفی می دارد. یکی از مهمترین مشخصات این کالا قابلیت شستشوی این نوع محصولات با ماشین‌ های لباسشویی می باشد. همانطور که می دانید از انواع این کالا در مسافرت ها و گشت و گذارهای مختلف استفاده می‌ شود که بعد از هر مسافرت، بسیاری از مصرف کنندگان ترجیح می‌دهند برای رعایت بهداشت آنها را مورد شستشو قرار دهند.

قابلیت شستشو بودن این نوع محصولات به کمک ماشین های لباسشویی، استفاده از آنها راحت تر می نماید. قابلیت شستشوی این نوع محصولات با هر نوع ماشین لباسشویی می باشد زیرا از حجم بسیار سبکی برخوردار هستند و الیاف و پارچه های تشکیل دهنده آنها هیچ گونه حساسیت و محدودیت در زمان استفاده از ماشین لباسشویی ندارند. تنها نکته‌ای که باید در زمان شستشوی این کالا با آن توجه شود این است که باید از مواد شوینده نرم و بدون حساسیت استفاده شود. بافت این کالا بسیار حساس و ظریف است و حتماً باید از مواد شوینده نرم استفاده شود تا به بافت آنها ضرری وارد نشود.

فروشنده عمده پتو لاله طرحدار

فروشنده عمده پتو لاله طرحدار در تولید این کالا از طرح های متفاوت و متنوعی استفاده می شود. این کالا دارای برندهای متعددی هستند و شرکت های تولیدی در شهرهای مختلف ایران از جمله تهران، مشهد، اصفهان و یزد مشغول فعالیت و تولید پتو هستند. شرکت های تولیدی از طرح های زیبا و الیاف مرغوب و درجه یک برای تولید محصولاتشان استفاده می کنند به همین دلیل است که این کالا جزو بهترین و با کیفیت ترین پتوهای خاورمیانه محسوب می شود.

این کالا تولید ایران بر حسب نوع الیاف به کار رفته در آن به چند دسته تقسیم می شود: پتو پروانه نخ آکرولیک، پتو پروانه پشمی، این کالا است. این کالا دارای دو مدل یک لایه و دو لایه است که معمولا قیمت فروش پتو پروانه دو لایه بیشتر از مدل یک لایه آن است.

بازار فروش این کالا در سراسر کشور به صورت عمده و کلی می باشد همچنین به دلیل کیفیت بالای این کالا و قیمت مناسب آن باعث شده که همه افراد جامعه با هر سطح درآمدی که باشند بتوانند این کالا را تهیه و مورد استفاده قرار دهند.فروش پاین کالا به صورت کلی و عمده نیز می باشد و برای خرید این کالا باید به سایت های معتبر مراجعه نمود و آن را به صورت آنلاین سفارش دهیم و همچنین می توانیم آن را به صورت حضوری از فروشگاه های معتبر خریداری کنیم.

مرکز پخش پتو امروزه بسیار گرم و پر رونق می باشد. برای خرید این کالا با رنگ فوق العاده می توانیم از طریق مرکز فروش آنلاین اقدام کنیم زیرا در این مرکز فروش تمامی محصولات با کیفیت و مرغوبیت بالا با قیمت های ویژه و استثنایی به فروش می رسند.یکی از مهم ترین دلایل قیمت استثنایی این محصول اعلا و درجه یک این است که هیچ واسطه ای بین تولید کننده و مشتریان قرار ندارد و خریداران عزیز می توانند این کالا را از شخص تولید کننده مستقیماً در بسته بندی های مختلف با ارائه ضمانت با قیمت های ارزان و مقرون به صرفه خریداری نمایند.

صادرکننده پتو لاله دونفره

امروزه فروش مستقیم و بدون واسطه این کالا، یکی از فعالیت های بسیار سودآوری است که باعث شده در میزان تغییر در قیمت آن نقش مثبتی را به همراه داشته باشد و افراد بتوانند به راحتی خرید این کالا را انجام دهند و این امر موجب رضایت مندی فراوانی برای آنان گشته است.همچنین فروش این کالا به صورت اینترنتی روشی بسیار پر طرفداری به شمار می آید که راه خوبی را برای تمامی افراد در سراسر کشور فراهم نموده که سفارشات خود را در تعداد مورد نظر با اطمینان خاطر فراوانی از این راه، ثبت نمایند.

انواع این کالا از مشهور ترین و پرفروش ترین محصولات مقرون به صرفه در کشور می باشد که در بسیاری از کارخانه ها با برند های گوناگونی در طرح ها و نقش های بسیار زیبایی تولید و روانه بازار نیز می‌ شود. لطفا جهت سفارش کالا تا آخر مطلب با ما همراه باشید.

تامین کنندگان پتو لاله مدل اسپانیا

تامین کنندگان پتو لاله مدل اسپانیا تامین کنندگان پتو ساده توسط این مجموعه با همکاری شرکت های معتبر صورت می‌گیرد اگر میخواهید برای فروشگاه یا مغازه خود خرید عمده داشته باشید حتماً از طریق این سایت و به صورت مستقیم خرید خود را ثبت نمایید تا از تخفیفات ویژه بهره مند شوید. کالاهای زیبا و با کیفیت زنبق لاله مهرگان از طریق این سایت با کمترین سود ممکن و مناسب ترین قیمت موجود در بازار به فروش می رسند. پس این موقعیت استثنایی را از دست ندهید و سریعتر خرید خود را ثبت کنید تا از تنوع بیشتری در کارها بهره مند شوید.

شایان ذکر است که بتوهای برند لاله دارای انواع و اقسام مختلفی می باشند که از جمله آنها می توان به پتو مسافرتی عروسکی، پتوهای ژله ای، پتو گل برجسته و پتوهای مخملی اشاره کرد. قیمت کارخانه ای این کالابسیار مناسب می باشد به گونه ای که همه افراد جامعه با هر سطح درآمدی که باشند می‌توانند این کالای با کیفیت و مرغوب را تهیه نمایند و مورد استفاده قرار دهند. این کالا به دلیل کیفیت بسیار بالا مورد تقاضای افراد بسیار زیادی قرار گرفته است همچنین از این کالا به کشورهای همسایه مانند ترکیه عراق عربستان صادر می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما