فروش بی واسطه پتو لاله

در بازار فعلی خرید عمده پتو لاله را می توان به بهترین نحو انجام داد که باعث افزایش سرعت، دقت و کارایی کار می شود. در صورت تمایل به خرید عمده لحاف می توانید با ما تماس بگیرید تا بهترین مدل های لحاف ایرانی را به شما پیشنهاد دهیم. حال مشتریان گرامی می توانند برای اطلاعات بیشتر درباره فروش بی واسطه پتو لاله به سایت ما مراجعه نمایند.

فروش بی واسطه پتو لاله

اطلاعاتی درباره کیفیت پتو لاله

اطلاعاتی درباره کیفیت پتو لاله پتو از جمله محصولاتی است که کاربرد اصلی آن گرم نگه داشتن بدن و محافظت از بدن در برابر سرما است. آنها در رده ملافه قرار می گیرند. پتوها عمدتاً نرم، کرکی و جنس گرم هستند. اما در ضخامت های مختلف و کیفیت های متفاوت در بازار موجود هستند. به طور کلی شرکت های مختلفی در این زمینه فعالیت می کنند. به عنوان مثال در اینجا به پتوهای لاله اشاره می کنیم. پتو یکی از نیازهای اساسی هر خانه است.

آنها در طرح ها و مدل های مختلف از ارائه دهندگان مختلف موجود هستند. این محصولات مشتریان زیادی دارند و به تعبیری می توان ادعا کرد که در فصل زمستان همه به یک پتو برای گرم نگه داشتن بدن خود نیاز دارند. از طرفی پتوها را از نظر طرح می توان به دو قسمت اصلی گلدار و ساده تقسیم کرد. نوع گلدار این محصول دارای طرح های درشت و کوچک می باشد. یکی از زیباترین و در عین حال تقسیم بندی شده به گل های طرح دار و معمولی است که مشتریان بیشتری دارد.

لحاف خانگی لاله را می توان از عرضه کنندگان مختلف و همچنین با مراجعه به بازارهای مختلف از برندهای دیگر تهیه کرد. پتوهای گلدار در رنگ های مختلفی عرضه می شوند و به نوعی می توان گفت که هیچ کدام یک رنگ نیستند و همین امر باعث شده تا این مدل محصول تفاوت زیادی داشته باشد. پتوهای برند لاله مشخصات خاص خود را دارند. این کارخانه با بهره گیری از مجرب ترین مهندسان و طراحان و همچنین تجهیزات پیشرفته، محصولات خود را در مدل های مختلف به مصرف کنندگان عرضه کرده است.

از ویژگی های پتو لاله گل برجسته می توان به رنگ بالای آن اشاره کرد. این محصول از 14 رنگ با خط چاپ ساخته شده و در عین حال دارای ظرفیت اسمی 8 رنگ می باشد. موضوع دیگر این است که کیفیت پتوهای این برند مطابق با استانداردهای جهانی بوده و جزو پتوهای صادراتی است. اما سایر ویژگی های پتوهای برند لاله را می توان به شرح زیر اعلام کرد: برای تولید محصولات خود از الیاف مصنوعی با کیفیت مانند اکریلیک استفاده می کند.

از رنگ ها در بافت پتوهای دارای گواهی بهداشت جهانی و محیط زیست استفاده می کند. آنها توانایی کشش غیرمعمولی دارند. این کار از جدا شدن پرز از پتو جلوگیری می کند. در برابر شستشو مقاومت بالایی دارند. آنها را می توان با دست یا در ماشین لباسشویی شست. نوار کناری پتو با دو سوزن زیگزاگ ساخته شده است. موارد دیگر و غیره

مشخصات کامل پتو لاله

مشخصات کامل پتو لاله پتوهای تولیدی برندهای ایرانی صادراتی درجه یک هستند. این گونه کالاها عموما به کشورهای همسایه صادر می شوند. شرکت های زیادی را خواهید دید که به طور گسترده در این زمینه فعالیت می کنند. از جمله ویژگی های کالاهای صادراتی این کارخانه ها می توان به موارد زیر اشاره کرد: ساخته شده از الیاف ریز اندازه، رنگ و طرح آنها استاندارد است. بسته های شکل دار دارند. در تنوع بالا تولید می شود.

با قیمت های مناسب عرضه می شوند. و موارد دیگر تمامی محصولات برند لاله دارای نمایندگی های مخصوص به خود در سراسر کشور هستند که بهترین محصولات لاله را با کیفیت عالی و قیمت مناسب عرضه می کنند. این نمایندگی ها همواره در تلاش هستند تا با جلب رضایت مشتریان گرامی بازار فروش خود را گسترش داده و حداکثر سود را به دست آورند. همچنین این نمایندگی ها دارای انواع پتوی لاله هستند که خریداران می توانند با مراجعه به آنها محصول مورد نظر را با کیفیت و تنوع بالا ارائه دهند.

این نمایندگی ها همچنین به مشتریان خود خدمات ارائه می دهند تا بتوانند با خیال راحت خرید کرده و محصولات خود را به راحتی و بدون مشکل دریافت کنند. از جمله خدمات ارائه شده توسط نمایندگی ها برای فروش بهتر به مشتریان عبارتند از: سرویس را بدون خرید برگردانید تضمین کیفیت قیمت مناسب و خدمات دیگری که هر کدام برای رفاه حال مشتریان گرامی طراحی شده اند و مشتریان می توانند بهترین خرید را با این خدمات تجربه کنند.

تمامی این پتوها از با کیفیت ترین الیاف ساخته شده اند و کیفیت بسیار بالایی دارند. برخی از مهم ترین ویژگی های پتوی لاله عبارتند از: از بهترین الیاف پلی استر و اکریلیک استفاده کنید بافت سخت و نشکن تراکم بالا از بهترین رنگ ها در چاپ پتو استفاده کنید داشتن رنگ های مختلف و تک رنگ پس از شستشو تغییری در رنگ و شکل ایجاد نمی شود شستشوی آسان دستی و ماشین لباسشویی ضد حساسیت و آلرژی حرارت بالا موهای بسیار کم پتوهای لاله با بالاترین کیفیت و طرح های متنوع را می توان به صورت مستقیم از نمایندگی های فروش و یا سایت های فروش اینترنتی تهیه کرد.

پتو ارزان اسپانیایی لاله یکی از مدل های جدید این پارچه است. این لحاف از نخ اکریلیک ساخته شده و دارای گواهینامه ISO 9008 می باشد. پتوهای اسپانیایی دو مدل تک و دو نفره هستند. پتوهای تک در سایز 160*220 سانتی متر تولید می شود. وزن این پتوها 3 کیلوگرم است. پتوهای دو نفره در سایز 220*240 سانتی متر تولید می شوند. وزن پتوهای دو نفره حدود 5 کیلوگرم است. قیمت پتوهای لاله اسپانیایی نسبت به مدل های دیگر پتو لاله بیشتر است. چون تراکم بالاتری دارد.

عوامل موثر بر قیمت پتو لاله

عوامل موثر بر قیمت پتو لاله این عوامل عبارتند از: خرید مستقیم: طبیعی است که خرید مستقیم باعث کاهش قیمت نهایی خرید محصول می شود. برای خرید مستقیم پتو لاله یزد می توانید با تماس با شماره های درج شده در پایین سایت به راحتی و به صورت شخصی محصول مورد نظر خود را تهیه نمایید. توجه به نوع پتو: پتوهای لاله در حال حاضر در انواع مختلف تک، دو نفره، اسپرت، مسافرتی، برجسته و کخ تولید می شوند که البته هر کدام بسته به روش تولید و زمان قیمت های متفاوتی دارند.

بنابراین قبل از خرید پتو لاله دونفره بهتر است نوع پتو مورد نیاز خود را انتخاب کرده و از قیمت آن آگاه باشید. خرید در روزهای خاص: جالب اینجاست که در بسیاری از روزهای خاص سال مانند اعیاد، این محصول به صورت ویژه و با قیمتی کمتر از حد معمول به فروش می رسد، بنابراین می توانید در این ایام خرید ارزانی داشته باشید.

مراکز توزیع پتو لاله

مراکز توزیع پتو لاله پتوهای بادوام خانگی به طرق مختلف از جمله توزیع مستقیم بین مشتریان مورد توجه افراد زیادی در سراسر جهان قرار گرفته و توجه بسیاری از مشتریان را به خود جلب کرده است. به این ترتیب می توانید پتوهای خانگی درجه یک با کیفیت و ماندگاری بالا بسازید. توزیع فوری به صورت آنلاین نیز امکان پذیر است، جایی که توزیع کنندگان تمام تلاش خود را برای ارائه بهترین محصول برای جلب رضایت مشتری می کنند. از این رو برای خرید پتو نوزادی لاله می توانید به مراکز توزیع پتو لاله شرکت ما مراجعه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما