مرجع فروش پتو نمدی

پتو نمدی به واسطه ویژگی های کیفی که دارد امروزه در بسیاری از پادگان های نظامی و مراکزی مانند آسایشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرند. این محصولات تنوع بی نظیری بر حسب طراحی و رنگ دارند که سبب شده خریداران متناسب با بازار هدف خود بتوانند نمونه های مناسب را تهیه کنند. این مرکز به عنوان بزرگترین مرجع تولید و توزیع، جدیدترین انواع پتو نمدی را با قیمت تولیدی عرضه می کند.

مرجع فروش پتو نمدی

مزایای استفاده از پتو نمدی

مزایای استفاده از پتو نمدی پتو به عنوان یک روانداز در تمام فصول سال مورد استفاده قرار می گیرد که از الیاف های مختلف بافته و تولید می شود. برای مصارف خانگی پتو مخمل بیشترین طرفدار را دارد. با این حال یکی از بهترین محصولات که قدمت تاریخی در بین ما ایرانیان دارد، پتوهای نمدی هستند.

در گذشته برای تولید پتو یا زیرانداز نمدی از پشم گوسفند استفاده می کردند که با دست تولید می شد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و ورود دستگاه های صنعتی تمام اتوماتیک به صنعت تولید پتو شاهد عرضه انواع پتو نمدی با درجه کیفی ممتاز و مرغوب هستیم.

این نوع پتوها مزیت های مصرفی بیشماری دارند که بکارگیری آنها به ویژه در مناطق سردسیر کشور را افزایش داده است. یکی از مهمترین مزیت پتو نمدی پشمی قابلیت جذب و نگهداشتن گرما است. الیاف بکار رفته در تولید این محصول گرما را در خود حفظ و از نفوذ سرما نیز جلوگیری می کنند.

پتو نمدی ضد حساسیت است. چرا که در تولید آن از الیاف پشمی استفاده می شود که سازگاری بی نظیری با پوست انسان دارد و حساسیت های شدید ایجاد نمی کند. مقاوم پتو نمدی در برابر شستشو و عدم تغییر رنگ نیز سبب شده تا از آن در مراکز آموزشی و درمانی استفاده کنند.

وزن پتو نمدی یک نفره حدود دو کیلو و نیم است که قابلیت حمل آن را آسان می کند. شستن این پتو با انواع شوینده ها امکان پذیر است و به علت عدم جذب آب در مدت زمان کوتاهی به راحتی خشک می شود. در بین مدل های پرفروش باید به انواع پتو نمدی ساده با رنگ گردویی، سبز، آبی و شتری اشاره کنیم که طرفداران زیادی دارند.

ویژگی بهترین نوع پتو نمدی

ویژگی بهترین نوع پتو نمدی بهترین نوع پتو نمدی مدل هایی هستند که از پشم گوسفند تولید می شوند. هر چقدر که کیفیت و رنگ پشم بهتر باشد به همان میزان نیز انعطاف پذیری و شکل ظاهری پتوی تولیدی بهتر خواهد بود. البته امروزه از تکنولوژی های مدرن برای رنگ کردن الیاف و همچنین طرح زدن پتو به صورت کامپیوتری استفاده می کنند.

در گذشته پتو نمدی معمولاً ساده و دارای رنگ خاکستری تیره یا روشن بود. امروزه با رنگ کردن پشم گوسفند و نمدهای مصنوعی، جدیدترین طرح های پتو را تولید و به بازار عرضه می کنند. با این حال شناخت ویژگی های بهترین نوع پتو نمدی می تواند در خرید رضایت بخش این محصولات تاثیرگذار باشد. برخی از این ویژگی ها عبارتند از:

  • ضخامت پتو نمدی: این مدل پتوها ضخامت و وزن زیادی ندارند اما در عین حال بسیار گرم هستند و بافت انعطاف پذیری دارند.
  • قابلیت حمل آسان: وزن سبک و عدم جاگیری زیاد پتو نمدی سبب شده تا از آن برای کمپینگ ها، اردوهای نظامی و … استفاده کنند.
  • تنوع تولید: این پتوها قابلیت تولید به صورت تک یا دو رو را دارند. امکان طراحی با اشکال مختلف قابلیت استفاده از آنها را افزایش داده است.
  • قیمت ارزان: پتو نمدی نسبت به دیگر انواع پتوهای مخمل یا نانو موجود در بازار ارزانتر است که خرید آنها برای مراکز عمومی مقرون به صرفه است.

بیشترین کاربرد پتو نمدی برای مراکز آموزش نظامی و بیمارستان ها است. به همین علت نیز تولیدکنندگان متناسب با نوع سفارش این مراکز اقدام به طراحی و تولید نمونه های جدید با درجات کیفی و قیمت های مختلف می کنند.

معرفی جدیدترین مدل های پتو نمدی

معرفی جدیدترین مدل های پتو نمدی پتو نمدی از نظر سایز به مدل های تک نفره، دو نفره و نوزادی دسته بندی می شوند. با این حال انواع پتو تک نفره بیشترین میزان تقاضا برای خرید در بازار سراسر کشور را دارند. پتو نمدی سربازی یکی از پرمصرف ترین مدل های این محصول است که به رنگ های سبز ساده، خاکستری و خط دار تولید می شوند.

انواع پتو نمدی بیمارستانی که تک نفره هستند رتبه دوم در میزان تولید و فروش را به خود اختصاص می دهند. این مدل ها از نظر رنگ دو رو بوده و اغلب با رنگ های آبی و نارنجی تولید و عرضه می شوند. البته برای مدل های بیمارستانی طرح های گلدار بیشترین میزان تقاضا را دارند.

علاوه بر این محصولات پتو نمدی نوزاد که با طرح های عروسکی و فانتزی به بازار عرضه می شوند به علت عدم داشتن حساسیت، وزن سبک و همچنین قیمت ارزان جزء مدل های پرطرفدار به شمار می آیند. اطمینان از کیفیت این محصولات بر حسب برند شرکت تولیدی و انتخاب مراکز معتبر فروش قابل تایید است.

پتو نمدی طرح پلنگی یکی از مدل های قدیمی و در عین حال پرطرفدار است. با وجود نوستالژی بودن این طرح، تولیدکنندگان همچنان آن را به بازار عرضه می کنند که با استقبال بی نظیری از سوی خریداران همراه است. برای خرید پتو نمدی ضمن در نظر گرفتن شکل و طرح ظاهری، توجه به کیفیت بافت، ضخامت و همچنین وزن سبک آنها اهمیت زیادی دارد.

فروشنده پتو نمدی با کیفیت

فروشنده پتو نمدی با کیفیت توزیع و فروش پتو نمدی ارزان نسبت به مدل های دیگر به صورت محدود انجام می شود. دلیل این امر سفارشی بودن تیراژ تولید این محصولات به ویژه برای مراکز نظامی، آموزشی، بیمارستانی و … است. این مراکز متناسب با نیاز ماهیانه خود و بر اساس طراح مورد نظر از طریق نمایندگان فروش یا کارخانجات تولیدی اقدام به ثبت سفارش می کنند.

از سوی دیگر بسیاری از تولیدکنندگان انواع پتو نمدی طرح دار برای مصارف خانگی به صورت تک و دو نفره به بازار عرضه می کنند که به علت قیمت ارزان با استقبال بی نظیری از سوی خریداران روبرو شده است. قیمت پتو دونفره گل برجسته نمدی به علت داشتن الیاف طبیعی و وزن سبک ارزانتر از مدل های وارداتی و پتوهای مخمل است.

برای خرید جدیدترین انواع پتو نمدی درجه یک به صورت عمده و سفارش با تیراژ بالا، شناخت فروشنده های فعال در این حوزه اهمیت زیادی دارد. به علت محدود بودن تولیدکنندگان فعال در این حوزه، برای سفارش کلی و بهره مندی از تخفیفات کارخانه تولیدی می توانید با مشاوران فروش و فروشنده های آنلاین این مرکز در ارتباط مستقیم باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما