قیمت عمده پتو نوزادی پسرانه در بازار

قیمت عمده پتو نوزادی پسرانه در بازار، بستگی زیادی به کیفیت آن دارد. پتوهایی که به واقع درجه یک می باشند، مسلماً با قیمت های بیشتری به فروش می رسند و این کاملاً طبیعی است. البته از آنجایی که روش های خرید و فروش این پتوها به صورت عمده در نظر گرفته شده، افراد می توانند آن را با قیمت های ارزانی خریداری نمایند. این پتوها با نوسانات بازار خرید و فروش پتو افت و خیزهایی را تجربه می کنند و با تغییراتی جزئی روبرو می شوند.

قیمت عمده پتو نوزادی پسرانه در بازار

مدل های شیک پتو نوزادی پسرانه

مدل های شیک پتو نوزادی پسرانه پتوهایی که امروزه نمونه های مختلفی از آن ها را در بازار می بینید، براساس اندازه به چندین دسته تقسیم می شوند. پتو نوزادی، پتو کودک، پتو نوجوان و پتو بزرگسال از جمله آن ها هستند. پتو نوزادی که از ابعاد بسیار کوچکی برخوردار بوده، یکی از پرفروش ترین مدل های پتو در بازار می باشد که هدف از خرید آن تکمیل سیسمونی نوزاد می باشد. البته پتوهای نوزادی براساس طرح و رنگ به دو دسته دخترانه و پسرانه تقسیم می شوند. همانطور که گفته شد این دسته بندی تنها ظاهر پتوها را در برمی گیرد و ربطی به کیفیت و جنس پتوها ندارد.

مدل های شیک پتو نوزادی پسرانه، به حدی زیبا و جذاب هستند که شما در همان نگاه اول به خرید آن مشتاق خواهید شد. این دست از پتوها، با طرح های دوست داشتنی پسرانه آراسته شده اند و در کیفیت حرفی برای زدن دارند. این طرح ها معمولاً طرح های عروسکی، حیوانات، شخصیت های کارتونی و… را شامل می شود. البته در میان آن ها مدل های ساده از پتو هم یافت می شود که برخی از خانواده ها به دلیل شیک بودن و تناسب آن با دکوراسیون اتاق کودک، آن را ترجیح می دهند.

این پتوها ضمن برخورداری از جذابیت ها و زیبایی های ظاهری از کیفیت بسیار بالایی هم بهره مند می باشند. بنابراین خریداران با اطمینان آن را سفارش می دهند و با خیالی آسوده از آن استفاده می کنند. اگر می خواهید برخی از ویژگی های این پتوها را بدانید در ادامه با ما همراه شوید.

بهترین برند پتو نوزادی پسرانه در تهران

بهترین برند پتو نوزادی پسرانه در تهران خوشبختانه مراکز تولید پتو در کشور ما کم نیست و به همین دلیل هیچ کمبودی در تولید و پخش پتوهای نوزادی دیده نمی شود. امروزه برندهای مطرح بسیاری در این زمینه به فعالیت پرداخته و در رقایت با یکدیگر به افزایش کمیت و کیفیت تولیدات خود پرداخته اند. خریداران معمولاً به دنبال بهترین برندهای تولید کننده پتو هستند تا با شناسایی آن، خریدی اطمینان بخش را تجربه کنند و محصولی متناسب با معیارها و انتظارات خود به دست آورند.

بهترین برند پتو نوزادی پسرانه در تهران، برندی بوده که به کیفیت و مرغوبیت تولیدات خود اهمیت زیادی می دهد و همه کوشش خود را به کار می بندد تا درجه یک ترین پتو نوزادی شیک را تولید و روانه بازار نماید. اگر شما تولیدات این برند را از نزدیک ببینید متوجه می شوید که بسیار زیبا و جذاب هستند و ثبات طرح و رنگ در آن ها دیده می شود. چنین پتوهایی از نرمی و لطافت بسیار بالا برخوردار بوده و پرزهای بافته شده برای آن متراکم و البته مستحکم می باشد.

پتو پسرانه تهران، به سادگی قابل شستشو می باشد و در این فرایند آسیب نمی بیند. شما می توانید با خیال آسوده از آن نگهداری نمایید. اما از مهمترین ویژگی های محصولات تولید شده از جانب بهترین برندها، حساسیت زا نبودن این پتوها می باشد. در واقع این پتوها به پوست حساس کودکان آسیب نمی زنند و این می تواند یک امتیاز مثبت و عالی برای آن ها محسوب شود. پتو نوزادی پسرانه وزنی پایین دارد و این در حالی بوده که ضخامت آن استاندارد است و به خوبی می تواند در حفظ گرمای بدن نوزاد کارایی خود را نشان دهد.

انواع پتو نوزادی پسرانه در طرح های دوس داشتنی

انواع پتو نوزادی پسرانه در طرح های دوس داشتنی اگر شما هم برای خرید پتو نوزادی به بازار مراجعه کرده باشید، آنچه در اولین وهله مورد توجه شما قرار می گیرد، ظاهر پتو می باشد. طبیعتاً زیبایی و جذابیت پتوهای نوزادی از مهمترین معیارهایی هستند که در هنگام خرید در نظر گرفته می شوند. خوشبختانه تولید کنندگان بهترین پتوهای نوزادی پسرانه آنقدر تنوع در ارائه این پتوها نشان داده اند که گاه انتخاب از بین آن ها سخت می شود.

طرح پتو نوزادی الهام گرفته از عناصر طبیعی، شخصیت های کارتونی، حیوانات، اشیاء مختلف و… می باشد. این طرح ها برای نوزادان جذاب است و آن ها را به وجد می آورد. در ادامه به برخی از پرطرفدارترین نمونه از آن ها اشاره خواهیم کرد.

انواع پتو پسرانه در طرح های دوست داشتنی:

  • پتو طرح تام و جری
  • طرح خرسی
  • طرح ماشین
  • طرح ببعی
  • طرح باب اسفنجی
  • طرح بچه رئیس

این طرح ها جذابیت و زیبایی بسیار زیادی دارند. خوشبختانه تولید کنندگان پتو، با رنگ های باکیفیت و عالی این نقش و نگارها را ایجاد کرده اند. لذا والدین با خیال آسوده آن را می شویند و کثیفی های موجود بر سطح آن را از بین می برند. از مهمترین ویژگی هایی که در همه این پتوها دیده می شود، رنگبندی آن است که با استفاده از رنگ های شاد و نشاط آور بوده و این هم وجه دیگری از جذابیت این پتو می باشد.

فروش پتو نوزادی پسرانه بصورت عمده

فروش پتو نوزادی پسرانه بصورت عمده خرید و فروش پتو نوزادی مانند بسیاری دیگر از ملزومات نوزاد از رونق خوبی برخوردار می باشد. این پتوها با کیفیت بی نظیر و زیبایی خیره کننده ای که دارند توانسته اند انتظارات همگان را برآورده سازند و به عنوان یک انتخاب عالی برای خرید سیسمونی و یا خرید هدیه مطرح شوند.

با توجه به استقبال مشتریان از خرید این پتوها، بسیاری از مراکز ترجیح داده اند تا کسب و کار خود را در این زمینه راه اندازی نمایند و با خرید عمده این پتوها و فروش آن به صورت تکی به کسب درآمد بپردازند. فروش پتو پسرانه نوزادی به صورت عمده، در مراکز فروش اینترنتی هم انجام می شود و هیچ دغدغه ای از بابت سفارش آن وجود ندارد. این سفارشات پس از آماده سازی به مقصد ارسال می شوند و مهم نیست این مقصد در کدامین نقطه از کشور باشد. در هر صورت تلاش واحدهای معتبر فروش بر این است که این پتوها در اسرع وقت به دست علاقمندان برسند و آن ها را از مزیت های ویژه خود بهره مند سازند. این پتوها که در بسته بندی های مناسبی هستند، به آسانی حمل و نقل می شوند و فروشندگان از این نظر مسئله ای ندارند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما