پخش کننده پتو نوزادی لاله درجه یک

تولیدی پتو نوزادی لاله یکی از معتبرترین کارخانه های ایرانی تولید پتو است که در شهر یزد فعالیت می کند. پتو پروانه دو نفره لیلیان از درجه کیفی بالایی برخوردار بوده و نوع مواد اولیه آن ضد حساسیت است. قیمت خرید پتو لیلیان با توجه به فاکتور های مختلف متغیر است از جمله: نوع طرح و رنگ پتو، ابعاد و سایز پتو، وزن پتو، تراکم‌ بافت پتو و …

پخش کننده پتو نوزادی لاله درجه یک

ویژگی بهترین نوع پتو لاله

ویژگی بهترین نوع پتو لاله

پتو یکی از مهم ترین کالاهای خواب است که معمولا به عنوان یک رو انداز گرم استفاده می شود که امروزه پتوها با تنوع بالایی در اندازه و طرح و سایز تولید می شوند. به عنوان نمونه از پتو پروانه درجه 1 نام می بریم که از نمونه های پرطرفدارو با کیفیت به شمار می رود همان طور که از نامش پیداست پتو پروانه دارای طرح و نقوش بسیار شیک و جذاب است.

خواب راحت، کافی و آرام بر کلیه ابعاد زندگی انسان علی الخصوص سلامتی او بسیار تاثیر گزار است. داشتن تشک و زیر انداز راحت و استاندارد، بالش مناسب و رو انداز خوب تا حد زیادی بر داشتن خواب راحت و آسوده تاثیر می گذارد. یکی از نکاتی که باید به آن توجه کرد گرم نگه داشتن بدن موقع خواب است چون هنگام خواب به طور طبیعی دمای بدن تا حدودی کاهش می یابد. مهم ترین و رایج تربن پتوهای موجود در بازار عبارتند از: انواع پتو ژله ای، پتوهای پنبه ای، پتوی پشمی و پشم شیشه ای، پتوی ارگانیک، پتوی دو لایه، پتوی مسافرتی، پتوی بافتنی و …

معیار و ملاک انتخاب پتو تا حد بسیار زیادی به شخص استفاده کننده و محل زندگی او بستگی دارد به عنوان مثال در مناطق سردسیر بیشتر پتوهای ضخیم و چند لایه مورد استفاده قرار می گیرد در حالی که این نوع پتوها برای نواحی گرم کشور چندان مناسب نخواهد بود. پتوهای تولیدی بسیار متنوع هستند و از چند نظر با هم تفاوت دارند: ضخامت پتو، یک لایه یا چند لایه بودن پتو، تک نفره یا دو نفره بودن پتو، طرح و رنگ پتو، محل تولید پتو، مارک یا برند پتو، کیفیت و نوع الیاف به کار رفته در تولید پتو

پتوهای ویژه صادرات از کیفیت فوق العاده بالایی برخور دارند، از مواد اولیه مرغوب و با رعایت استانداردهای لازم تهیه می شوند، برای طراحی و تولید پتوهای صادراتی از تجهیزات و دستگاه های پیشرفته و تکنولوژی روز دنیا استفاده می شود، پتوهای صادراتی علاوه بر برخورداری از کیفیت عالی و لازم در بسته بندی های بسیار خوب و مناسبی نیز قرار داده می شود.

جدیدترین مدل پتو لاله سبک

کارخانه پتو ارزان در تلاش است که این محصول را با کیفیت بسیار عالی و مواد اولیه بسیار مرغوب تولید نماید و در خدمت متقاضیان قرار دهد تا از یک پتوی با کیفیت و سبک و نرم استفاده نمایند.

پتو نرمینه درجه یک از الیاف بسیار سبک و مرغوب تهیه شده است که ضد آلرژی می باشد این پتو علی‌رغم گرمی بسیار بالا بسیار سبک می باشد و به همین دلیل از این پتو برای پتوی نوزاد هم استفاده می کنند.

یکی از مشخصه های پتو نرمینه درجه یک این است که این پتو بسیار نرم و بسیار سبک می باشد همچنین بافتها و الیاف آن به قدری فشرده می باشد که تولید گرمای بسیار زیادی می کند.

همچنین از الیافی تهیه شده است که ضد الرژی و حساسیت می باشد و برای همه پوست های حساس بسیار مناسب است و کیفیت آن به گونه ای است که این پتوها علاوه بر کیفیت بسیار بالا که در تماس مستقیم با پوست ما هستند باید حداقل هر شش ماه یک دفعه شسته شود.

بنابراین کیفیت آن باید به گونه‌ای باشد که پس از شستشو تغییر فرم نمی دهد یعنی با همان کیفیت اولیه باقی می ماند این پتوها به دلیل تماس مستقیم با پوست باید کاملاً قابل شستشو باشند.

الیاف این پتو به گونه ای می باشد که برای کسانی که دارای پوست حساسی می باشند بسیار مناسب است به دلیل اینکه الیاف آن ضد حساسیت و آلرژی می باشند به همین دلیل برای کودکان نیز که دارای پوست حساسی هستند بسیار مناسب می باشد.

نکاتی درباره شستشوی پتو نوزاد

نکاتی درباره شستشوی پتو نوزاد برای شستن پتو مشکی اصلاً نیازی به توجه و روش خاصی نیست زیرا کیفیت کارها آنقدر بالا بوده که با شستشو خراب نمی شوند و ظاهر زیبای خود را از دست نمی‌دهند. بهترین راه برای شستن پتو سپردن پتو به خشکشویی است اما اگر قصد دارید در منزل این کار را انجام دهید بهتر است پتو را با مواد شوینده ملایم با آب سرد و با دست بشویید البته می‌توانید این پتو ها را در ماشین لباسشویی بیندازید اما ماشین را روی دور کند و در تایم کوتاه تر تنظیم نمایید و بگذارید کاملا با آب سرد پتو آبکشی شود.

پتو زنبق بسیار مقاوم بوده و دوام بالا و ثبات رنگ در این پتوها به خوبی مشهود است. پتو زنبق یک نفره و پتو زنبق دو نفره در اندازه های کاملاً استاندارد و رنگ بندی متنوع و زیبا موجود است. می توانید از این پتوهای شیک و جذاب به عنوان روتختی در اتاق خواب خود و فرزندانتان استفاده نمایید.

پتوهای زنبق پرزدهی ندارند و گرمای آنها متناسب است می‌توانید از این پتوها در تمام فصول سال استفاده کنید یا اگر می خواهید به عزیزانتان هدیه ای ماندگار و باکیفیت بدهید پتوهای زنبق بهترین گزینه هستند. مجموعه پارسیک خواب با برندهای معتبر از جمله لیلیان، لاله مهرگان،سنفیلا،اسفیلا و… کار می کند و علاوه بر پتو بالشت و روتختی های اعلا و درجه یک نیز تولید و پخش می کند.

پتو مسافرتی یک نفره سنفیلا یکی از بهترین محصولات تولید شده بر اساس استفاده از الیاف و پارچه های با ضخامت بسیار کم می‌ باشد و این محصولات دارای ویژگی ها و مشخصات منحصر به فردی هستند که آنها را به عنوان یک کالای استاندارد معرفی می دارد. یکی از مهمترین مشخصات پتو مسافرتی یک نفره قابلیت شستشوی این نوع محصولات با ماشین‌ های لباسشویی می باشد.

همانطور که می دانید از انواع این نوع پتو ها در مسافرت ها و گشت و گذارهای مختلف استفاده می‌ شود که بعد از هر مسافرت، بسیاری از مصرف کنندگان ترجیح می‌دهند برای رعایت بهداشت آنها را مورد شستشو قرار دهند. قابلیت شستشو بودن این نوع محصولات به کمک ماشین های لباسشویی، استفاده از آنها راحت تر می نماید. قابلیت شستشوی این نوع محصولات با هر نوع ماشین لباسشویی می باشد زیرا از حجم بسیار سبکی برخوردار هستند

مزایای استفاده از پتو سفید رنگ

پتو دونفره انواع و اقسام دارند و هر کدام از آنها جنس و کیفیت بالایی دارند که یکی از بهترین ها و باکیفیت های فعلی در بازار فروش پتو مسافرتی می باشد.

پتو های خارجی به خاطر استحکام و مقاومت بسیار زیادی که دارند در مقابل تابش مستقیم نور خورشید و یا حتی سفید کننده ها دوام بسیار زیادی داشته و تا مدت ها هیچ تغییری در آنها ایجاد نمی شود. ثبات رنگی بسیار بالا و عدم نیاز به اتو از جمله دلایلی است که این پتو طرفداران زیادی در سراسر دنیا داشته و فروش پتو پلی استر بسیار بالا بوده است.

الیاف خوب به کار رفته در انواع پتو ها، رنگ پذیری بسیار زیادی دارند به همین خاطر این نوع پتو را در تنوع رنگ بندی و طرح های بسیار خاص و جدید زیادی تولید و عرضه بازار فروش می کنند. پتو های مسافرتی به خاطر زیبایی بی نظیر که دارند طرفدارن زیادی در سطح جهانی داشته و صادرات این پتو خاص رونق چشمگیری داشته و سفارشات زیادی از سر تا سر دنیا برای صادرات این پتو مرغوب می شود. کم حجم بودن پتو مسافرتی خارجی سبب شده حمل و جابجایی راحت برای مصرف کنندگان فراهم آید.

استاندارد پتو الوان گل برجسته بسیار سبک و بی وزن می باشد و هنگامی که پتو را ریه خود می اندازیم احساس اذیت و خفگی نمی‌کنیم این پتو حتی برای کودکان بسیار مفید است زیرا وزن زیادی ندارد‎ و به هیچ وجه پرز نمی دهدیکی از مشخصات بهترین پتو الوان این می باشد که این پتوها به دلیل استفاده از الیاف بسیار مرغوب و همچنین بافت فشرده آن این خاصیت را دارد که با شست و شو هیچ مشکلی برای این پتوها پیش نمی آید و کیفیت آن مانند روز اول می باشد و پرزهای آن دسته نمی‌شود و پرز نمی دهد.

از دیگر مشخصات این پتو این می باشد که نقش های برجسته روی آن باعث زیبایی بی نظیری شده که این پتوها را نسبت به انواع پتو های دیگر بسیار خاص می باشد.و از آنجا که بهداشت پتو برای همه ما اهمیت بسیار زیادی دارد زیرا در تماس با ما بدن ما می باشد باید بهداشت پتوی کاملاً رعایت شود یعنی هر ۶ ماه یکبار پتوهای منزل کاملاً شسته شود به همین دلیل باید که کیفیت پتو بگونه‌ای باشد که با شست و شو و تغییر فرم و تغییر شکل ندهد و این نوع پتو به دلیل الیاف مرغوب و بافت فشرده آن دارای این ویژگی می باشند.

کارخانه عرضه پتو نوزاد درجه یک

کارخانه عرضه پتو نوزاد درجه یک مرجع خرید پتو ساده برای جلب توجه مشتریان بیشتر از روش های گوناگون به معرفی این نوع محصولات می‌پردازد که هر کدام دارای مزیت ها و معایب مخصوص به خود هستند.

فروش مستقیم و اینترنتی پتو مسافرتی سنفیلا یکی از بهترین روش های انتخاب شده در این زمینه است که با حذف واسطه های میان تولیدکننده و مصرف‌کننده باعث جلوگیری از سودجویی افراد متخلف می‌شود و در نهایت قیمت خرید این نوع کالاها را برای متقاضیان در رقم های پایین تری اعلام می دارد.

واحد های تولید کننده برتر این نوع پتو ها که اقدام به فروش این محصولات با کیفیت های درجه یک می نمایند، تنوع طرح و رنگ و آنها را نیز در نظر می گیرند تا از طریق فروش مستقیم و غیر حضوری رضایت مشتریان در این زمینه به دست آید.

عرضه پتو نرمینه به دلیل کیفیت بالا در سراسر کشور به صورت فراوان می باشد این پتو به دلیل نقش های برجسته و رنگها و طرحهای زیبایی آن باعث جذب افراد بسیاری برای استفاده از این نوع پتو ها شده است خصوصاً این پتوها برای سرویس خواب عروس و همچنین برای بسیاری هتل‌ها مورد استفاده قرار می گیرد.

تامین کنندگان پتو نوزادی لاله

در میان برندهای متنوع و مختلف موجود در بازار شرکت تأمین پتو زنبق لاله مهرگان قسمت بزرگی از بازار را اشغال کرده و یکی از شناخته شده ترین برندها است که از گذشته تا به امروز مشتریان زیادی را با محصولات بی نظیرش جلب کرده است.پتوهای شیک و متنوع این مجموعه بی نظیر را از پارسیک خواب می توانید با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت ممکن خریداری نمایید. این پتوها شامل صدها طرح و رنگ می شوند و می توانند در کنار گرمای مطلوب زیبایی را نیز مهمان منازل شما و اتاق خوابتان کنند.پس همین الان تا دیر نشده اقدام فرمایید و از این سایت به صورت آنلاین از مدل‌های این پتوهای درجه یک دیدن فرمایید.

بازار فروش پتو نوزادی لاله صادراتی

بازار فروش پتو نوزادی لاله صادراتی

در تولید پتو ایرانی از طرح های متفاوت و متنوعی استفاده می شود. پتوهای ایرانی دارای برندهای متعددی هستند و شرکت های تولیدی پتو در شهرهای مختلف ایران از جمله تهران، مشهد، اصفهان و یزد مشغول فعالیت و تولید پتو هستند. شرکت های تولیدی پتو از طرح های زیبا و الیاف مرغوب و درجه یک برای تولید محصولاتشان استفاده می کنند به همین دلیل است که پتوهای ایرانی جزو بهترین و با کیفیت ترین پتوهای خاورمیانه محسوب می شود.

پتوی پروانه تولیدی ایران بر حسب نوع الیاف به کار رفته در آن به چند دسته تقسیم می شود: پتو پروانه نخ آکرولیک، پتو پروانه پشمی، پتو پروانه پلی استر. پتوی پروانه دارای دو مدل یک لایه و دو لایه است که معمولا قیمت باورنکردنی پتو بیشتر از مدل یک لایه آن است.

قیمت کارخانه ای پتو نرمینه بسیار مناسب می باشد به گونه ای که همه افراد جامعه با هر سطح درآمدی که باشند می‌توانند این پتوی با کیفیت و مرغوب را تهیه نمایند و مورد استفاده قرار دهند.

این پتو به دلیل کیفیت بسیار بالا مورد تقاضای افراد بسیار زیادی قرار گرفته است همچنین از این پتو به کشورهای همسایه مانند ترکیه عراق عربستان صادر می شود

عمده فروشی پتو توسط این مجموعه با همکاری شرکت های معتبر صورت می‌گیرد اگر میخواهید برای فروشگاه یا مغازه خود خرید عمده داشته باشید حتماً از طریق این سایت و به صورت مستقیم خرید خود را ثبت نمایید تا از تخفیفات ویژه بهره مند شوید.پتوهای زیبا و با کیفیت زنبق لاله مهرگان از طریق این سایت با کمترین سود ممکن و مناسب ترین قیمت موجود در بازار به فروش می رسند. پس این موقعیت استثنایی را از دست ندهید و سریعتر خرید خود را ثبت کنید تا از تنوع بیشتری در کارها بهره مند شوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما