مراکز توزیع پتو گلبافت الماس

پتو گلبافت الماس از سری تولیدات شرکت تولیدی پتوی گلبافت است که دارای طرح ها و رنگ های بسیار شاد و متنوعی است که نظر هر خریداری را به خود جلب می کند. پتو الماس در سایز های یک نفره و دو نفره در بازار به چشم می خورد که می تواند افراد باهر سلیقه ای را راضی کند. پتو های الماس در مراکز توزیع پتو گلبافت موجود می باشند که برای خرید یک پتوی با کیفیت با مراجعه به این مراکز می توان یک پتو اعلا را خریداری کرد.

مراکز توزیع پتو گلبافت الماس

سایز بندی پتو گلبافت تک نفره

سایز بندی پتو گلبافت تک نفره پتوهای تک نفره گلبافت معمولا در یک سایز مشخص تولید می شوند. سایز این پتوها به گونه ای طراحی شده است که پوشش خوبی دارند و از آن ها به عنوان رو تختی هم می توان استفاده کرد‌. ولی در بعضی مواقع سایز بندی این پتوها ممکن است تغییر کند. پتوهای تک نفره در سایز نوزادی ، بچگانه، سایز نوجوان و تک نفره بزرگسال تولید می شوند که هر کدام از آن ها سایز مخصوص به خود را دارند. به عنوان مثال سایز پتو گلبافت پلنگی یک نفره با پتو گلبافت پلنگی دخترانه بسبار متفاوت است به این دلیل که پتو دخترانه در رده سنی پتو نوجوانان قرار می گیرد و کوچک تر از پتو یک نفره بزرگسالان است.

طرح پتوهای کودکان و نوجوانان با طرح پتوهای معمولی دیگر متفاوت است. توجه به این نکته ضروری است که هرچند سایز انواع پتو های گلبافت متغیر است ولی جنس همه ی آن ها با هم فرقی ندارند. جنس همگی از پلی استر و نرم است. همگی قابلیت شستشو با دست و ماشین لباسشویی را دارند. این پتوها سبک و کم حجم هستند ضمن این که گرمادهی بسیار بالایی دارند.

سفارش پتو گلبافت الماس

سفارش پتو گلبافت الماس برای سفارش پتو گلبافت الماس بهترین روش مراجعه به سایت شرکت گلبافت است که زیر نظر کارشناسان خبره در این زمینه اداره می شوند و برای سفارش پتوی با کیفیت اعلا و ارزان قیمت با مشاوره گرفتن از این کارشناسان می توان پتوی مورد نظر خود را با قیمت مناسب و ارزان خریداری کرد. خرید با این روش بسیار به صرفه است چون که در بسیاری از هزینه ها مانند هزینه رفت و آمد صرفه جویی شده و خریدار پول کمتری برای سفارش و خرید پتو پرداخت می کند.

از دیگر روش های سفارش پتو الماس مراجعه به نمایندگی توزیع و پخش انواع پتو گلبافت است که با توجه به تنوع بسبار بالای پتوهای این مرکز دست خریدار برای انتخاب یک پتوی با کیفیت باز است و می تواند یک پتوی خوب را با قیمت مناسبی که این نمایندگی ها دارند خریداری کند.

  • تبلیغات: 
    1. فروشنده عمده پتو و متکا در ایران
    2. مرکز پخش عمده پتو ایرانی
    3. نمایندگی فروش پتو درجه یک
    4. پتو دو لایه گناوه مشهد تهران

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما