فروش مستقیم پتو ضخیم نوزادی

سرویس خواب نوزاد یکی از لزومات سیسمونی و وسایل مخصوص آن هاست، پتو های مختلفی در سرویس خواب وجود داشته که در فصول مختلف از آن استفاده می کنند. پتو ضخیم نوزادی برای فصل های سرد مثال پاییز، زمستان و هم چنین اوایل بهار مورد استفاده قرار می گیرد‌. شرکت های سازنده ی سرویس خواب، این پتو ها را در انواع رنگ ها و مدل ها ساخته و راهی بازار مصرف می کنند. ایشان برای ورود محصولات به بازار از روش های مختلفی بهره می گیرند، فروش مستقیم کالا ها می تواند سبب سودآوری بیشتر و کاهش قیمت نهایی آن ها شود، به همین سبب بسیاری از سازندگان با برقراری ارتباط موثر با متقاضیان کالا های تولیدی را به دست ایشان می سپارند. فروش مستقیم پتو ضخیم نوزادی

معرفی چند مدل پتو ضخیم نوزادی در بازار

معرفی چند مدل پتو ضخیم نوزادی در بازار پتو های نوزادی مختلفی در بازار وجود داشته که هر کدام دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند. دسته بندی های پتو های نوزادی به چند فاکتور بستگی دارد، که همگی را بررسی می کنیم؛

  • پتو نوزادی خزی: این پتو ضخامت بسیار زیادی داشته و در مقایسه با سایر پتو های نوزادی که ساخته شده است، گرمای بیشتری دارد. این پتو از دو رو تشکیل شده است، که هر کدام پرز های مختلفی داشته و به افزایش گرما کمک شایانی می کنند. در فصل های بسیار سرد و هنگام بارش برف که دما تا حد زیادی کاهش می یابد، پتو خزی مناسب ترین انتخاب می باشد.
  • پتو نوزادی پشم شیشه: این پتو نیز بسیار گرم می باشد. پتو پشم شیشه ظاهر پارچه ای داشته و درون پارچه الیاف های مصنوعی قرار داده شده است. دوخت های ریزی بر روی این مدل از پتو انجام شده تا مانع از از هم پاشیدگی الیاف شود. هوا ما بین الیاف مصنوعی حبس شده و از ورود و خروج هوا کاملا جلوگیری می شود. برین ترتیب زیر پتو بسیار گرم خواهد شد.
  • پتو نمدی: پارچه های نمد سالیان درازی است که برای پتو مورد استفاده قرار می گیرند، با این تفاوت که پتو نمدی نوزاد لطافت بیشتری داشته و مناسب پوست نازک آن ها می باشد، ضخامت این پتو نیز بسیار قابل توجه بوده و می تواند، به راحتی بدن کودک را گرم نگه داشته و از سرما حفظ کند.
  • پتو بافتنی: این پتو کاملا از گره های کوچک کاموا تهیه شده است و یک بافت مخصوص برای ساخت پتو نوزاد با کاموا وجود دارد. این پتو نیز با توجه به شماره ای که کاموا دارد، دارای ضخامت مختلفی است. هر چه قطر کاموا بزرگتر باشد، پتوی بافته شده از آن نیز ضخامت بیشتری دارد. می توان برای جلوگیری از سرما خوردگی نوزاد از این پتو استفاده کرد، تمام بافتنی ها از جسم نوزاد محافظت می کنند.
  • پتو پارچه ای: پارچه های مختلفی در بازار وجود داشته که از در هم تنیدن تار و پود های زیادی ساخته شده اند. این پتو ها نمونه های ضخیم نیز داشته و به راحتی می تواند، گرمای زیادی ایجاد کند.

بهترین برند پتو ضخیم نوزادی

بهترین برند پتو ضخیم نوزادی کارگاه های تولیدی متنوعی وجود داشته که در زمینه ی تولید انواع پتو نوزادی فعالیت می کنند. به همین سبب پتو های مختلفی با برند و مارک های گوناگون در بازار وجود داشته، که هر کدام در سطح های متفاوتی از کیفیت می باشند. بهترین برند پتو نوزاد را می توان با بررسی ویژگی های محصولش شناسایی کرد.

  1. پتو می بایست ضخامت قابل توجهی داشته باشد، به گونه ای که با لمس پتو ضخامت آن حس شود.
  2. بعضی از پتو هایی که در بازار وجود دارند، به نظر می آید که ضخامت زیادی دارد، اما بافت ما بین تار و پود آن با فاصله بوده و پتو در اصطلاح تو خالی است، این مدل ها نه تنها کیفیت مناسبی ندارند، بلکه نناسب نوزادان نیستند. چرا که آن ها بدن بسیار ظریف و در معرض بیماری داشته و می بایست به بهترین نحو از آن ها مراقبت شود.
  3. پتو های مرغوب پس از شست و شو کاملا حالت خود را حفظ کرده و نخ و پود های آن جدا نمی شود. این ویژگی تنها در نمونه های با کیفیت یافت می شود، پتو های نا مرغوب در اثر چندین بار شست و شو نازک تر شده و کارایی خود را از دست خواهند داد.
  4. پارچه های ضد حساسیت می بایست در پتو بکار رود، تا از ایجاد هر گونه آلرژی و حساسیت در پوست و بدن نوزاد جلوگیری شود. این گونه پارچه ها در شرایط آزمایشگاهی کاملا استریل شده و هر گونه میکروب و آلودگی از آن زدوده شده است.

راهنمای خرید پتو ضخیم نوزادی

راهنمای خرید پتو ضخیم نوزادی برای خرید پتو نوزادی می بایست نکات مختلفی را مد نظر داشت، تا یک پتو با کیفیت و درجه یک را خریداری کرد.

  • اولین نکته هنگام خرید پتو، توجه به این نکته می باشد که نوزاد چه سنی دارد. چرا که پتو ها با توجه به ماه های سن نوزاد مختلف بوده و اندازه های مختلفی دارند، هم چنین پارچه های آن ها نیز متفاوت است. نوزادان به دلیل مکیدن لباس ها و سایر اجسام اطراف باید مراقب بود تا اشیا خطرناک را از آن ها دور کرد. اگر پتو به نحوی باشد که به نوزاد آسیب برساند، بسیار خطرناک خواهد بود، به همین سبب پارچه پتو مهم است.
  • با توجه به جنسیت نوزاد، دست به انتخاب بزتید. پتو های عروسکی با رنگ های بسیار روشن مانند سرخ و صورتی مناسب دختران و پتو هایی با طرح های پسرانه و رنگ های آبی مناسب نوزادان پسر می باشد.
  • برند های پتو را به خوبی شناسایی کنید. تا هنگام خرید سراغ آن ها رفته و بهترین پتو را خریداری کنید و انتخاب پتو های نا مرغوب و بی کیفیت اجتناب کنید.
  • مراکز معتبر بهترین گزینه برای مراجعه می باشند، بهتر است مراجع و بازار پتو نوزادی را به خوبی بررسی کرده و بهترین آن ها را شناسایی کنید.

پخش انواع پتو ضخیم نوزادی در بازار

پخش انواع پتو ضخیم نوزادی در بازار در بازار شرکت های مختلفی وجود داشته که در زمینه ی خرید و فروش پتو های نوزادی فعالیت می کنند. این شرکت ها واسطه های فروش بوده و رابطه ای غیر مستقیم بین خریدار و تولید کننده برقرار می کنند. شرکت ها با خریداری پتو های تولید شده در بازار فرایند پخش انواع پتو نوزادی را برعهده گرفته و آن ها را به دست مصرف کنندگان و متقاضیان می رسانند.

پتو های نوزادی به دلیل کاربرد بسیار خوبی که دارند، پس از این که برای نوزاد قابل استفاده نبود، هم چنان سالم و مانند روز اول باقی خواهند ماند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما