پخش پتو گلبافت روتختی

پتوی گلبافت برند شناخته شده ای در کشور بوده که با داشتن طرح های زیبا و متنوع و کیفیت عالی بسیار مورد توجه و پر طرفدار می باشد. پتو گلبافت روتختی طرح های زیبای این پتو هستند که با سایزی استاندارد می توانند جهت انواع تخت های یک نفره یا دونفره به عنوان روتختی نیز استفاده گردند.

پخش پتو گلبافت روتختی

تقسیم بندی قیمت پتو گلبافت

تقسیم بندی قیمت پتو گلبافت شرکت تولیدی گلبافت از دهه هفتاد به تولید پتوهایی با طرح های متنوع و زیبا روی آورد و خیلی زود توانست در بازار، فروش زیادی داشته باشد. محبوبیت این برند به قدری است که پتوهای مشابه تولید شده توسط برندهای دیگر نیز امروزه به نام گلبافت شناخته می شوند.قیمت پتوهای گلبافت به فاکتور های مختلفی بستگی دارد که یکی از آنها جنس پتو می باشد. پتوهای گلبافت از ترکیبی از الیاف مصنوعی مانند پلی استر و آکریلیک به همراه پشم تولید می گردد و هر چه از مقدار الیاف مصنوعی کمتری استفاده شود قیمت آن گران تر خواهد بود.

پتوها معمولات با اندازه ای استاندارد به صورت یک نفره و دو نفره تولید می گردند. انواع دو نفره در سایز 220 در 240 و نوع تکنفره آن در سایز 160در 220 ارائه می شوند. و بنابراین سایز پتو نیز در قیمت آن موثر خواهد بود.

انواع پتو گلبافت روتختی در طرح ها و رنگ های مختلف تولید می گردند و رنگ های آبی، سبز، قهوه ای، کرم و زرشکی در ترکیب آنها بسیار دیده می شود. انواع طرح های گل، هندسی، طرح های کودک و … در تولید این پتوها مورد استفاده هستند. همچنین انواع تک رنگ پتو و طرح های برجسته نیز از انواع زیبای این محصولات می باشند که متناسب با دکوراسیون منزل خود می توانید از انواع رنگ های تک رنگ نیز استفاده نمایید.

پتوهای گلبافت از ضخامت های مختلفی برخوردارند. انواع دولایه معمولا ضخیم تر بوده و جهت استفاده در فصول گرم بسیار مناسب می باشند. انواع حوله ای و مسافرتی نیز از ضخامت های کمتری برخوردار می باشند و قیمت های ارزان تری از انواع ضخیم دارند.

فروشنده پتو گلبافت روتختی

فروشنده پتو گلبافت روتختی پتوی گلبافت روتختی نسبت به روتختی های دیگر مزیت بیشتری دارد چرا که هم می تواند به عنوان پتو و جداگانه استفاده شده و هم به عنوان روتختی گزینه خوب و پر کاربردی است. انواع با کیفیت این پتوها از دوام بالایی برخوردار بوده و پس از بارها شستشو کیفیت خود را حفظ می نمایند.

این مجموعه با کیفیت ترین پتو گلبافت با بهترین برندها و طرح و رنگ را به مشتریان ارائه می نماید. تمامی این محصولات قابلیت استفاده به عنوان روتختی را داشته و از دوام و کیفیت خوبی برخوردارند. امکان خرید اینترنتی این محصولات به انتخاب محصولی دلخواه و آسان کمک می نماید.

  • تبلیغات: 
    1. مرکز پخش عمده پتو ایرانی
    2. فروشنده عمده پتو و متکا در ایران
    3. صادرات عمده پتو و متکا به عراق
    4. پتو دو لایه گل برجسته مسافرتی نوزاد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما