قیمت خرید پتو نمدی

یکی از احتیاجات اولیه هر انسانی برای خواب عمیق و راحت رو اندز یا پتو است که با توجه به نوع الیاف به کار رفته در آن به دسته های مختلف تقسیم می شود یکی از مهم‌ترین و قدیمی‌ترین نوع پتو ها،پتوی نمدی است. نمد یکی از پارچه های بسیار با کیفیت و محبوب و قدیمی است که کاربرد زیادی در صنایع نساجی دارد.

یکی از مزیت‌های مهم پتوی نمدی، مقاوم بودن در برابر سرما و گرما به دلیل استفاده از پشم گوسفند در تولید آن باعث شده در فصل سرد سال بتوانیم به راحتی از این رو انداز گرم استفاده کنیم و در تابستان هم به دلیل ایجاد خنکی استفاده می‌شود. قیمت پتو نمدی به دلیل کیفیت بالا و استفاده از الیاف مناسب و طبیعی، جز پتو های درجه یک و مرغوب به حساب می آید که بسیار مناسب و به صرفه برای خریداران این نوع پتو است.

قیمت خرید پتو نمدی

طریقه صحیح شستشوی پتو نمدی

طریقه صحیح شستشوی پتو نمدی تا حالا به این موضوع فکر کرده اید که شستشوی پتو در سلامت شما چقدر تاثیر گذار است؟! پتو جز لوازم ضروری در طول شبانه روز است که با بدن ما در تماس است پس، شستشوی مناسب آن قطعاً روی سلامت ما تاثیر گذار است.

شستن پتو در منزل کار سختی نیست البته قبل از اقدام به شستن، قسمت راهنمای روی پتو را که دستورالعمل شستشو را نوشته مطالعه کنید. بعضی از پتو ها را می توان به راحتی در خانه با دست شست بعضی ها را هم می توان با ماشین لباسشویی شست. در هنگام شستشو با لباسشویی حتماً باید به نوع و جنس پتو دقت کرد چون بعضی از پتو ها امکان شستشو با ماشین لباسشویی را ندارند و حتماً باید به طریق دستی آنها را شست روی برچسب بعضی از پتو ها ذکر شده که حتماً از خشک شویی استفاده شود زیرا نباید به طور مستقیم آن را در آب قرار داد.

شستشوی پتو به روش دستی

ابتدا داخل یک لگن بزرگ را پر از آب سرد و مقداری مایع شوینده میریزیم باید از مواد شوینده ضعیف استفاده کنید بعد پتو را به آرامی داخل آب سرد و مواد شوینده قرار دهید، تمام قسمت های پتو رو داخل آب سرد به خوبی چنگ بزنید بهتر است هر قسمت که چنگ زدید را از آب بیرون بکشید و دوباره داخل آب فرو ببرید همین کار را ادامه دهید تا تمام پتو شسته شود زمانی که مطمئن شدید تمام پتو شسته شده باید آن را آبکشی کنید داخل لگن را کاملا خالی کنید و با آب سرد و تمیز پر کنید پتو را به خوبی فشار دهید تا آب و کف موجود در آن خارج شود چندین بار این کار را انجام دهید تا کاملاً شسته شود و مواد شوینده در پتو باقی نماند و در نهایت پتو را از آب خارج کرده و به خوبی فشار دهید و در یک مناسب و پر نور قرار دهید تا زودتر خشک شود.

شستشوی پتو با ماشین لباسشویی

قبل از اقدام به شستشو با ماشین لباسشویی مطمئن شوید که پتوی شما هم چنین ماشین لباسشویی شما قادر به شستشوی پتو باشد و حتماً برچسب راهنما را مطالعه کنید اگر ماشین لباسشویی شما مجهز به پتو شور است آن را روی یک دور آهسته تنظیم کنید و با آب سرد آبگیری کنید مقداری ماده شوینده ضعیف داخل محفظه شوینده قرار دهید حتما از شوینده های بدون آنزیم استفاده کنید ماشین را روشن کرده و فرآیند شستشو را انجام دهید و معمولاً زمان کوتاهی را برای شستشو انتخاب کنید و در پایان بعد از آبکشی با دور کم خشک کن پتو را خشک کنید و در محل مناسبی قرار دهید تا خشک شود.

راهنمای تشخیص بهترین پتو نمدی

راهنمای تشخیص بهترین پتو نمدی پتوی نمدی از الیاف طبیعی مثل پشم گوسفند تهیه شده است و در نتیجه روی هم قرار گرفتن الیاف پشمی باعث ضخامت نسبتاً مناسب و استحکام بالای این نوع پتو شده است، در واقع این نوع پتو دارای تاروپود نیست و یکی از روشهای تشخیص اصل بودن این محصول همین تار و پود است بنابراین تشخیص اصالت پتوی نمدی نبود تار و پود و ضخامت یکسان آن در سرار پتو است. همچنین پتوی نمدی در نتیجه فشرده شدن الیاف پشمی است که معمولاً وزن سنگینی دارد و این هم یکی از راه های شناخت اصلی بودن این محصول است طول عمر بسیار بالایی دارد زیبایی و کیفیت خود را از دست نمی‌دهد.

بررسی جنس بهترین نوع پتو

بررسی جنس بهترین نوع پتو محصولات نمدی به دلیل خالص بودن محصول دارای طول عمر بالا است پتوی نمدی جزء پرمصرف ترین نوع پتو در پادگان ها، سازمان‌های دولتی، بیمارستانها، خوابگاه ها و همچنین پتو هتلی سفید می‌باشد که در سایزها، رنگ ها و کیفیت و ضخامت های متفاوت تولید شده اند که به راحتی می‌توان آنها را شست و لکه های آن را پاک کرد.

یکی دیگر از محصولات نمدی، پتو نمدی نوزاد است با توجه به نرم بودن و حساس بودن پوست نوزاد بهتر است از پتوی نمدی استفاده کرد که در طرح ها و رنگ های متنوع برای نوزادان تولید شده است.بیشتر طرح های نوزادی با رنگ های شاد وطرح های کارتونی به بازار عرضه شده که متقاضیان زیادی دارد.

امروزه به دلیل استفاده از تکنولوژی روز دنیا و ماشین آلات جدید تنوع در طرح و رنگ بسیار زیاد شده است به همین دلیل پتو طرح جدید و پتو گل برجسته ابریشیمی جزء پرفروش ترین محصولات این بازار پر از رنگ و نقش زیبا شده است.

بازار عرضه پتو نمدی

بازار عرضه پتو نمدی شرکتهای پخش پتو نمدی با توجه به شناخت ویژگیهای بازار این محصول با ارائه طرح ها و رنگ های زیاد در تولید توانسته اند مشتریان زیادی را هم در داخل وهم در خارج از کشور به خود جذب کنند.

مواردی مثل جنس، مقاومت، کیفیت، طرح و نقش و قیمت مناسب ممکن است باعث ایجاد رقابت در بین تولیدکنندگان پتو شود یکی از موارد بسیار زیاد استفاده در میان سربازان پادگان ها می‌باشد. به خاطر راحتی و سبکی این پتو ها بیشتر درحوادث طبیعی مثل استفاده برای زلزله زدگان و سیل زدگان استفاده می‌شود که معمولاً در رنگ های طوسی، شتری، کرمی، سبز و زیتونی وجود دارد معمولاً هم تک رنگ هستند ولی الان در طرح های متفاوت تولید می شوند. بعضی از تولید کنندگان برای نهادهای نظامی و بیمارستانی یا ارگان های مختلف طرح های آن شرکت را روی پتو ها چاپ می کنند.

قیمت پتوی نمدی از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه است به خاطر همین متقاضیان زیادی دارد. شرکت های که در عرصه صادرات و واردات فعالیت دارند با قیمت عمده اقدام به صادرات پتو نمدی به کشورهای همسایه کردند که در خارج از کشور به خاطر قیمت ارزان طرفداران زیادی دارد .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما