مرکز خرید پتو نمدی عمده

همه افراد سعی دارند تا بعد از طی کردن روزی سخت و حتی روزی راحت، خواب آرامش بخشی را برای خود رقم بزنند. برای داشتن یک خواب خوب و بدون دغدغه علاوه بر آرامش ذهنی باید یکسری لوازم و اقلامی را در حد مطلوب و مناسب تهیه کنیم. یکی از وسایل خواب، پتو می باشد. پتو می تواند ما را در برابر سرما محافظت کند و خوابی دلچسب را برایمان رقم بزند. در کشور ما پتوی نرمینه، در بین برندهای دیگر برندی شناخته شده و خوش نام می باشد که سال هاست در خانه های اکثر افراد، استفاده می گردد. عرضه کنندگان پتو نمدی عمده در ایران، این کالای خواب را در انواع و اقسام مدل و طرح های متنوع و جذاب به دست مصرف کنندگان می رسانند.

مرکز خرید پتو نمدی عمده

ویژگی بارز انواع پتو نمدی

ویژگی بارز انواع پتو نمدی پتو نرمینه ساده، دارای رنگ بندی و زیبای بسیار چشمگیری است.

برخی از پتو های نرمینه از ترکیب رنگ‌های زیادی تولید شده اند زیرا دارای طرح های زیبایی هستند اما برخی دیگر کاملا ساده و یک دست هستند و همینطور به صورت تک رنگ نیز موجود هستند.

از رنگ‌های زیبا و پرطرفدار پتو درجه یک می توان؛ سرمه ای، زرشکی، نارنجی، زرد، سبز، قهوه ای، کرمی آبی، بنفش، صورتی و … را نام برد و در مدل های طرح دار این پتو، بسته به نوع طرح، این رنگ ها در کنار یکدیگر قرار می گیرند، توجه داشته باشید که رنگ های پتوهای نرمینه از رنگ‌های طبیعی تولید شده اند و بسیار با دوام هستند و درصورت شستشو زیاد و استفاده زیاد، به هیچ عنوان تغییر رنگ و یا شکل نمی دهند.

پتو های نرمینه بسیار نرم هستند و نرمی آن ها در صورت تماس با پوست باعث حس آرامش و خوبی را به همراه دارد، این پتو ها به هیچ‌ عنوان موجب حساسیت، خارش و سوزش پوست نمی شوند زیرا از الیاف و نخ های نانو که دارای ترکیبات خاصی هستند تولید شده اند.

پتو های نرمینه، وزن بسیار مناسبی دارند و بسیار گرم کننده هستند، زیرا فاصله بین تار و پود بافت های آن ها، بسیار کم است و کاملا متراکم بافته شده اند.

از ویژگی های مهم‌ پتو نرمینه، سایز و اندازه بسیار متناسب و استاندارد آن است، زیرا نه انقدر بزرگ است که دردسر ساز باشد و نه انقدر کوچک که برای استفاده کردن نامناسب باشد.

پتو نرمینه یکی از محبوب ترین پتوهایی است که به دلیل ویژگی های مثبت زیادی که دارد، طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است. اما چه ویژگی هایی سبب محبوبیت بالای آنها گشته است؟ مشخصات پتو نرمینه اصل چیست؟
مدل پتوی نرمینه از بهترین جنس الیاف تولید شده است و به دلیل نرمی و لطافت خاصی که دارد، کاملا ضد آلرژی است و هیچ نوع حساسیتی برای افراد ایجاد نمی کند؛ از همین رو برای تمامی سنین کودک و بزرگسال مناسب است.

این پتوها دارای ظاهر مدرن تری نسبت به انواع پتوهای موجود در بازار هستند و با دارا بودن نمای زیبا و رنگ دلنشین و آرام بخش انتخاب بسیار عالی برای تمامی افراد می باشند. پتوهای نرمینه به صورت یک نفره و دو نفره تولید می شوند و بر اساس جنس به دو دسته اکریلیک و پلی استر تقسیم می شوند که هر یک دارای انواع گوناگونی هستند. مدل های پتو اکریلیک نرمینه شامل ساده، برجسته جعبه ای، برشی کودک، برشی نوزاد و … و مدل های پتو پلی استر شامل ساده، گلدار، رویال، عروسکی و … می باشد.
هر یک از این پتوها در وزن ها و ضخامت های گوناگونی وجود دارند که همین عوامل سبب متفاوت بودن قیمت نهایی آنها می گردد.
از جمله مشخصات دیگر پتوهای نرمینه می توان به مقاومت آنها در برابر رطوبت و خوردگی اشاره کرد که سبب عمر مفید آنها برای مدت مدیدی می گردد.

کاربرد پتو نمدی با ضخامت بالا

اگر شما از طرح های شلوغ و چند رنگ پتو خوشتان نمی آید، می توانید پتو بزرگ و تک رنگ را انتخاب کنید. شرکت پتوی نرمینه پتوهای تک رنگ را به صورت ساده و یا گلدار، در ویترین محصولات خود دارد.

در بازار به پتوهای تک رنگ گدار نرمینه، سوپر برجسته تک رنگ نیز گفته می شود. این پتو دارای رنگ های مختلف برای سلایق گوناگون می باشد. رنگ های این پتو شامل موراد زیر است:

  • قهوه ای
  • سورمه ای
  • قرمز
  • زرشکی
  • بنفش
  • فیلی
  • زیتونی صدری و …

در فروشگاه آنلاین ما نمونه های مختلف پتو نرمینه و همچنین انواع پتو ایرانی عروسکی، نوجوان و … با نرخی مناسب و به صرفه به شما مشتریان عزیز عرضه می گردد.

در انتها این نکته را به شما متذکر می شویم که در انتخاب پتو بسیار دقت داشته باشید تا بدین صورت خوابی خوش را برای خود رقم بزنید.

پتو کودک گل برجسته زر رنگ بندی های بسیار متنوع تولید و عرضه می شود، و همچنین دارای طرح بسیار متنوعی می باشد. پتو نرمینه همان طور که از نامش پیداست بسیار نرم و لطیف می باشد، از مشکلات پوستی بسیار جلوگیری می کند. این نوع پتو برای سرویس خواب کودکان بسیار مفید و حائز اهمیت می باشد. این نوع پتو بر اساس استاندارد جهانی ساخته شده است، و بیشتر به صورت صادراتی به فروش می رسد. این نوع پتو در طرح های برجسته متنوع تولید می شود، از جمله می توان به طرح گل برجسته گل و بوته، گل و مرغ، پرندگان و… اشاره نمود. شرکت نرمینه برای نیازهای مختلف، پتوهای گوناگونی را تولید و عرضه نموده است که از جمله می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • پتوی ساده تک رنگ
  • پتوی سوپر برجسته ساده
  • پتوی سوپر برجسته گلدار

راهنمای انتخاب بهترین پتو نمدی

راهنمای انتخاب بهترین پتو نمدی شرکت تولیدی کالای خواب نرمینه، انواع مدل های پتو دو نفره را با مناسب ترین قیمت و کیفیت عالی به بازار عرضه می کند و از پرفروش ترین آن ها می توان موارد زیر را نام برد:

  1. پتو دونفره گل برجسته
  2. پتو نرمینه لوکس دونفره
  3. پتو برجسته نرمینه مدل sarvin
  4. پتو نرمینه معمولی دونفره
  5. پتو طرح برجسته

قیمت گذاری پتو نرمینه نیز مانند سایر برندها با توجه جنس، سایز های متنوعی که وجود دارد انجام می شود.

روان پزشکان معتقدند رنگ پتو، تأثیر زیادی بر آرامش قبل از خواب دارد و رنگ های متنوعی را می توان با توجه به علاقه و سلیقه خود خریداری نمود اما مطابق با توصیه هایی که از سوی متخصصین ارائه شده برای رنگ های لیمویی، سبز ملایم، یاسی، صورتی، گلبهی، کرم و سفید ارجحیت قائل شده است.

شرکت نرمینه به این نکته نیز توجه داشته و یکی از ویژگی های مهمی که موجب جلب نظر مخاطب در مورد پتو های نرمینه می شود طرح و رنگ های جذاب برای پتو های یک نفره و دونفره با ابعاد مختلف است.

مهم ترین مشخصه پتو نمدی کودک

پاسخ به این سوال که چگونه بهترین جنس پتو را تشخیص دهیم؟ از بسیاری جهات قابل بررسی است و در ادامه به برخی از آن ها اشاره می کنیم:

پتو تکی دو لایه: بهترین انتخاب برای روز های سرد سال است که می تواند جایگزین بسیار مناسبی برای لحاف ‌های سنگین باشد.

مزیت مهم پتو دو لایه، به حداقل رساندن امکان ایجاد حساسیت پوستی و تنفسی دانست و از معایب آن نیز می توان به این نکته اشاره کرد که ممکن است برای مبتلایان اگزما یا حساس به الیاف مصنوعی مشکلاتی ایجاد کند و برای رفع این مشکل می توان از نمونه هایی که تمام پنبه ارگانیک هستند استفاده کرد.

قیمت این نوع پتو ها کمی بالا به نظر می رسد ولی با توجه به ویژگی های خاصی که دارند مشتریان زیادی در سراسر کشور دارند.

پتو های پشمی و پشم شیشه ای، گرما را در خود حبس می کنند و با وجود این که وزن نسبتا پایینی دارند، ولی برای فصل زمستان نیز قابل استفاده هستند، ضمن این که در مدل های مختلف و برای تمام سنین تولید می شوند.

قیمت عمده پتو نمدی صادراتی

قیمت عمده پتو نمدی صادراتی

با مراجعه به بازار می بینیم که پتوهای ایرانی دارای طرح های مختلفی می باشند. قطعا با دیدن طرهای مختلف سردرگم می شویم ولی قبل از خرید باید مطابق با نیاز و سلیقه ای که داریم به دنبال مدل و طرح مورد نظر خود باشیم.

یکی از طرح های پتو که طرفداران زیادی دارد، گلدار می باشد. کارخانه پتو نرمینه، با تولید پتو نرمینه گلدار در گل های مختلف و همچنین رنگ بندی های بسیار جذاب و منحصر به فرد، توانسته است نیاز مشتریان را به خوبی جوابگو باشد.
گل های پتو نرمینه می تواند در انواع ساده و یا به صورت برجسته باشد. امروزه پتوی گل برچسته طرفداران زیادی دارد.

پتوهای نرمینه، یکی از اقلام خواب مرغوب به شمار می روند که با داشتن جنسی نرم و سبک، خواب بسیار راحتی را برای فرد رقم می زند. پتوهای نرمینه علاوه بر اینکه دارای طرح های زیبای می باشند، در بسته بندی بسیار شیک اعم از نایلون و یا پارچه ای زیپ دار نیز قرار دارند، به همین دلیل می توان پتوهای نرمینه را به عنوان یک هدیه ارزشمند برای دیگران نیز در نظر گرفت.

نمایندگی های معتبر و اصلی عرضه کننده پتوی نرمینه، این کالا را در تحت نام های زیر و با جنسی عالی و درجه یک به دست مصرف کنندگان و مشتریان می رساند:

  • پتو مسافرتی
  • پتوی نگین
  • پتوی نسیم
  • پتوی سروین

لازم به ذکر است که پتوهای بالا دارای طرح های سوپر برجسته ساده، سوپر برجسته گلدار و رنگ ساده هستند و در ابعاد دو نفره و یک نفره در بازار موجود می باشند.

محصولات عنوان شده در بالا همگی دارای مواد اولیه صد در صد پلی استر می بشند. پلی استرها امروزه جایگزین بسیار مناسبی برای پنبه می باشند. امروزه دیگر پتو نوزادی در بازار موجود نیستند. کارخانه نرمینه به دلیل پرز ندادن و همچنین سبک تر بودن، از الیاف های پلی استر و آکریلیک در ساخت پتو استفاده می کند.

کارخانه پتو نرمینه انواع پتوها را در مدل ساده و طرح دار به صورت بسته بندی و در کارتن های چند عددی ارائه می کند و آنها را با مناسب ترین قیمت در اختیار مراکز فروش، فروشگاه ها و مصرف کنندگان قرار می دهد.
فروش پتو نرمینه اصل از درب کارخانه این مزیت را برای خریداران عمده دارد که هیچ گونه هزینه اضافی در خرید پرداخت نکنند و بیشترین میزان سود را بدست آورند.
تمامی مدل ها و قیمت های خرید در قسمت مشخصات محصول درج شده است و در صورتی که شما قصد سفارش را دارید می توانید با کلیک بر روی هر آیتم به این اطلاعات دسترسی داشته باشید.

پخش کننده پتو نمدی درجه یک

پتوی نرمینه علاوه بر اینکه در ایران و بازار داخلی با فروش بسیار بالایی روبرو است، خوشبختانه در بازارهای خارجی نیز با استقبال بالایی همراه است. مراکز و شرکت های بازرگانی معتبر انواع پتو صادراتی طرحدار نرمینه را به کشورهای همسایه نظیر افغانستان، عراق و همچنین کشورهای حوزه خلیج فارس در تناژهای بالا ارسال می کنند.صادرات پتوی نرمینه در انواع مختلف آن موجب سودآوری و همچنین ارزآوری بالا برای این شرکت و فعالان در این حوزه شده است.

یکی از محصولات برند نرمینه پتوی لوکس می باشد. پتوی لوکس دو نفره نرمینه از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و از نظر فیزیکی دارای ویژگی های زیر است:

  • جنس پتو مخمل پرز 85% آکریلیک
  • زمینه پتو: 15% پلی استر
  • وزن پتو: 4.100 گرم

بهتر است بدانید که اغب خریداران پتوی لوکس دو نفره نرمینه، زوج های جوانی می باشند که این کالا را برای جهیزیه تهیه می بینند.

به غیر از پتوهای دو نفره، پتوی تک نفره نرمینه مدرن نیز یکی دیگر از کالاهای این شرکت است که با رونق خوبی همراه است. این پتو دارای طرح های بسیار فانتزی و جوان پسندی می باشد که می تواند به اتاق خواب جلوه ای بی نظیر ببخشد.

شرکت عرضه پتو نمدی عمده

شرکت عرضه پتو نمدی عمده یکی از معیار هایی که برای خرید پتو از اهمیت زیادی برخوردار است، قیمت آن هاست. لیست قیمت های به روز رسانی شده پتو نرمینه، توسط فضای مجازی، فروشگاه های اینترنتی، تماس تلفنی، یا مراجعه حضوری به شرکت نمایندگی های معتبر، قابل دسترسی است و برای خرید انواع مدل های ارائه شده توسط این شرکت با ارزان ترین قیمت، راه های مختلفی برای مشتریان وجود دارد.

قیمت بالا یا پایین یک مدل از پتو در بازار به معنی باکیفیت یا بی کیفیت بودن آن نیست.

به عنوان مثال، اکثر برند های خارجی پتو در بازار با قیمت بالایی به فروش می رسند و به همین دلیل قاچاق کالا نیز در زمینه واردات پتو انجام می گیرد و ممکن است مدل های بدون کیفیت مناسب، با قیمت های بالا به فروش برسند، در حالی که قیمت برند های داخلی مانند نرمینه بسیار مناسب تر است و کیفیت بالایی نیز دارد.

پتو های مناسب کودکان، به دلیل حساسیت بیشتر این گروه سنی مورد توجه تولید کنندگان، خریداران و فروشندگان در شرکت ها و کشور های مختلف است.

مهم ترین نکته در مورد پتو اعلا، رنگ پتو است: از خرید پتو هایی با رنگ‌ های تند و هیجان انگیز مانند قرمز برای بچه‌ ها خودداری کنید.

طرح پتو نمدی نیز باید مورد توجه قرار گیرد: شخصیت‌ های کارتونی محبوب و دوست داشتنی قبل از خواب حس خوبی به آن ها می دهد و در مقابل عکس حیوانات ترسناک، شخصیت‌ های کارتونی خشن و مواردی از این قبیل می تواند آثار سوئی بر اخلاق و رفتار آن ها نیز داشته باشد.

جنس پتوی کودکان نیز از دیگر ملاک های مؤثر در خرید پتوی مناسب کودکان است و نمونه های ارگانیک، پنبه ‌ای یا پشم شیشه‌ ای می توانند به عنوان بهترین جنس پتو برای این رده سنی باشند.

اگر به دنبال خرید پتو نرمینه ساده هستید باید به عرضتان برسانیم که ما از برترین عرضه کنندگان پتو نرمینه هستیم که محصولات خود را با مناسب ترین قیمت سال عرضه می کنیم.

  • تبلیغات: 
    1. مرکز پخش عمده پتو ایرانی
    2. فروشنده عمده پتو و متکا در ایران
    3. صادرات عمده پتو و متکا به عراق
    4. پتو دو لایه گل برجسته مسافرتی نوزاد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما